بازسازی ساختمان

بازسازی خانه و بنای ساختمان

مبل سلطنتی یکی از بازسازی ساختمان عناصر لوکس و شکیل خانه محسوب می شود. در حقیقت یک دکوراسیون مجلل در سبک کلاسیک، هر چقدر هم که از وسایل گران قیمت استفاده کرده باشد اما مبل سلطنتی در چیدمانش قرار نگیرد، آن حس اصلی دکوراسیون های لوکس را نخواهد داشت. مبلی که در زیر مشاهده می کنید یکی از زیباترین طرح های مبل سلطنتی است که با رنگ خاصش، جلوه لوکس مبل سلطنتی را حتی بیشتر نمایان می کند. این مبل در کشور ایتالیا طراحی و تولید شده، همانطور که می دانید ایتالیا در کنار فرانسه، ایران و ترکیه جزء کشورهای مطرح در زمینه طراحی و تولید مبل راحتی و سلطنتی است.

رنگ پارچه مبل در مشخص شدن نمای نهایی مبل سلطنتی نقش اصلی را بازی می کند. بغیر از رنگ های خنثی و مرسوم مانند سفید، طلایی و قهوه ای، رنگ های جسورانه تری مانند بنفش نیز انتخاب جالب و هوشمندانه ای بنظر می رسند. اگر دکوراسیون هال پذیرایی منزلتان خنثی است، مثلا رنگ سفید دیوارها، در اینصورت بنفش بسیار زیبا با رنگ سفید ترکیب می شود. ترکیب رنگ بنفش و سفید یکی از طرح های مدرن و بروز بخصوص در اتاق نشیمن و پذیرایی است که توسط بسیاری از طراحان مشهور دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.

آپارتمان اول یکی از بهترین چنش ها و طراحی ها را در زمینه دکوراسیون داخلی معرفی می کند. با چیدمان دقیق و برنامه ریزی شده وسایل و استفاده از تمی شاداب، این آپارتمان توانسته ظاهری بسیار روشن، جادار و دلباز به خود بگیرد. حتی در این فضای محدود نیز باز هم از رنگ های تیره استفاده شده است. پنل های چوبی کابینت، دیوارپوش، کمدها و میز تلویزیون همگی به رنگ تیره هستند که در زمینه روشن آپارتمان شدیدا خودنمایی کرده و فضا را گرم و خواستنی نشان می دهند. اتاق نشیمن بیشتر فضای خانه را اشغال کرده در حالی که آَشپزخانه در گوشه و کنار راهروی ورودی بازسازی ساختمان جاسازی شده است.

خانه بعدی اما کوچکتر و در عین حال رنگارنگ تر از نمونه بالایی است. زمینه های رنگی بسیار متفاوت که شامل رنگ تخته چوب، آبی نفتی و سبز زیتونی است به فضای داخلی خانه ظاهری دلپذیر و اتمسفری نوستالژیک داده است.  اما چیزیکه از همه بیشتر جلب نظر می کند مسلما پنل های چوبی دیوار پشت تلویزیون هستند. پنل هایی که مانند تخته های چوبی کهنه بنظر می رسند در همان نگاه اول نظرها را به خود جلب می کند، به همین خاطر دکوراسیون سایر مناطق خانه باید تا حد امکان ساده طراحی میشد. ساده سازی باعث می شود دکوراسیون آپارتمانهای خیلی کوچک بهم ریخته و شلوغ بنظر نرسد.

طراحی داخلی به سبک مینیمال امضای سبک معماری دو دهه گذشته می باشد. سبکی که به خوبی با اکثر کاربری ها و مکان های قدیمی تلفیق می شود. به عنوان مثال ساختار چهار عرصه داخلی از بتن، سنگ مرمر، کناف و رنگ سفید تشکیل شده تا نسبت به مصالح قدیمی و پرهزینه سابق، بهینه تر عمل کند.
بازسازی ساختمان

اضافه شدن پنجره ها به سقف شیب دار کمک شایانی به نفوذ نور به داخل داشته و به دلیل استفاده از رنگ های روشن در طراحی داخلی با مکانی شفاف و پر نور روبرو هستیم. از تغییراتی که این خانه نسبت به طراحی پلان سابق خود داشته بازسازی ساختمان می توان به عرصه های باز، گسترده و دسترسی راحت به هر نقطه اشاره کرد. چشم انداز کوهستان ناهموار در فضای منظم ودقیق داخل جزء پارادکس های طراحی این ویلا بوده که از نقاط قوت آن به شمار می رود.

بسیاری از ما طراح داخلی نیستیم ، اما مانند یک طراح از اینکه با نور، رنگ و چیدمان سر و کار داشته باشیم، لذت برده و دوست داریم که بتوانیم فضایی دلچسب و رمانتیک برای خود بسازیم. اما قبل از هر چیز باید به زبان مخصوص این رشته آشنا شویم. آرل سعی دارد بدون اینکه نیاز به داشتن تحصیلات آکادمیک باشد، شما را با اصول اولیه و کلیاتی که قبل از شروعع به آنها نیاز داریم، آشنا سازد. به عنوان اولین قدم، در این مقاله نگاهی می اندازیم به سیزده اصل اولیه و اساسی انتخاب رنگ که هرکس باید بداند.

هنگامی که می خواهید مدل رنگ کابینت آشپزخانه خود را انتخاب کنید باید به رنگ دیوارها توجه خاصی داشته باشید. در حقیقت ابتدایی ترین کار همین است که رنگ دیوارهای آشپزخانه را مشخص کنید. اگر رنگ فعلی دیوارها را دوست داشته و قصد تعویض آنها را ندارید بنابراین پیشنهاد می شود از رنگ های مکمل یا کامل کننده برای کابینت ها استفاده کنید. برای مثال اگر دیوارهای آشپزخانه به رنگ بژ یا کرم هستند بهتر است رنگ کابینت ها از بین سایه های پر رنگ تر و تیره تر انتخاب شود.

با این کار رنگ مورد نظر به خوبی با بژ درهم آمیخته اما در عین حال به کابینت های آشپزخانه نیز اجازه خودنمایی و دیده شدن می دهد. برای افرادی که قصد تغییر رنگ دیوارهای آشپزخانه را دارند، ابتدا باید رنگ کابینت ها مشخص و سپس رنگ دیوارها انتخاب شود. بهر حال امروزه بیشتر رنگ هایی که در آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد رنگ های خنثی مانند خاکستری، مشکی، سفید، قهوه ای، کرم، سبز و بژ بوده که هر کدام به شیوه ای متفاوت و اغلب به صورت ترکیب چند رنگ کنار هم مورد استفاده قرار می گیرند. در این مطلب می خواهیم در مورد محبوب ترین رنگ آشپزخانه یعنی خاکستری و همچنین محبوب ترین ترکیب رنگی آشپزخانه یعنی سفید مشکی بپردازیم.

در شکل های زیر دو ترکیب زیبا بین رنگ خاکستری با رنگ قهوه ای چوب و رنگ زرد را مشاهده می کنید. در آشپزخانه اول که متعلق به یک خانه آپارتمانی بسیار کوچک است، رنگ خاکستری تیره، کابینت های مرکزی آشپزخانه را که جنس و رنگی متفاوت دارند دربر گرفته اند. کابینت های وسطی به رنگ چوب روشن هستند که در زمینه تیره خود را خیلی سریع نشان می دهند. در قسمت میز اپن نیز از چوب رنگ روشن و کانتر سفید استفاده شده که تنوع را در این آشپزخانه کوچک بی نهایت بالا برده است. در آشپزخانه دوم بار دیگر ترگیب رنگ خاکستری و زرد را شاهد هستیم اما این بار با شدت و مقدار بیشتر.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com