بازسازی ساختمان

بازسازی مهندسی ساختمان

هر تکه از مبلمان شما می تواند دارای خصوصیات ارگونومیکی باشد. مبلمان ارگونومیک یا اصطلاحاً مهندسی شده، به مبلمانی بازسازی ساختمان گفته می شود که به کاربر اجازه می دهد بدون هیج آسیبی فیزیکی (بخصوص در استفاده طولانی مدت) بیشترین بهره وری را داشته باشد. در کنار استفاده آسان و ایمن، ابعاد و استانداردهایی برای این منظور وجود دارد که در هر حالتی اعم از: نشسته، ایستاده و خوابیده، آسیب را به حداقل ممکن کاهش می دهد. در هنگام فعالیت های نشسته مانند: تماشای تلویزیون و کار با کامپیوتر، مبلمان ارگونومیک باعث می شود که شما در حالتی درستی نشسته باشید، بدون اینکه به مفاصل کمر و گردن شما فشار وارد شود.

 

چوب قدیمی ترین متریال برای سازه مبلمان از قبل از قرن بیستم است که بیشترین کاربرد آن در مبلمان منبت کاری شده یا کلاسیک است. در این نوع مبلمان از سازه های چوبی استفاده می شود که بیشتر از چوب گردو، گیلاس، راش، روسی و … هستند. نوع اتصالات آن به شکل دوبل چوبی عاج دار، نبشی های چوبی، پیچ یا کام و زبانه می باشد. در انواع راحتی مبلمان معمولاً از چوب ارزان قیمت و MDF های زیرپالتی بازسازی ساختمان استفاده می شود. اتصالات آن بیشتر از نوع پیچ و کام و زبانه، نبشی های چوبی و یا اتصالات فلزی می باشد.

بازسازی ساختمان

فریم یا استخوان بندی خوب نباید صدای غژغژ بدهد یا بصورت نامتعادل رو زمین قرار بگیرد (تراز باشد). صدای غژغژ نشانه این است که اتصالات خوب با هم درگیر نیستند و احتمالاً این قطعه دوام چندانی نخواهد داشت. اگر در مبلمان شما از قطعات فلزی استفاده شده، دقت کنید که هیچ بیرون زدگی یا گوشه تیزی حس نشود، که این مسئله باعث پارگی پارچه و آسیب رساندن به کاربران خواهد شد. اگر یک مبلمان تخت خواب شو میخرید، دقت کنید که خیلی راحت با کمترین فشار و سر و صدا باز و بسته شود. ممکن است هزینه بیشتری برای آن پرداخت کنید، ولی مطمئناً نقاشی ساختمان در طولانی مدت به نفع شما خواهد بود.

یکی از تم هایی که برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب ساده ایرانی خیلی خوب جواب می دهد، استفاده از تم سیاه و سفید است. این تم آرامش و زیبایی خاصی دارد که طبیعتا باب میل هر کسی نیست اما برای آنهایی که بدنبال نهایت سادگی و سکون هستند نمی شود مدلی بهتر از این تم طراحی پیدا کرد. اگر از تم سیاه و سفید در دکوراسیون استفاده کنید، مطمئن باشید کوچکترین عنصر دکوری سریعا خود را نشان می دهد. تخت خواب های کنسولی، مانند آنچه در شکل زیر مشاهده می کنید برای چنین دکوراسیون های بهترین انتخاب هستند، با استفاده از این تخت خواب ها دکوراسیون اتاق اندکی آینده نگرانه نیز جلوه می کند.

اگر فکر می کنید تم سیاه و سفید در اتاق خواب خیلی رسمی یا جدی است، بهترین جایگزین برای دکوراسیون یک اتاق خواب ساده و کمینه گرا، رنگ خاکستری است. رنگ خاکستری به چشم انسان راحت تر دیده می شود اما برای رسیدن به یک طرح کاملا ساده و کمینه گرا باید حتی الامکان از بکاربردن رنگ های دیگر خودداری کنید اما می توانید از سایه های متفاوت رنگ خاکستری در کنار یک نورپردازی مناسب استفاده کنید. خوبی رنگ خاکستری این است که به اشیاء دکوری خیلی اجازه خودنمایی نمی دهد و همین عامل باعث می شود برای دکوراسیون های ساده بازسازی ساختمان و خلوت بهترین جلوه را بنمایش بگذارند.

نقوش ایرانی در طراحی داخلی ایرانی نقش عمده ای دارند. استفاده از هنر ایرانی همانند خطاطی در فرهنگ ایرانی جایگاه ویژه ای دارد بنابراین استفاده از این عناصر می تواند طراحی داخلی خانه را کاملا به این سبک نزدیک کند. توجه داشته باشید استفاده بیش از حد از عناصر دکوراتیو باعث شلوغ شدن و نامنظم دیده شدن محیط می شود.

مزیت آشپزخانه های مدرن و امروزی، طراحی و چیدمان ساده تر آنها نسبت به آشپزخانه های کلاسیک است. در آشپزخانه های مدرن تماما با خطوط صاف و ساده سرکار داریم و همین موضوع راه حل های بسیاری را برای ایجاد پلانی جذاب و شیک در یک فضای کوچک فراهم می کند. در شکل زیر آشپزخانه ای را مشاهده می کنید که به نام آشپزخانه های تک دیواره نیز شناخته می شود. این نوع پلان در خانه مدرن محبوبیت بسیار دارد زیرا همانطور که گفتیم در فضاهای کوچک عالی جواب می دهد، حتی اگر این فضا یک دیوار تنها باشد که نقش آشپزخانه را ایفا کند. اگر فضای کافی ندارید حتما به این دیزاین توجه ویژه ای داشته باشید.

متخصصین نقاشی قبل از رنگ زدن دیوار، سوراخ و ترک های دیوار را بتونه کاری می کنند. ولی اگر بعد از ماله کشی مستقیما رنگ را به دیوار بزنید، بتونه روی دیوار رطوبت موجود در رنگ را جذب می کند و ظاهر نامناسبی به دیوار می دهد. نقاطی که در اثر این اتفاق بوجود می آید بطور قابل توجهی از باقی قسمت ها متفاوت است. برای جلوگیری از این مشکل نقاشان حرفه ای از پرایمر رنگی قبل از رنگ اصلی دیوار استفاده می کنند. به جای استفاده از پرایمر سفید حرفه ای ها اغلب از پرایمر خاکستری و یا رنگ دیگری که به پوشش نهایی نزدیک است استفاده می کنند. پرایمر رنگی برای پوشاندن پوشش موجود روی دیوار بهتر از پرایمر ساده و سفید رنگ عمل می کند و در نهایت پوشش دیوار ظاهر بهتری خواهد داشت و تعداد دفعاتی که رنگ بر روی دیوار زده می شود، کاهش می یابد. این مرحله برای رنگ هایی مانند قرمز و نارنجی کاربرد خوبی دارد که بدون استفاده از پرایمر نیازمند سه سری یا بیشتر رنگ بر روی بازسازی ساختمان دیوار هستند.

افراد حرفه ای از پارچه یا ملحفه در سطح زمین استفاده نمی کنند. پارچه های نازک نمی توانند مانع عبور رنگ به کفپوش خانه شوند. آنها پلاستیک را هم به کار نمی برند به دلیل اینکه با ریختن رنگ، پلاستیک آن را جذب نمی کند و سطح همیشه خیس باقی می ماند. حرفه ای های رنگ از پارچه برزنت برای کف زمین استفاده می کنند. البته اگر سقف خانه خود را رنگ نمی زنید، نیازی نیست تمام سطح کف را بپوشانید. تنها کافی است پارچه برزنت را به موازات دیوار و در تمام طول اتاق بر روی زمین قرار دهید تا به خوبی از کفپوش خانه شما محافظت کند. همچنین به سادگی جمع آوری می شود.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com