بازسازی ساختمان

توصیه های پتینه کاری

در اینجا براکت‌ها با انحنای ساده اما دوست‌داشتنی، توصیه کابینت‌های بالایی پتینه را آراسته‌اند. توصیه شما می‌توانید مانند این نمونه‌ها را به کابینت آشپزخانه یا کمدهای‌تان اضافه کنید. در ضمن از تولیدکنندگان کابینت و تأمین‌کنندگان تجهیزات چوبی می‌توانید گزینه‌های متنوعی تهیه کنید.

براکت‌ها همچنین می‌توانند در زیر کانتر جزیره آشپزخانه به کار روند. شاید واقعا نیازی به آنها برای مقاوم‌سازی صفحه‌ کانتر نباشد اما این براکت‌ها ظاهری جذاب و متمایز به جزیره می‌بخشند و به‌راحتی توسط نجار برش خورده و نصب می‌شوند.

در کنار اتاق نشیمن، پارتیشی نصفه نیمه قرار گرفته که محیط اتاق نشیمن و آشپزخانه و اتاق غذاخوری را از یکدیگر جدا می کند بدون اینکه آنرا بسته نشان داده و جریان و پیوستگی پلان باز خانه را بهم بزند. برای اینکه این دیوار نیز بدون تزیین باقی نماند، ساعتی بزرگ و بسیار شیک و هنری روی آن نصب شده که بخوبی با دکوراسیون لوکس و ظریف نشیمن هماهنگ شده است. دوباره پشت همین پتینه دیوار، تلویزیونی نصب شده که افراد حاضر در اتاق غذاخوری و آشپزخانه بتوانند از ادامه فیلم یا سریال مورد علاقه شان لذت ببرند.

درست است که در بسیاری از فعالیت های نظافتی استفاده از تمیزکننده های خانگی و شوینده های دست ساز راه حل شگفت انگیزی محسوب می شود، اما در موارد بسیاری این این فرمول های خانگی به درستی عمل نمی کنند و نیاز است که مجدا از شوینده های صنعتی استفاده کنید. بنابراین هم در مدت زمان نظافت و  هم در هزینه های شما اسراف صورت می گیرد.

استفاده از فلز مس به عنوان رویه کابینت چندان معمول نیست ولی جالب است بدانید که صفحه کابینت مسی به سادگی تمیز می شود و نگهداری ساده ای دارد. این متریال مورد پسند همه افراد نیست و دکوراسیون آشپزخانه شما را ویژه می کند. به دلیل نقاشی ساختمان ماهیتی که فلز دارد، مس در مقابله با مواد گوناگون ممکن است واکنش ایجاد کند و به رنگ قرمز مات، قهوه ای و یا حتی سبز تغییر رنگ بدهد.

یکی از کم هزینه ترین و مقرون به صرفه ترین متریالی که برای رویه کابینت می توان استفاده کرد، سرامیک و کاشی است. رویه کابینت سرامیکی با دوام است و این امکان را به شما می دهد که طرح و نقش مورد نظر را خودتان بسازید. در صفحه کابینت سرامیکی نگهداری ممکن است سخت باشد چرا که دوغاب و سیمان آن به سادگی تمیز نمی شود. بهتر است از دوغاب با دوام و رنگ تیره استفاده کنید.

سنگ مرمر یکی از مصالح بدون رقیب و کلاسیک است که همیشه سبک خود را نگه می دارد. بطور کلی برای افرادی که از علاقمندان آشپزخانه سفید هستند، سنگ مرمر بیشتر از هر متریال دیگری تنوع بیشتری از رنگ سفید را در اختیار آنها قرار می دهد. سنگ مرمر به مرور که استفاده می شود زنگاری ایجاد می کند که موجب افزایش دوام آن می شود. سنگ مرمر از سنگ گرانیت درجه سختی کمتری پتینه دارد و زودتر خراش خورده و لکه می گیرد.

ممکن است به جنبه سودمند بودن آشپزخانه ها بیشتر توجه شود اما این بدین معنا نیست که شما نمی توانید چیزی مثل یک اثر هنری جذاب و زیبا را در آنجا نصب کنید. حتماً هم نباید آن اثر هنری همان نقاشی های بی روح آشنای قدیمی از میوه ها باشد – آزاد هستید تا پرده های نقش دار، پوسترهای طبیعت یا آثار آبستره ای را آویزان کنید که تاثیر خوبی بر روی شما می گذارند.

مورد دوم این است که بدانید هر سیستم روشنایی را چطور استفاده کنید. تصمیم بگیرید که هر لامپ یا چراغ کجا باید نصب شود، حتما لامپ را نزدیکی پریز برق قرار بدهید تا نیازی به سیم و سهراه های اضافه نداشته باشید.

مشخص کردن مکان دقیق لامپ به شما کمک می کند سایز و اندازه لامپ یا آباژور خود را کاملا بدانید. برای مثال اگر لامپ را برای میز پاتختی می خواهید و از طرفی میز سطح کمی دارد باید لامپی با پایه های کوچک و باریک بگیرید تا بخوبی روی میز پتینه قرار بگیرد و از طرفی فضای زیادی برای قرار دادن سایر لوازم مانند گوشی و ساعت فراهم کند.

خاکستری از انواع رنگ های خنثی می باشد و شما می توانید برای طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن و یا اتاق خواب خود از این رنگ زیبا استفاده کنید. برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب خود اگر قصد دارید که از رنگ خاکستری استفاده کنید بهتر است که این رنگ را با سایر رنگ های مناسب نظیر سفید و زرد روشن و قرمز و ارغوانی و آبی روشن و قهوه ای ترکیب کنید. ترکیب کردن خاکستری با رنگ های روشن می تواند حس نشاط و زیبایی برای دکوراسیون اتاق خواب شما به ارمغان بیاورد.

جادوی هنر را ببینید! دیوارهایی که با هنرهای ایجاد شده از نقاشی، کاردستی کودک خودتان یا تصاویری از روزهای اول زندگی فرزند تزیین شده باشد، زیبایی فضا را چند برابر می کنند. برای این منظور می توانید از تابلوهای رنگی زیبا برای قاب کردن هنر و نقاشی کودک خود استفاده کنید تا انرژی بیشتری به فضا ببخشید.

البته امروزه متریال های دیگر جای آجر را در نما گرفته اند اما همچنان آجر متریالی دوست داشتنی است که بسیاری از معماران بزرگ، نمای ساختمان خود را با آجر کار می کنند. اما امروزه، آجر راه خود را به طراحی و دکوراسیون داخلی خانه ها، باز پتینه کاری کرده است. در این مطلب قصد داریم طراحی داخلی سه خانه را مورد بررسی قرار دهیم که در قسمت های مختلفی از آنها، آجر به کار رفته است.

پتینه

همانطور که ذکر شد استفاده از آجر در طراحی داخلی سبب ایجاد فضایی گرم و دوست داشتنی خواهد شد. در طراحی آپارتمان اول، متریال آجر در فضای نشیمن، آشپزخانه و راهرو مورد استفاده قرار گرفته است. همنشینی آجر با رنگ سفید دیوارها و سقف و همینطور کفپوش چوبی، فضایی متعادل از نظر انرژی و رنگ بوجود آورده است. فضایی که کاملا دوست داشتنی است.

مکان مهم بعدی در کوراسیون خانه اول عروس و داماد، اتاق خواب است، مهم ترین نکته ای که در طراحی دکوراسیون اتاق خواب عروس و داماد باید به آن توجه کرد راحتی است. برای اتاق خواب های کوچک بهتر است تمی روشن و ساده انتخاب کنید، قرار دادن تخت خواب های کم ارتفاع نیز ایده مناسبی است. برای اضافه کردن رنگ های جدید و جذاب می توانید از تابلوهای نقاشی و دکورای امروزی و مدرن پتینه استفاده کنید یا اینکه دیوارهای تاکیدی را در دکوراسیون بکار ببرید. یعنی فقط یک کدام از دیوارها را با بافت و رنگی متفاوت تزیین کنید

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com