بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان در مجتمع

اما رنگ مبل سلطنتی نقاشی ساختمان مدل هایی که در ادامه مشاهده خواهید مجتمع فرمود طراحی به مراتب جسورانه تری دارند که باعث شده نسبت به نمونه های موجود در بازار متفاوت باشند. برای مثال مدلی که در شکل زیر مشاهده می کنید رنگ سفید را بعنوان یک جایگزین بسیار مناسب برای رنگ های قهوه ای و طلایی معرفی می کند. سفید رنگی خنثی است به همین خاطر استفاده از آن در قسمت فریم باعث می شود رنگ و طراحی خود مبل بخصوص پارچه آن بیشتر در معرض دید و توجه قرار بگیرد. برای زیبایی بیشتر می توانید جلوی پای مبلمان سلطنتی خود فرش یا قالیچه ای دستباف و زیبا پهن کنید.

جالب ترین و زیباترین ترفندهای طراحی داخلی معمولا در نوع چیدمان و تزیین دکوراسیون آپارتمانهای خیلی کوچک اتفاق می افتد.  در این قسمت  می خواهم به معرفی تعدادی آپارتمان با متراژ بسیار پایین بپردازیم که با طراحی پلان باز و آزاد فضایی کاملا جادار و شگفت انگیر برای زندگی ایجاد کرده اند.

آپارتمان هایی که با پلان باز طراحی می شوند تصوری دلپذیر از آزدای ر ابه وجود می آورند اما یقینا مشکلاتی را بر سر راه خانه دار و طراح داخلی خانه قرار می دهند.

برای درست انجام شدن کار در چنین فضاهایی فقط باید دنبال تعادل بود. به این معنی که اتاق های خانه باید در عین بهم پیوستگی، هر کدام کاربرد جداگانه و زیبایی مخصوص به خود را داشته باشند. در ادامه با سه آپارتمان شگفت انگیز آشنا خواهید بازسازی ساختمان شد که با ایجاد تعادل بین فضاها توانسته اند فضایی بسیار شاد و دلباز برای زندگی راحت و آسوده در یک فضای بسیار کم را پدید آورند.

عکس های این مطلب را با کابینت ها و آشپزخانه های تماما خاکستری رنگ شروع می کنیم. همانطور که می دانید، دکوراسیون های مدرن عمدتا از رنگ های خنثی استفاده می کنند و در بعضی شرایط به مقدار خیلی کمی رنگ های شاد و انرژیک را در گوشه و کنار نیز بکار می برند. اما رنگ خاکستری خود به تنهایی بقدری تاثیر گذار است که می تواند یک آشپزخانه را تازه، جذاب، مدرن و امروزی نشان دهد. برای مثال در شکل زیر مشاهده می کنید که کابنیت های خاکستری تیره چگونه در ترکیب با مقدار کمی رنگ زرد ظاهری تمیز و شیک ایجاد کرده بدونه اینکه هیچ نیازی به رنگ سفید یا رنگ های مرسوم دیگر باشد.

یکی دیگر از ترکیب هایی که در آشپزخانه های مدرن خیلی خوب جواب می دهد، ترکیب رنگ سفید با خاکستری است. همانطور که در شکل های زیر مشاهده می کنید، در آشپزخانه اول، کابینت های بالایی آشپزخانه رنگی کاملا سفید دارند در حالی که کابینت های کشویی قرار گرفته در قسمت اپن و میز کار خاکستری هستند، این کار باعث شده کابینت های سفید خود را در پس رنگ تیره کابینت های جلویی، خیلی زیباتر جلوه دهند. در آَشپزخانه دوم برعکس مدل بالا عمل شده، کابینت ها در اینجا تمام خاکستری هستند در حالی که دیوار پس زمینه سفید است.

بازسازی ساختمان

آیا تا به حال از خود پرسیده اید که چرا یک سیب قرمز به نظر می رسد؟! به طور معمول، ما فکر می کنیم رنگ یک جسم بدون تغییر و ثابت است. در واقع این همه ی حقیقت نیست. بلکه رنگ ظاهری یک جسم، بسته به اینکه چه بازتابشی از نور بازتابیده شده برآن دارد، متفاوت است. مثلا در مثال سیب، دلیل قرمز بودن آن این است که سیب ، رنگ قرمز موجود در طیف رنگی نور را بازتاب داده و بقیه نورها را جذب می کند. بنابراین به نظر قرمز می رسد اما اگر از فیلتری در مسیر نور استفاده شود که رنگ قرمز را عبور ندهد، سیب فقط مقداری کمی نور را باز می تاباند، بنابراین تاریک بازسازی ساختمان به نظر می رسد. این حقیقت که نور می تواند آرایش رنگ اجسام را تغییر دهد، یعنی اینکه ، این تغییرات در ظاهر رنگ اشیا اتفاق می افتد، اما مغز ما این تغییرات را جبران کرده و اشیا را به همان رنگی که انتظار داریم می بیند. اما در حقیقت این تغییرات روی عکس العمل ما نسبت به محیط و اشیا تاثیر می گذارد.

نورها در حالی که ظاهر یکسانی دارند، از نظر آرایش رنگی باهم دیگر متفاوت اند. مثلا نور ظهر تقریبا به طور کامل مقادیر متعادل از تمام طیف های رنگ را در خود دارد. اما نور روز از نظر رنگی تغییر می کند، به همین خاطر ظاهر رنگی اشیا در نور اول صبح یا در سایه فرق می کند. نورهای مصنوعی نیز طیف های متفاوت رنگی دارند.

نور سفید و رنگ های درخشان

عموما نور سفید (نوری که همه طیف های رنگی را در خود دارد) رنگها را طبیعی تر و درخشان تر نشان می دهد. اما تعدادی از رنگ های طیف نوری مهم تر از بقیه هستند. سه رنگ اصلی (قرمز،آبی،زرد) می توانند باهم ترکیب شده و هر رنگی  بازسازی ساختمان را بوجود بیاورند. بنابراین نوری که میزان متعادلی از این سه رنگ را داشته باشد، می تواند ظاهر رنگی خوبی به اجسام بدهد، حتی اگر منبع نوری ما طیف ضعیفی از رنگ های دیگر را در خود داشته باشد.

مدت زمان زیادی است که چیدمان ساده و خلوت تبدیل به انتخاب اول بسیاری از خانه دارها برای اتاق های اجتماعی خانه شده است. اما امروزه نیز بیشتر شاهد دکوراسیون اتاق خواب ساده ایرانی و خارجی هستیم که در آنها مدل تخت خواب های کم ارتفاع و تم خاکستری حکمرانی می کند. اتاق خواب ها خیلی سریع به سمت استفاده از دکوراسیون کمینه گرا در حال حرکت هستند تا جایی که بیشتر از اتاق نشیمن های ساده، شاهد اتاق خواب های ساده و خلوت هستیم. البته بنظرم طرح درست اتاق خواب باید همینگونه باشد چرا که در راستای هدف اصلی قرار دارند، مگر ما از یک اتاق خواب چه می خواهیم؟

اتاق خواب محلی برای تخلیه ذهن از مسئولیت های سخت و همچنین مشکلات زندگی است که این مهم تنها از یک اتاق خواب مرتب، تمیز و ساده بدست می آید. نصب کردن برخی دکوری های دیواری و رنگ های متنوع نوعی حس آرامش در ما ایجاد می کنند اما از بین بردن بهم رختگی در اتاق خواب، اتسمفر ناب و خالص شب یا روز را به انسان منتقل می کند. در این مطلب می خواهیم به معرفی تعدادی از زیباترین بازسازی ساختمان دکوراسیون اتاق خواب های ساده ایرانی و خارجی بپردازیم که یقینا نکات بسیاری را در خود پنهان دارند.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com