بازسازی ساختمان

پتینه کاری و زیبایی دیوار

در دکوراسیون خانه به سبک مدرن هم می توان پتینه صندلی راک را وارد دیوار فضا کرد. اگر نگران این هستید که صندلی راک کلاسیک با تزیینات اش هماهنگی با سادگی و خلوتی سبک مدرن شما ندارد، باید گفت که می توانید از صندلی راک ساده استفاده کنید که این بار با ساختار ساده و مدرن طراحی شده اند. در سبک مدرن صندلی راک از پارچه برای روکش صندلی به جهت راحتی بیشتر استفاده می شود. همچنین در سبک مدرن صندلی راک دارای بدنه ای با خطوط صاف و منظم است و تزیینات در آن به حداقل رسیده است.

دکوراسیون بنفش و سفید یکی از جسورانه ترین ایده ها برای تزیین اتاق های مهم خانه مانند پذیرایی و نشیمن است. با اینکار رسما بنفش را بعنوان رنگ و تم اصلی در دکوراسیون انتخاب کرده اید.

برای داشتن ظاهری شیک و لوکس،  سایه های مختلف بنقش بخصوص بنفش کم رنگ یکی از بهترین گزینه های موجود است. این رنگ را می توانید بروی دیوار های بخش های مهم خانه مانند اتاق پذیرایی یا آشپزخانه استفاده کنید و یا بصورت تاکیدی  در کنار رنگ خنثی یا همان سفید بکار ببرید.

همانطور که می دانید بنفش رنگی است که کم و بیش بین خانه دارها بعنوان رنگی پر خطر و ریسکی شناخته می شود و به همین خاطر اغلب یا اصلا از آن استفاده نمی کنند یا فضاهایی که کمتر در دید قرار می گیرند مانند اتاق خواب به رنگ بنفش در می آیند.

برای اینکه میزان ریسک پذیری رنگ بنفش را به حداقل برسانیم، سایه روشن و اندکی مات بنفش، بهترین و ایمن ترین انتخاب خواهد بود. این سایه از رنگ بنفش، لطافت و آرامش خصای دارد که در تناژهای دیگر دیده نمی شود هستند بعلاوه در همان نگاه پتینه اول همه بینندگان را مجذوب زیبایی خود می کند.

هنگامی که می خواهید مدل رنگ کابینت آشپزخانه خود را انتخاب کنید باید به رنگ دیوارها توجه خاصی داشته باشید. در حقیقت ابتدایی ترین کار همین است که رنگ دیوارهای آشپزخانه را مشخص کنید. اگر رنگ فعلی دیوارها را دوست داشته و قصد تعویض آنها را ندارید بنابراین پیشنهاد می شود از رنگ های مکمل یا کامل کننده برای کابینت ها استفاده کنید. برای مثال اگر دیوارهای آشپزخانه به رنگ بژ یا کرم هستند بهتر است رنگ کابینت ها از بین سایه های پر رنگ تر و تیره تر انتخاب شود.

با این کار رنگ مورد نظر به خوبی با بژ درهم آمیخته اما در عین حال به کابینت های آشپزخانه نیز اجازه خودنمایی و دیده شدن می دهد. برای افرادی که قصد تغییر رنگ دیوارهای آشپزخانه را دارند، ابتدا باید رنگ کابینت ها مشخص و سپس رنگ دیوارها انتخاب شود. بهر حال امروزه بیشتر رنگ هایی که در آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد رنگ های خنثی مانند خاکستری، مشکی، سفید، قهوه ای، کرم، سبز و بژ بوده که هر کدام به شیوه ای متفاوت و اغلب به صورت ترکیب چند رنگ کنار هم مورد استفاده قرار می گیرند. در این مطلب می خواهیم در مورد محبوب ترین نقاشی ساختمان رنگ آشپزخانه یعنی خاکستری و همچنین محبوب ترین ترکیب رنگی آشپزخانه یعنی سفید مشکی بپردازیم.
اول از همه مطمئن شوید در فضای آشپزخانه به چه چیزهایی نیاز دارید و اولویت شما چیست، چه می خواهید و چه مقدار بودجه را صرف هزینه بازسازی می کنید. اگر نمی دانید دکوراسیون آشپزخانه رویایی شما به پتینه چه شکلی است، کمی در اینترنت جستجو کنید. به دنبال متریال و مصالحی باشید که به سادگی تمیز می شوند و نگهداری ساده ای دارند. برای مثال دیوارپوش اگر از کاشی و سرامیک باشد، ابعاد کوچک باعث می شود تعداد زیادی از کاشی را بر دیوار نصب کنید و خطوط بین کاشی ها افزایش یافته و در نتیجه تمیز کردن آنها دشوارتر خواهد بود.

یکی از بزرگترین اشتباهات رایج در طراحی و دکوراسیون نشیمن انتخاب مبلمان نامناسب برای این فضاست. گاهی ظاهر و یا رنگ یک مبل چنان شما را شیفته ی خودش می کند که از بررسی سایر معیارهای انتخاب مبلمان باز می مانید، بهتر است اولویت انتخاب مبلمانتان را راحتی و ابعاد مناسب با فضای نشیمن تان در نظر بگیرید تا دکوراسیون راحت و آرامش بخشی را داشته باشید.

اتاق خواب یکی از مهم ترین بخش های منزل محسوب می شود زیرا افراد بیشتر ساعات روز خود را در اتاق خواب سپری می کنند بنابراین بهتر است در طراحی دکوراسیون اتاق خواب کوچک و بزرگ حساسیت لازم را به خرج دهید تا بتوانید اتاق خواب با دکوراسیون شیک و جذابی را داشته باشید. در ادامه این مطلب انواع دکوراسیون اتاق خواب مدرن و مینیمال را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این دکوراسیون ها نهایت لذت را ببرید.

امروزه آشپزخانه ها با دکوراسیون سیاه توجه اغلب طراحان داخلی را به سوی خود جلب کرده اند, رنگ سیاه می تواند حس صیقلی گونه و براقی را به فضای آشپزخانه بدهد و علاوه بر این رنگ سیاه ظاهر آشپزخانه را برجسته و مدرن می کند. در این مطلب 30 آشپزخانه سیاه با دکوراسیون های زیبا و متفاوت را مشاهده خواهید کرد.

آشپزخانه سفید و آشپزخانه های سیاه از انواع طراحی زیبا برای دکوراسیون های آشپزخانه هستند و شما می توانید با پتینه توجه به روحیات خود از این دکوراسیون های زیبا برای مدرن سازی فضای آشپزخانه تان استفاده کنید.

پتینه

آز آنجایی که بزرگسالان برخلاف نوجوانان به فضایی آرامش بخش و لطیف نیاز دارند باید در انتخاب رنگ ها نیز هوشیار بود. وقتی کم کم از سنین نوجوانی به جوانی و بزرگسالی پا می گذارید علاقه تان به رنگ های پرانرژی و شدیدا دخترانه مانند صورتی و قرمز کمتر می شود و بیشتر رنگ هایی وزین و متعادل مانند بنفش کم رنگ، سفید، آبی، سبز، فیروزه ای، مشکی، زرد روشن و … محبوبیت پیدا می کنند. یکی از ساده ترین راه ها انتخاب فریم تخت خواب به رنگ سفید است و برای افزودن اندکی رنگ و جذابیت بیشتر، روتختی یا بالش و کوسن ها به رنگ های متضاد مانند قرمز، زرد، بنفش، صورتی و … گزینش می شوند.در طراحی دکوراسیون آپارتمان اول از رنگ های روشن و زیبایی استفاده شده و در طراحی دکوراسیون آپارتمان پتینه دوم از رنگ های تیره تری نسبت به آپارتمان اول استفاده شده است که هر کدام از این دکوراسیون ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

طراحی دکوراسیون و چیدمان خانه های کوچک برای برخی از افراد دشوار است. برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه های کوچک بهتر است از همه فضاهای منزل نهایت استفاده را ببرید تا بتوانید دکوراسیونی مدرن و شیک را پتینه در منزل خود بوجود آورید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com