بازسازی ساختمان

پتینه و طرح های جدید

نقاشی ساختمان در شکل های زیر دو ترکیب زیبا بین رنگ خاکستری جدید با رنگ قهوه ای چوب پتینه و رنگ زرد را مشاهده می کنید. در آشپزخانه اول که متعلق به یک خانه آپارتمانی بسیار کوچک است، رنگ خاکستری تیره، کابینت های مرکزی آشپزخانه را که جنس و رنگی متفاوت دارند دربر گرفته اند. کابینت های وسطی به رنگ چوب روشن هستند که در زمینه تیره خود را خیلی سریع نشان می دهند. در قسمت میز اپن نیز از چوب رنگ روشن و کانتر سفید استفاده شده که تنوع را در این آشپزخانه کوچک بی نهایت بالا برده است. در آشپزخانه دوم بار دیگر ترگیب رنگ خاکستری و زرد را شاهد هستیم اما این بار با شدت و مقدار بیشتر.
نورپردازی مناسب آشپزخانه تاثیر بسیار مهمی در دکوراسیون دارد. اگر روشنایی به اندازه کافی در فضا وجود داشته باشد، فضای مناسب و دلنشین را ایجاد می کنند. نور طبیعی برای آشپزخانه ایده آل است ولی به علت اینکه آشپزی و کارهایی از این قبیل که به نور زیادی احتیاج دارند، منابع نوری مصنوعی را هم به فضا اضافه کنید. می توانید با توجه به اینکه کدام فعالیت در آشپزخانه شما بیشتر انجام می شود، روشنایی را در آن بخش تقویت کنید.

مسلما در دکوراسیون داخلی هیچ چیز مانند مدل های شیک قالیچه نمی تواند حس پتینه تازگی را در خانه بوجود بیاورد. در این مطلب با تعدادی از زیباترین مدل های موجود در بازار آشنا خواهید شد که هر کدام در گروه و سبک خود بهترین هستند.

از مدل های مطابق با مد روز گرفته تا قالیچه هایی با ترکیب رنگ های کلاسیک که تقریبا در تمامی دکوراسیون های داخلی مورد استفاده قرار می گیرند در زیر آورده شده اند تا سلایق مختلف در ارتباط با قالیچه های شیک اتاق نشیمن پوشش داده شود.

از آنجایی که در فصل پاییز و شروع زمستان هستیم بهتر است با قالیچه های مخملی و کرک و پرز دار شروع کنیم. به نظر اکثر طراحان داخلی، رنگ کرم بهترین انتخاب برای این نوع قالیچه ها است.

قالیچه های زیر از صد در صد پشم ساخته شده اند و همین مورد تضمین کننده راحتی و کیفیت بالای آنها است. همانطور که می دانید پشم یکی از بالاترین سطوح راحتی و کیفیت را در بین تمامی مواد نساجی دارا است.

اولین نکته که خیلی مهم است، انتخاب رنگ مناسب برای این فضاست. انتخاب رنگ سفید در کنار رنگ‌های دیگر مانند آبی آسمانی، لیمویی، سبز روشن و گلبهی (از دسته رنگ‌های ملایم) علاوه بر آرامش‌بخش بودن، از نظر بصری هم به فضا وسعت می‌دهد. دقت داشته باشید نباید از چند رنگ متفاوت با میزان زیاد در فضاهای کوچک استفاده کنید. عدم رعایت این موضوع محیط شما را شلوغ می‌کند.

انتخاب بافت و طرح در دیوارها و کف سرویس اهمیت زیادی دارد. نباید در فضای کوچک از بافت‌های بزرگ استفاده کنید. در صورتی که خواهان استفاده از بافت و طرح هستید، کاشی‌هایی را انتخاب کنید که بافت‌هایی ظریف همراه با تونالیته‌هایی از رنگ پتینه اصلی کاشی دارند. اگر بافت و طرح بزرگی نظر شما را جلب کرده، بهترین روش به کار بردن آن، استفاده در یک دیوار یا قسمت‌هایی از دیوارهای مجاور یکدیگر است.

با نمونه هایی بی نظیر از اشکال، رنگ ها و بافت های گوناگون در دکوراسیون منزل آشنا خواهیم شد که به معنای واقعی کلمه شاد و خواستنی هستند. در خانه های زیر، عناصر طراحی به زیبایی با یکدیگر ترکیب شده اند تا محیطی دوست دار و در خدمت خانواده خلق کنند. شاید بعضی از این عکس ها شما را به یاد خاطرات و رویاهای کودکی تان بیاندازد، به راستی که با چنین فضاهایی هر شخصی می تواند با کودک درون خودش ارتباط برقرار کند.

«طراحی داخلی» یک حرفه بین رشته ای است که به خلق گستره ای از محیط داخلی می پردازد، محیط هایی که هویت و حال و هوای خویش را از طریق دست کاری در حجم فضایی، موقعیت قرارگیری عناصر خاص و مبلمان و نحوه برخورد با سطوح پدیدآورده اند. این رشته شامل پروژه هایی است که در سازه بناتغییری ایجاد نکرده و یا تغییرات اندکی را می دهند، با این حال استثناهایی نیز وجود دارد.

«دکوراسیون داخلی»، هنر تزیین فضاهای داخلی است جهت انتقال یک ویژگی خاص که با معماری موجود به خوبی کار کند. دکوراسیون داخلی به نقش سطح ها، تزیینات، مبلمان، رنگ، کف پوش و مصالح می پردازد. به بیانی ساده تر، می توانیم طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی را چگونگی چیدمان فضاها و اجزا متغیر آن  تعریف کنیم.

جوانان امروزی دانش و اطلاعات بیشتری نسبت به گذشته دارند و به همین خاطر پتینه ذائقه و سلیقه آنها نیز به مراتب پیشرفته تر و متنوع تر شده است، از این رو دیزاین اتاق خواب خصوصا برای دختران که حساسیت بیشتری روی موضوع زیبایی، طراحی و دکوراسیون داخلی دارند سخت تر و پیچیده تر شده است.

در چنین شرایطی باید در انتخاب جزء جزء وسایل اتاق دقت بسیار زیادی کرد، حال که تخت خواب بعنوان بزرگ ترین مبل اتاق خواب شناخته می شود، اهمیتی چندین و چند برابر پیدا می کند. در ادامه مطلب به معرفی تعدادی از زیباترین تخت خواب های مخصوص اتاق دختران جوان می پردازیم که با سلیقه های امروزی تا حد زیادی همخوانی دارند.

پتینه

در ابتدا باید جعبه‌ها را سنباده بزنید تا راحت به‌هم بچسبند. قبل از انتخاب جعبه‌ها باید این نکته را مد نظر داشته باشید که ابعاد همه‌شان کاملا یکی باشد تا در انتها کار تمیزی از آب درآید. اگر از جعبه آماده استفاده پتینه نمی‌کنید و خودتان چوب‌ها را برش می‌دهید با دقت قطعات آن را اندازه‌گیری کنید. حال تصمیم‌گیری کنید جعبه‌ها چگونه کنار هم قرار بگیرند و چه مدل میز عسلی ای را بیشتر می‌پسندید.

بهتر است قبل از شروع به این فکر کنید که دوست دارید جعبه‌ها را روغن بزنید یا به رنگ دیگری برای میز عسلی خود فکر می‌کنید؛ زیرا اگر روغن یا رنگ را در ابتدا به تمام قسمت‌های جعبه بزنید، مطمئن می‌شوید تمام قسمت‌های میز شما به طور یک‌دست کاور شده است. فضای بین آشپزخانه و اتاق نشیمن با کمک میز ناهار خوری از یکدیگر جدا شده اند و همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید برای بزرگ تر به نظر رسیدن دکوراسیون داخلی آشپزخانه کوچک این آپارتمان برای سقف و کابینت ها و کفپوش از رنگ سفید و کرم استفاده شده است. ترکیب رنگ سبز با رنگ کرم و سفید پتینه هارمونی زیبایی از رنگ ها را در این آشپزخانه بوجود آورده است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com