بازسازی ساختمان

معماری و بازسازی ساختمان

اگر از رنگ مشکی هراس دارید یا آشپزخانه کوچکی دارید بازسازی ساختمان که نمی شود معماری در آن به میزان زیاد از رنگ مشکی استفاده کرد، استفاده هوشمندانه از رنگ مشکی در کنار رنگ سفید می تواند به بهترین شکل ممکن، زیبایی های هر دو دنیای مشکی و سفید را برای آشپزخانه شما به ارمغان بیاورد. همانطور که در شکل های زیر مشاهده می کنید، رنگ مشکی به میزان جزئی در عناصری مانند میز اپن اشپزخانه یا خطی مشکی رنگ که به صورت شکسته از بین کابینت های تماما سفید رد شده است، می تواند یک نمونه عالی از کابینت های سفید مشکی را برای آشپزخانه شما به ارمغان بیاورد.

 

با توجه به مقرون به صرفه نبودن چوب و کاهش منابع آن ( جنگلها ) ، متریال جایگزین در این صنعت، لمینیت ها هستند. لمینیت ها صفحات چوبی چند لایه ایی هستند که از چسپاندن لایه های نازک چوب بر روی هم و فشرده کردن آنها ساخته می شوند. لمینیت ها نسبت به چوب دارای استحکام بیشتر، ظاهر بهتر و کیفیت بهتری هستند، چرا که فاقد گره ها و پوسیدگی هایی که به طور معمول در چوب وجود دارند،هستند.

فلز

فلز بیشتر برای ساختن سازه های اصلی در مبلمان و میزها استفاده می شود. در بعضی از موارد در پایه ها و اتصالات نیز به کار می رود. اشکال استفاده شده بیشتر به صورت شاخه ای، صفحه ای و لوله ای می باشند. به دلیل مقاومت کمتر، از آلومینیوم برای ساخت قطعات کوچکتر و قالب گیری شده یا نبشی ها استفاده می شود. هر چه فلز ضخیم تر یاشد دوام بهتری داشته و در مقابل تغییر شکل مقاومت بازسازی ساختمان بیشتری دارد.

عکس های این مطلب را با اتاق خواب هایی شروع می کنیم که از عناصر خنثی بعنوان ویژگی اصلی دکوراسیون خود استفاده می کنند. در کنار تم خنثی، برخی عناصر گرم نیز ظاهر می شوند تا فضای دکوراسیون را متعادل کرده و از سرد شدن بیش از حد آن جلوگیری می کنند. همانطور که در شکل های زیر مشاهده می کنید اتاق خواب های زیر از همین روند استفاده می کنند. در کنار تم تماما خنثی، عناصری مانند فریم و یونیت چوبی تخت خواب، همگی به رنگ روشن انتخاب شده اند تا دکوراسیون در عین سادگی بسیار زیبا و آرام بخش بنظر بیاید.

فرش ها با رنگ سرمه ای و خاکستری و فیلی و آبی و زرشکی و قهوه ای می توانند برای دکوراسیون اتاق کودکان پسر انتخاب مناسبی باشند. بهتر است طرح فرش اتاق خواب کودک پسر را از بین شخصیت های کارتونی و طرح های ماشین و پسرانه بازسازی ساختمان  انتخاب نمایید تا کودک شما از تماشای فرش اتاقش و بازی کردن روی فرش متناسب با روحیه کودکان نهایت لذت را ببرد.

بازسازی ساختمان

بسیاری از خانه دارها وقت زیادی را صرف پیدا کردن طراحی پلان آشپزخانه مناسب با خانه مدرن خود می کنند اما در نهایت باز هم به نتیجه مطلوبی نمی رسند. حقیقت این است که تعداد بسیار کمی پلان آشپزخانه مناسب خصوصا برای خانه های مدرن و امروزی وجود دارد. پلان هایی که طراحی می شوند معمولا اشکالات بسیار متنوعی دارند که کمتر در هر آشپزخانه ای قابلیت اجرا دارند.

برای اینکه انتخاب دقیقی در این موضوع داشته باشید باید قبل از هر کاری به اندازه گیری دقیق آشپزخانه خود پرداخته و نقشه ای ابتدایی از آن رسم کنید. تمامی زوایا در کنار طول دیوارها، طول و عرض قسمت ورودی باید در این نقشه به دقت مشخص شوند. بعضی پلان ها برای آشپزخانه های باریک مناسب هستند، برخی در فضاهای بزرگ زیبا دیده می شوند و برخی دیگر در آشپزخانه های مربعی، درنتیجه وقتی نقشه ای اولیه در اختیار داشته باشید، انتخاب از بین پلان ها بسیار آسان تر می شود. در شکل های زیر با انواع پلان های U و L شکل و همچنین پلان های گوشه دار و چند  نقاشی ساختمان ضلعی آشنا خواهید شد که علاوه بر زیبایی، فضای باز و آزادی را برای رفت و آمد فراهم می کنند. همانطور که در ابتدای مطلب گفتم این پلان ها برای تمامی آشپزخانه ها قابل اجرا است.

طراحی پلان آشپزخانه گوه شکل یا همان مثلثی برای اتاق هایی که گوشه دار هستند انتخاب عاقلانه ای بشمار می روند. آشپزخانه زیر دقیقا چنین فضایی در اختیار داشت که با اجرای پلانی گوه ای شکل نتیجه آن بی نظیر و عالی شده است. آشپزخانه خودش فضای بسیار کمی دارد اما با اجرای این پلان، بشدت بزرگ و جادار نشان داده شده و رفت و آمد در اطراف آن با سهولت تمام صورت می گیرد. جزیره گوه شکل نیز دقیقا مطابق با شکل دیوار قرار گرفته و کابینت های چوبی نیز در اطراف آن طراحی شده است که اگر در جزیره های مسطتیلی بکار می رفت چهره ای نامناسبی و زشتی پیدا می کرد اما با این جزیره گوه شکل بهترین شکل را ایجاد کرده است.

اما پلان L شکل نیز برای آشپزخانه های کلاسیک بهترین گزینه بشمار می رود. در آشپزخانه زیر فقط دو دیوار کابینت کاری شده وجود دارند که در مقابل آنها به راحتی جزیره ای قرار گرفته تا کارایی آشپزخانه افزایش پیدا کند. کابینت های قرار گرفته در بالا نه تنها فضای آشپزخانه را بهم ریخته و شلوغ نشان نمی دهند بلکه با قرار گرفتن در فاصله ای مناسب ظاهری باز و آزاد به این آشپزخانه کوچک داده است. آشپزخانه بازسازی ساختمان سیاه و سفید و ال شکل زیر با این روش بهترین استفاده را از فضای خود برده آن هم با کابینت هایی به سبک کلاسیک.

برای اینکه نقاشی دیوار یا وسیله مورد نظر به خوبی رنگ شود، باید سطح صافی داشته باشد. برای این منظور باید سطح کار سنباده شود و این کار با چرخ سنباده یا ورق سنباده انجام شود. در این حالت است که هر خراش، خش، ترک و یا ضایعه اضافه ای از بین می رود. برای نقاشی دیوار سمباده کشی را از سطح زمین تا سقف در جهت عمودی و افقی انجام دهید. این نکته را در نظر داشته باشید که فشار زیاد بر روی کاغذ سنباده یا دیوار باعث آسیب دیدن آن می شود. برای وسایل چوبی از اسفنج های مخصوص یا سطح سنباده ای استفاده کنید.

از چسب مخصوص رنگ به رنگ آبی استفاده کنید تا چسب آن بازسازی ساختمان بر روی سطح قرنیز باقی نماند. چسب مخصوص نقاش ها به راحتی جدا می شود ولی در عین حال از پس دادن رنگ به سطح زیرین خود نیز محافظت می کند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com