بازسازی ساختمان

آموزش انجام پتینه

اگر کابینت های آشپزخانه شما به دلیل استفاده روزمره نقاشی ساختمان مداوم تکراری انجام و کسل کننده شده اند، نیازی پتینه نیست در فکر تغییر مدل آنها باشید. فقط قسمت جلوی آنها را تعویض کنید و یا می توانید آنهایی را که دارای ساییدگی و رنگ رفتگی هستند و احساس ارزان قیمت بودن به آشپزخانه شما می دهند را رنگ بزنید.

در قدم سوم باید مشخص کنید که به چه میزان روشنایی در اتاق خود نیاز دارید. در بسیاری از خانه ها، اتاق خواب علاوه بر استراحت باید فضایی هم برای تماشای تلویوزیون، مطالعه کتاب، کار، ورزش و برای بسیاری از جوان ها، فضایی برای قرار دادن سیستم های سرگرمی مانند کنسول و کامیپوترهای دسکتاپ فراهم کند. در نتیجه اتاق خواب باید سیستم روشنایی چند لایه داشته باشد تا هر کدام بر فضایی مشخص تمرکز کرده و آن فضا را روشن کند. اگر در اتاق خواب کارهای نوشتاری و تحریری انجام می دهید با قرار دادن لامپ رومیزی روشنایی کافی برای کار آخر شب خواهید داشت.

رنگ خاکستری با سایه تیره فضای اتاق خواب را تیره و کوچکتر می کند و رنگ پتینه خاکستری با سایه روشن اتاق فضای اتاق خواب را دلباز تر می کند و علاوه بر این خاکستری روشن برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب کوچک ایده مناسبی است.

در ادامه مطلب تصاویر دکوراسیون اتاق خواب خاکستری مدرن و زیبا را در اختیار شما همراهان عزیز قرار داده ایم که امیدواریم این دکوراسیون های زیبا مورد توجه تان قرار بگیرند. در این نوع فضاها بهتر است مسیررفت و آمد را در یک سمت اتاق قراردهید تا جریان رفت و آمد بدون برخورد به موانع و یا مزاحمت برای سایر افراد باشد. علاوه بر آن می توانید از مبلمان و وسایل باریک تراستفاده کنید تا علاوه بر مدرن تر بودن، فضای بیشتری ایجاد شود. اگر نشیمن وغذاخوری مجزا دارید می توانید مسیری بین این دو فضا به مسیر رفت وآمد اخصاص دهید و در نشیمن های باریک برای استفاده کامل از فضاها می توانید از صندلیها یا مبل های تکی در چیدمان استفاده کنید. استفاده از رنگهای روشن و خنثی نیز پیشنهاد مناسبی برای این فضاهاست.

فراموش نکنید درزیبایی دکوراسیون منزل اندازه وابعاد و تناسب فضاهای منزل تنها یکی از معیارهای زیبایی به شمار می رود و طراحی هنرمندانه و خلاقانه و به کارگیری ترفندهای کاربردی دکوراسیون می تواند هر منزلی را با هر ابعاد و فضا به بهترین پتینه کاری حالت آراسته و زیبایی همراه با عملکردی متفاوت ایجاد کند در اینجا چندین نمونه از نشیمن های باریک که به زیبایی طراحی شده اند مشاهده خواهید کرد

مسلما این خانه، منبع بسیار خوبی برای الهام گیری نزد افرادی است که بدنبال طرح هایی متفاوت و بدیع می گردند، بعلاوه تمامی افرادی که علاقمند به دکورهای هندسی با تم ها و اشکال گوناگون و رنگ های پر انرژی هستند شاید داشتن آپارتمانی مانند مدل زیر، نهایت آمال و آرزوهایشان باشد.

همانطور که در عکس های زیر مشاهده می کنید بکارگیری هوشمندانه سایه های رنگی مختلف، ابعاد و شکل های هندسی زیبایی را بروی دیوارهای تاکیدی خانه ایجاد کرده است. دیوار های اتاق نشیمن ناگهان رنگی غنی و برجسته به خود می گیرند و از سطحی صاف با استفاده از جادوی رنگ ها، به سطوحی چند بعدی و عجیب تبدیل می شوند.

برای فهم این موضوع کافی است به دیوار پشت تلویزیون در عکس زیر برای چند ثانیه خیره شوید تا متوجه شکل سه بعدی و البته عجیب آن شوید. به راستی که هر گوشه از این خانه مانند یک اثر هنری ناب می باشد.
آشپزخانه فضای مهم بعدی است، از وسایل موجود در اطرافتان الهام بگیرید و همزمان دکوراسیون اولین خانه خود را تزیین کنید. اگر آپارتمانی کوچک با آشپزخانه اپن در اختیار دارید انتخاب تم روشن ایده ایمن و مناسبی است.

ترکیب رنگی سفید و خاکستری در آشپزخانه خیلی خوب جواب می دهد مثلا می توانید رنگ دیوارها را خاکستری انتخاب کنید و رنگ کابینت را یکدست سفید بزنید یا اینکه برعکس عمل کنید. اگر به این ترکیب، رنگ طبیعی چوب را از طریق کفپوش، پتینه دیوارپوش یا حتی روکابینتی به فضا اضافه کنید دیگر زیبایی آشپزخانه تضمین شده خواهد بود.

سعی کنید همیشه خلاقیت را در جای جای دکوراسیون خانه بنمایش بگذارید، درست مانند سایر اتاق های خانه، آشپزخانه نیز می توانید مکانی جالب برای ایده های سرگرم کننده و جذاب باشد. برای مثال استفاده از دیوارهای تخته سیاه یک ایده بسیار زیبا و البته کاربردی در آشپزخانه است.

روی چنین فضایی می توانید برنامه هفتگی پخت غذا، لیست خرید روزانه، یا یادداشت های محبت آمیز در مورد شریک زندگی تان بنویسید. صندلی های میز اپن یا لامپ های آویز آشپزخانه نیز مکان مناسبی برای استفاده از ایده های خلاقانه هستند.

شکل زیر یک دکوراسیون داخلی اتاق خواب کاملا ساده اما بسیار کاربردی را نشان میدهد، در دکوراسیون اتاق از لوازم زیاد و حتی لوکس استفاده نشده اما دیزاین داخلی کمی از یک طرح لوکس و فوق العاده شیک ندارد. چیزی جالبی که همان ابتدا نظرمان را جلب می کند رنگ دوگانه سفید و خاکستری زمینه است. نواری خاکستری رنگ در زمینه سفید دیوار کشیده شده که تخت خواب نیز دقیقا به موازات همین نوار تیره قرار گرفته است. با این کار فضای خوابیدن و استراحت کاملا مشخص شده است. از آنجایی که سفید و خاکستری خنثی هستند، رنگ های جذاب و شاد پتینه از طریق بالش و فرش و گل طبیعی قرار گرفته در گوشه اتاق، سریعا جلب توجه می کنند.

پتینه

این طیف های آبی از سبز دریایی تا آبی فیروزه ای از آرامش بخش ترین رنگ ها در طیف رنگی هستند و وقتی به عنوان سایه های بینابینی جهت ترکیب آبی و سبز استفاده می شوند قدرتمند هستند. اگر نمی توانید تصمیم بگیرید که چه رنگی برای دکوراسیون شما مناسب تر است می توانید حد وسط را انتخاب کنید. برخی از پرده های خنک تر سبز درست عین آبی عمل خواهند کرد.

استفاده از مقادیر زیاد فیروزه ای روی دیوار باعث عقب رفتن و دلباز شدن اتاق می شود و ابعاد اتاق را بزرگتر نشان می دهد. برای ایجاد خطای دیدی شگفت انگیز جهت ایجاد فضا سعی کنید اتاق را با پرده ای جسورانه از سبز آبی زمردی بپوشانید . چون رنگ دیوارها روشن است سعی شده با طرح گچبری ساده و کلاسیک، دیوارها در عین سادگی از یکنواختی خارج شود. این روزها بیشتر جوان‌ها به سبک‌های مدرن گرایش پیدا کرده‌اند و سبک‌های پرزرق و برق کلاسیک را نمی‌پسندند؛ بنابراین سعی کردیم این را بگوییم که سبک کلاسیک فقط به معنای تزیینات و ابزارهای فراوان نیست پتینه بلکه می‌تواند با تزییناتی جزیی مثل گچبری‌های ساده، مبلمانی کم‌ابزار و. . .  هم زیبا به نظر برسد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com