بازسازی ساختمان

انجام پتینه سقف

اما در ادامه می رسیم به مدل رنگ کابینت  سقف سفید مشکی که پتینه نادیده گرفتن آنها در طراحی دکوراسیون آشپزخانه ناممکن است. این ترکیب رنگی منحصر بفرد، زیبا و برجسته است که هر آشپزخانه ای را با هر نوع طراحی داخلی، جذاب و قابل توجه نشان می دهد. اما در این بین یکی از بهترین روش ها برای بکار گیری این دو رنگ کنار یکدیگر، همانطور که در شکل های زیر مشاهده می کنید، استفاده از دیوار بین کابینتی مشکی رنگ در بین کابینت های تماما سفید، یک ایده ناب و بشدت زیبا که امروزه بسیاری از آشپزخانه های مدرن و پیشرفته از آن استفاده می کنند.

اگر می خواهید در بازسازی آشپزخانه فضایی ایجاد کنید که شخصیت و ویژگی متفاوتی داشته باشد، از قفسه و شلف استفاده کنید. بدون شک برای اینکه شلف و قفسه ها مرتب و تمیز باشند باید زمان زیادی را برای آنها صرف کنید تا نتیجه عکس از آنها نگیرید. به جای اینکه تنها از ظروف دکوری در این طبقات استفاده کنید، آنچه را که دوست دارید به دکوراسیون آشپزخانه بیاورید.

درب ورودی این خانه از دو قاب بزرگ و کوچک متشکل است که در صورت لزوم می توان فضای داخل را به طور مستقیم با فضای بیرون درگیر نمود. طراحان دراین فضا، از باکس ها و پارتیشن های چوبی استفاده کرده اند و فضاهای مورد نیاز را در دو طبقه برای کاربر تعمیم داده اند. سطح پایین شامل فضاهایی چون: ناهار خوری، تخت خواب، نشیمن، اتاق مطالعه آشپزخانه و حیاط خلوت می باشد و سطح بالایی برای اتاق خواب و بازی کودک در نظر گرفته شده است که به منظور استقبال از بازیگوشی کودکان، سطح فضا با چمن پوشیده شده و اطرافش با تور زخیمی محصور پتینه شده است که ایمنی کاملی نیز دارد.
اگر سرویس بهداشتی‌تان به شکل مستطیل طراحی شده، بهترین حالت قرارگیری عناصر اصلی به صورت خطی در یک راستاست. برای این منظور یک دیوار را به عنوان دیوار اصلی انتخاب ‌کنید. سپس با رعایت زاویه بازشوی در و رعایت فاصله مناسب، روشویی را قرار ‌دهید. بعد از آن، توالت را در نظر بگیرید. همچنین در صورت مشترک بودن حمام و توالت، دوش را در انتهای دیوار جاگذاری ‌کنید. چیدمان خطی دسترسی شما را راحت‌تر ‌کند.

حالت بعدی قرارگیری عناصر سرویس بهداشتی در پلان‌های مربع است. در این حالت یکی از دیوارهای چپ یا راستی را دیوار قرار گیری روشویی در نظر بگیرید و دیوار روبه‌رویی را برای قرارگیری توالت انتخاب ‌کنید.

در نمونه اول مشاهده می کنید که چگونه رنگ نارنجی روتختی توانسته به زیبایی خود را در زمینه رنگ لیطف زرد اتاق نمایان کند. ترکیب چنین رنگ هایی با سقف و دیوار سفید و رنگ روشن کفپوش های چوبی، مخیطی رویایی در اتاق خواب بوجود آورده است. البته ورود نور طبیعی توسط پنجره بزرگ اتاق به دلبازی فضا کمک بسیار زیادی کرده است.

پرده ها نیز نقش بسیار مهمی در فضای این اتاق خواب ها ایفا می کنند. پتینه با وجود چنین پنجره های بزرگی، استفاده از چنین پرده های بلند با رنگ های شاد کاملا درست و طبیعی بنظر می رسد.

در بخش اتاق نشیمن، رنگ های اولیه کاملا ملایم در فضا پدیدار می شوند و شدت آنها بقدری نیست که خیره کننده بنظر برسند. با یک نگاه به دکوراسیون اتاق متوجه نوعی شادی و بازیگوشی در تمامی عناصر دکوراسیون خواهید شد. طراح در مدل زیر با رنگ ها، بافت ها، شکل ها، نورها و مواد موجود در اتاق نشیمن بازی کرده که نتیجه خلق محیطی کاملا یگانه و تک شده است بگونه ای که هیچ وقت از بودن در آن احساس خستگی نخواهید کرد.

در پروژه های طراحی، طراحان داخلی معمولا با دو نوع فضا مواجه می شوند. اولین نوع از این فضاها، یک بنای موجود می باشد یعنی فضایی ساخته شده که هدف از طراحی داخلی آن، یا تغییر کاربری پروژه خواهدبود یا اینکه در بازسازی و یا بازطراحی فضا دخل و تصرف خواهدکرد. طراح قبل از ارائه هرگونه راهبردی برای ایجاد تغییر در این بنا، کلیه فضاهای داده شده را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد. در بازطراحی، طراح یا کاملا منطبق با طرح پیش می رود و یا اصلاحاتی اساسی را اعمال می کند.

دسته دوم، ساختمان هایی هستند که هنوز اجرا نشده اند. در این مورد، طراحی می بایست مقاصد معمار را قبل از ارائه پیشنهاد خویش شناسایی نماید. این مسئله تنها به شناخت سازه و موقعیت بازشوها و مصالح ختم نمی شود بلکه درک رویکرد پتینه کاری نظری معماری را نیز دربر دارد. درواقع ارتباط معمار و طراح داخلی می تواند یک ارتباط دوسویه باشد تا درون و بیرون با یکدیگر شکل بگیرد.

تخت های مدرن و چهار گوش با طراحی بسیار ساده اما زیبا و شیک انتخاب دیگری است که برای اتاق خواب های کوچک خصوصا در واحد های آپارتمانی بسیار توصیه می شود. تخت های مدرن به دلیل سادگی در طراحی فضای بسیار کمی را اشغال می کنند اما از طرفی به دلیل طراحی مینیمال، بسیار زیبا و شیک خود را نشان می دهند، در حقیقت همین طراحی ساده و باندازه است که در اتاق های کوچک بسیار زیبا جلوه می کند. همانطور که در بالا هم گفتیم، تخت خواب های مدرن عمدتا در رنگ های خنثی مانند سفید، خاکستری و قهوه ای روشن تولید می شوند اما برای پتینه جذابیت بیشتر می توانید از روتختی های سبک کلاسیک (طرح گلدار) نیز استفاده کنید.

پتینه

استفاده از برخی تزیینات مانند آکواریوم با ماهی‌های رنگارنگ نه‌تنها فضای داخلی خانه شما را زیباتر می‌کند و به جذابیت بصری آن می‌افزاید، بلکه اگر کمی دقت کنید، متوجه می‌شوید هم خود و هم مهمانان‌تان احساس بهتری از حضور در خانه‌ دارید. قبول دارم که بهره‌ بردن از این زیبایی بصری و حس خوشایند آن نیاز به داشتن معلوماتی در این زمینه دارد؛ اینکه اصول جانمایی برای آکواریوم چیست؟ چگونه باید دکوراسیونی جذاب در داخل این فضای آبی داشت؟ یا از این عنصر دکوراتیو با چه ترفندی می‌توان بیشترین بهره را در زیبایی فضا برد؟ عجله نکنید؛ پس قدم به نقاشی ساختمان قدم با هم  پیش برویم تا شما هم این دانش را کسب کنید.

استفاده از سنگ،پناهگاهی برای ماهی‌ها و بازی و حتی تخم‌ریزی آنهاست و در ضمن زیبایی این فضا را چندبرابر می کند. پس از سنگ‌ها برای ساخت فضاهایی دنج مانند تپه کوچک، سنگر یا غار استفاده کنید؛ البته کوزه‌های سفالی در ایجاد فضایی دلنشین  هم برای شما که تماشاگر آکواریوم هستید و هم برای ماهی‌ها موثر خواهد بود. کوزه‌ها را یا در دو سوی آکواریوم یا در فضای میانی آن پتینه جانمایی کنید؛ البته بهتر است علاوه بر دهنه بخشی از دیوار کناری یا انتهایی آن را نیز باز بگذارید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com