بازسازی ساختمان

انجام پتینه دیوار

پتینه راحت ترین راه برای استفاده از صندلی راک، کاربرد دیوار آن در سبک دکوراسیون تلفیقی  است. در این سبک دیگر نگران ناهماهنگی فرم و شکل صندلی با سبک دکوراسیون خانه خود نیستید و تنها به سراغ علایق خود می روید. در دکوراسیون تلفیقی هر صندلی راک که به نظرتان زیباتر است و برای شما کارکرد بیشتر خواهد داشت را انتخاب کنید. به گفته میز ناهارخوری چلکا درست است که در سبک تلفیقی دستتان بازتر است ولی همخوانی در این فضا حرف اول را می زند. اجازه ندهید شلوغ شدن و ناهماهنگی در فضا باعث ایجاد اغتشاش شود.

رنگ مکملی که در کنار بنفش استفاده می شود تا حد زیادی به نوع رنگ بنفشی که انتخاب کرده اید بستگی دارد اما بطور کلی ترکیب بنفش با سفید همیشه فضایی روشن و شیک را نتیجه می دهد. سایه های روشن بنفش با رنگ زرد لیمویی یا نارنجی نیز زیبا خواهند شد اما چندان برای اتاق های عمومی خانه مانند نشیمن و پذیرایی مناسب نیستند. به همین خاطر تمرکز اصلی طراحان و خانه دارها بروی ترکیب رنگ سفید و بنفش است تا در تمام اتاق های منزل بشود از آنها استفاده کرد. اتاق نشیمن زیر به مقدار جزئی از رنگ بنفش در قسمت شلف ها استفاده کرده و پتینه باقی فضا را به رنگ سفید درآورده است. استفاده از بنفش به صورت تاکیدی نیز یکی از راه های ساده برای آوردن این رنگ به دکوراسیون داخلی است.

این مطلب را با کابینت ها و آشپزخانه های تماما خاکستری رنگ شروع می کنیم. همانطور که می دانید، دکوراسیون های مدرن عمدتا از رنگ های خنثی استفاده می کنند و در بعضی شرایط به مقدار خیلی کمی رنگ های شاد و انرژیک را در گوشه و کنار نیز بکار می برند. اما رنگ خاکستری خود به تنهایی بقدری تاثیر گذار است که می تواند یک آشپزخانه را تازه، جذاب، مدرن و امروزی نشان دهد. برای مثال در شکل زیر مشاهده می کنید که کابنیت های خاکستری تیره چگونه در ترکیب با مقدار کمی رنگ زرد ظاهری تمیز و شیک ایجاد کرده بدونه اینکه هیچ نیازی به رنگ سفید یا رنگ های مرسوم دیگر باشد.

کارکرد آشپزخانه نیز به اندازه سبک دکوراسیون دارای اهمیت است. آیا فقط پخت و پز و آشپزی را در فضای آشپزخانه انجام می دهید؟ یا غذا خوردن و بازی هم از فعالیت هایی است که در این مکان اتفاق می افتد؟ این سوال ها برای تعیین دکوراسیون آشپزخانه در زمان بازسازی اهمیت زیادی دارد و می تواند طراح را به سمتی پیش ببرد که نتیجه بهتری داشته باشد.

ابعاد و خصوصیات آشپزخانه، عمر بنا و تجهیزات نیز مهم هستند. به گفته دکوراسیون داخلی مارون هرچه عمر بنا بیشتر باشد تغییرات اساسی تری نیاز دارد و لازم است لوله های آب و فاضلاب و سیم کشی های برق نیز تعویض شوند.

باید به انتخاب صحیح نور برای سرویس‌های بهداشتی توجه زیادی داشته باشید. سعی کنید از نور طبیعی نهایت استفاده را ببرید. اگر در این قسمت پنجره‌ای دارید، (هر چند کوچک) از نور آن غافل نشوید. در صورتی که ناچار به انتخاب نور مصنوعی هستید، نور  پتینه سفید همراه نور آفتابی را در نظر بگیرید. نسبت این نورها بهتر است یک به دو باشد؛ یعنی یک لامپ سفید و دو لامپ آفتابی در کنار یکدیگر روشنایی را تامین کنند.

اگر فضای شما کوچک است و محل مناسبی برای چراغ دیوارکوب ندارید، می‌توانید از لامپ‌های ال‌ای‌دی یا اس‌ام‌دی استفاده کنید. دور تا دور آینه محل مناسبی برای قرارگیری این نوع لامپ‌هاست. در این صورت بهتر است از نورهای هالوژنی در سقف هم استفاده کنید تا از روشنایی خوبی در زمان اصلاح صورت‌تان برخوردار باشید.

یکی از اشتباهات رایج در دکوراسیون نشیمن استفاده ی بیش از وسایل دکوری به خصوص دکوری های کوچک است که سبب ایجاد اغتشاش بصری در فضا و کوچکتر دیده شدن فضای دکوراسیون شما می باشد، بنابراین در انتخاب لوازم دکوری فضای نشیمن خود دقت کنید و از انتخاب لوازم دکوری با تم های متفاوت بپرهیزید.

در طراحی دکوراسیون اتاق خواب مینیمال ابتدا باید سراغ رنگ مورد نظر خود بروید زیرا رنگی را که در همان ابتدای کار برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب انتخاب می کنید روی رنگ همه وسایل و اجزای اتاق خواب تاثیرگذار است. شما می توانید برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب های مینیمال از ترکیب رنگ های سفید و سیاه و رنگ خاکستری و رنگ سفید و یا قهوه ای و … استفاده کنید.

طراحی نورپردازی یکی از مهمترین مواردی است که باید در طراحی دکوراسیون آشپزخانه های سیاه به آن توجه کنید. دکوراسیون سیاه اغلب برای آشپزخانه هایی مناسب است که دارای نورپردازی مناسبی هستند. اگر شما تمایل دارید که در دکوراسیون آشپزخانه از لوستر استفاده کنید باید توجه داشته باشید که انتخاب طرح و مدل لوستر برای آشپزخانه های سیاه محدود است. برای آشپزخانه های سیاه با دکوراسیون کلاسیک بهتر است از لوستر های کریستال با سبک کلاسیک استفاده کنید, لوستر های مدرن که از جنس فلزات و فرفورژه هستند برای دکوراسیون آشپزخانه های مدرن سیاه می توانند ایده مناسبی باشند.

یکی از مرسوم ترین و متداول ترین تخت خواب ها برای اتاق دختران تخت های به سبک کلاسیک هستند، این تخت ها معمولا ارتفاع کمی دارند و برای هر سن و سالی مناسب هستند، همانطور که می دانید تخت های ارتفاع پایین بزرگ ترین مزیتشان راحتی فوق العاده در وارد و خارج شدن از تخت است. همچنین طرح هایی که در این نوع مدل تخت خواب دخترانه تولید می شود بسیار متنوع و زیاد بوده طوری که پتینه برای هر سلیقه و هر دکوراسیونی از سبک مدرن گرفته تا قدیمی، می شود یک مدل مناسب و درخور را پیدا کرد.

پتینه

در طراحی داخلی این آپارتمان کوچک همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید از ترکیب رنگ های روشن و زیبا استفاده شده است. ترکیب رنگ سبز و خاکستری و کرم فضایی متفاوت و جذابی را در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن این آپارتمان کوچک بوجود آورده است. برای استفاده بهینه از فضای اتاق نشیمن تلویزیون نیز روی دیوار نصب شده است.

دکوراسیون داخلی خانه به سبک اسکاندیناوی را نمی توان در دیوار های سفید، پنجره های سرتاسری و نور زیاد خلاصه کرد، این سبک را می توان آرامش خانه نامید چرا که استفاده از طراحی تک رنگ مخصوصا رنگ سفید موجب آرامش ذهن و جسم می شود.

به کار گیری بافت یا صفحات سرامیکی و آجری قرار گرفته در کنار هم می تواند تنوع بصری چنین فضای تک رنگی را به شکلی محسوس افزایش دهد همچنین بهره گیری از متریال چوب، راه حلی دنج و دوست داشتنی برای ایجاد تنوع در سبک پتینه کاری اسکاندیناوی است.  در این قسمت نمونه هایی از این آشپزخانه های خلاقانه آورده شده است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com