بازسازی ساختمان

انجام پتینه درب

پتینه قدم اول برای تصمیم‌گیری درباره جای مناسب،‌ این است که نباید درب دسترسی به منابع آب پتینه از محل جای‌گیری خانه‌ ماهی‌های‌تان برای شما سخت باشد. اصل بر این است که در آکواریوم‌هایی که ماهی‌های زیادی دارند یا مخزن‌هایی با طول 35 تا 80 سانتی‌متر، عرض 20 تا 35 سانتی‎متر که ارتفاع‌شان بین   30تا  50سانتی‌متر است، هر هفته آب را عوض کنید. برای آکواریوم‌های بزرگ‌تر هم این کار در فاصله زمانی یک‌ماهه انجام می‌شود؛ بنابراین حواس‌تان به این نکته مهم باشد.

یکی از مزایای بسیار مهم دکوراسیون های روشن، قابلیت اضافه کردن تقریبا تمامی رنگ ها به صورت تاکیدی است. برای مثال در یک اتاق نشیمن که رنگ غالب استفاده شده در آن سفید است، قرار دادن کوسن هایی به رنگ زرد و آبی، پرده هایی به رنگ قهوه ای و مجسمه ای به رنگ سیاه، دکوراسیونی بی نهایت زیبا و جذاب بوجود می آورد.

البته اگر هم اکنون دکوراسیون منزلتان خنثی است، باز هم می توانید از روش چیدمان و انتخاب مبلمان و وسایل خانه های زیر ایده های مفیدی کسب کنید و آنها در منزل خود پیاده کنید.

فقط کافی است به نحوه استفاده از رنگ ها، چیدمان وسایل خانه و برخی مسایل تخصصی تر  مانند تضاد در دکوراسیون داخلی توجه کنید تا شما هم از دکوراسیونی با ویژگی خانه های روشن و شاد بهره ببرید. شکل های زیر راهنمای خوبی برای ایده گیری و تزیین دکوراسیون منزل مسکونی هستند.

و اما خانه دوم که دکوراسیونی به مراتب ساده و خلوت تر دارد. وجود دیوار سفید و پنل های چوبی دیواری به رنگ روشن در کنار مبل راحتی به رنگ سبز، ظاهری ارگانیک و آرامش بخش به این خانه زیبا، ساده و بدور از شلوغی داده است. استفاده از کفپوش بتنی و سیم هایی که به شکلی هنرمندانه از کلید برق شروع شده، به روی سقف کشیده شده تا به لامپ های کنار پنجره برسد نیز نشان دهنده سبک پتینه کاری  صنعتی و مدرن این خانه هستند. مورد جالب دیگر قفسه های بسیار ساده و البته بلند اطراف اتاق نشیمن و آشپزخانه است که البته بازهم مهر تاییدی بر سبک صنعتی می باشد.

به آشپزخانه که می رسیم نهایت سادگی را در ظاهر آن مشاهده می کنیم، در این آشپزخانه در قسمت بالای دیوار بغیر از قفسه های باز هیچ کابینتی وجود ندارد. سینک ظرفشویی نیز در نهایت سادگی انتخاب شده و حتی نحوه چینش ظروف بروی قفسه ها نیز طوری است که به ظاهر مینیمالی و ساده آشپزخانه صدمه وارد نکند. برای ذخیره سازی سایر ظروف، کابینت هایی در قسمت زیرین قرار گرفته که کاملا مخفی و بدون طرح هستند. پشت کابینت ها نیز از نورپردازی ال ایی ادی مخفی استفاده شده تا فضای آشپزخانه بیش از حد تاریک نشود.

در سبک کولی وار تنها ازخود پیروی می کنید و کاملا بازتاب سلیقه فردی و شخصی شماست. از دیگر ویژگی های این سبک استفاده از عناصر و وسایل و مبلمان ارزان قیمت است.در این سبک کمترین، بیشترین نیست و تنها تحقق بخشیدن به تخیلات و رویاهای شما در دکوراسیون در اولویت است پس به تخیلات خود آزادانه مجال پرواز دهید و برای جذاب کردن آن می توانید از وسایل خاص و رنگی، کوسن های پوستین،پرده و قالیچه های رنگی و یا از وسایل موجود در عتیقه فروشیها یا جمعه بازار استفاده کنید در این میان عکس های خاطره انگیز قاب شده و گلدان ها و گیاهان را فراموش نکنید.

اتاق خواب با سبک کولی وار بیش از هر فضای دیگری رنگ ها و تنوع می طلبد و استفاده از پارچه های به کار رفته در مبلمان وپرده یا روتختی با بافت و رنگ های مختلف در کنار نورپردازی قرار می گیرد که نورپردازی بیشتر به صورت فیلتر شده و به صورت لامپ هایی که از فیلترهای پارچه ای گذشته در این سبک دیده می شود و به این مقوله کمک کرده و به زیبایی فضای اتاق خواب منجر خواهد شد در اینجا چندین نمونه از دکوراسیون زیبا و جذاب اتاق های خواب با سبک کولی وار را مشاهده خواهید کرد.

برخی از افراد معتقدند استفاده از چوب برای صفحه رویه کابینت انتخاب درستی پتینه نیست. ولی استفاده از چوب با کیفیت و پوشش مناسب می تواند زیبایی و گرما را به دکوراسیون آشپزخانه آورده و علاوه بر این کارکرد خوب و ماندگاری بالا را نیز به شما ارائه دهد. هزینه تمام شده برای صفحه کابینت چوبی بستگی به نوع چوب به کار برده شده دارد.

برای تهیه کابینت، نصب و طراحی دکوراسیون آشپزخانه باید به افراد متخصصی رجوع کنید که بهترین نتیجه را برای شما بوجود آورند. به بخش اهالی فن چیدانه سری بزنید و از تخصص آنها استفاده کنید.یکی از اولین کارهایی که مردم بعد از ورود به آشپزخانه انجام می دهند نگاه کردن به چراغ های سقف است. اگر چراغ های آشپزخانه شما قدیمی یا عادی و خسته کننده است باید یک سری چراغ نورانی و درخشان به آن اضافه کنید. نورهایی را انتخاب کنید که شخصیت شما را منعکس کنند، به طوری که آن می تواند یک لوستر کلاسیک یا ردیفی از لامپ های کروی شکل مدرن باشد.

امروزه اتاق خواب ها به مکانی چند کاربره تبدیل شده اند که می تواند ایجاد اتمسفری مناسب و آرامش بخش را با مشکل مواجه کند. همزمان که خانه ها از لحاظ متراژ کاهش می یابند، اتاق خواب نیز مانند سایر اتاق های خانه، قربانی اصلی و اول این کوچکی می شوند.

اتاق خواب های امروزی باید علاوه بر فراهم کردن فضایی برای استراحت، فضایی پتینه هم برای کار و مطالعه نیز داشته باشند که همین موضوع طراحی نورپردازی اتاق را کمی پیچیده کرده است.

پتینه

اما وقتی این پروسه را به موضوعات مشخصی تقسیم کنید، کار بسیار آسان تر خواهد شد. در ادامه مطلب به معرفی این موضوعات خواهم پرداخت. چهارمین و آخرین موضوع مهم در طراحی و انتخاب سیستم روشنایی مشخص کردن سبک دکوراسیون اتاق است. چراغ ها و لوسترهای روشنایی بخش بسیار مهمی از دیزاین اتاق خواب را تشکیل می دهند بنابراین باید دقیقا مطابق با سبک طراحی و تم مشخص جلو بروید و تمام لوازم را مرتبط با هم انتخاب کنید. برای مثال در سبک کلاسیک لوسترهای کریستالی با شاخه های زیاد مناسب هستند در حالی که برای سبک مدرن باید پتینه از لوسترهای ساده با شاخه های کمتر و شکل های گوشه دار مانند مستطیلی استفاده کرد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com