بازسازی ساختمان

فرم و شکل پتینه ساختمان

ابتدا باید درباره نوع نورپردازی مورد نظر خود فکر کنید، فرم معمولا اولین چیزی فرم  پتینه کاری که در زمینه نورپردازی اتاق خواب نقاشی ساختمان مورد توجه قرار می گیرد سیستم های کمکی روشنایی هستند مانند چراغ های رومیزی کنار تخت خواب یا لامپ های دیواری.

استفاده از آباژورهای رومیزی یا لامپ های زمینی و دیواری با طراحی خلاقانه و کاربردی راه بسیار مناسبی برای ایجاد تعادل و جذابیت در دکوراسیون داخلی هستند.

برای مثال در دو شکل زیر راه های خلاقانه برای استفاده از لامپ های دیواری را مشاهده می کنید که هر کدام کاربردی مشخص داشته و در کنار سیستم اصلی، نور کافی برای انجام کارهای دیگر مانند تماشای تلویزیون یا مطالعه را نیز فراهم می کنند.  رنگ دکوراسیون که از میوه جات و مرکبات الهام گرفته شده است فضایی بسیار گرم و دعوت کننده پدید آورده که در کنار پنل های کفپوش چوب طبیعی و پارچه هایی به رنگ مرکبات، چشمان هر بیننده ای را نوازش خواهد داد. این اتاق مکانی است که کاملا برای پذیرایی گرم از مهمانان با هر سن و سالی در هر لحظه ای آماده است.

آشپزخانه و اتاق نشیمن در این خانه کاملا باز طراحی شده اند و پنجره های سرتاسری بروی دیوار بقلی به روشن کردن رنگ های شاد این دو محیط کمک می کند.

استفاده از گیاهان سبز کاشته شده در قسمت اپن آشپزخانه به شکلی کاملا پتینه هوشمندانه فضای آشپزخانه را از  اتاق نشیمن که توسط مبلمان راحتی به رنگ لیمویی و میز جلومبلی سه قطعه ای تزیین شده، جدا می کند.

در همین قسمت خانه دیوارها با پنل های چوبی پوشانده شده اند که البته با کفپوش های چوبی خانه هارمونی کامل دارند. این پنل های چوبی در حقیقت درب های کابینت و کمد لباس در آشپزخانه و اتاق نشیمن هستند. در شکل های زیر اتاق های مختلف این منزل زیبا را مشاهده خواهید کرد. در مرحله بعدی ساخت تخت خواب با پالت چوبی، تعیین رنگ آن هاست. مطمئن شوید که گرد و غبار سمباده زدن کاملا از بین رفته است، با توجه به سبک مد نظر و رنگ مورد علاقه تان می توانید با کمک اسپری یا قلم مو اقدام به رنگ آمیزی پالت ها کنید و ظاهر آن را خاص تر کنید، حتی می توانید پس از رنگ آمیزی سطح آن را با رزین بپوشایند تا ظاهر براق تری به خود بگیرد و جذاب تر به نظر برسد.

در این نوع فضاها بهتر است مسیررفت و آمد را در یک سمت اتاق قراردهید تا جریان رفت و آمد بدون برخورد به موانع و یا مزاحمت برای سایر افراد باشد. علاوه بر آن می توانید از مبلمان و وسایل باریک تراستفاده کنید تا علاوه بر مدرن تر بودن، فضای بیشتری ایجاد شود. اگر نشیمن وغذاخوری مجزا دارید می توانید مسیری بین این دو فضا به مسیر رفت وآمد اخصاص دهید و در نشیمن های باریک برای استفاده کامل از فضاها پتینه می توانید از صندلیها یا مبل های تکی در چیدمان استفاده کنید. استفاده از رنگهای روشن و خنثی نیز پیشنهاد مناسبی برای این فضاهاست.

فراموش نکنید درزیبایی دکوراسیون منزل اندازه وابعاد و تناسب فضاهای منزل تنها یکی از معیارهای زیبایی به شمار می رود و طراحی هنرمندانه و خلاقانه و به کارگیری ترفندهای کاربردی دکوراسیون می تواند هر منزلی را با هر ابعاد و فضا به بهترین حالت آراسته و زیبایی همراه با عملکردی متفاوت ایجاد کند در اینجا چندین نمونه از نشیمن های باریک که به زیبایی طراحی شده اند مشاهده خواهید کرد.

این نخستین رنگ از رنگ های روشن است که فراوان هم در مُد لباس و هم در خانه از آن استفاده شده است. زیرا کاربرد آن در بسیاری از سنت های فرهنگی ریشه دارد. قرمز رنگی است درخشان و خیره کننده، روشن و پر فروغ و کلاسیک است پتینه که هیچگاه نیروی خود را از دست نخواهد داد.

بر سر استفاده از رنگ قرمز همیشه نوعی افراط وجود دارد: آدم عادت دارد هنگام استفاده از آن دچار هیجان شود و هر چه می تواند از آن استفاده کند. و خود را در سایه های مختلف آن غرق کند. اگر می خواهید رنگ درخشان را بدون عدم تحمل اضافه کنید، مقدار کمی از سایه های آن را در بالش، آثار هنری یا در کفپوش اتاق در نظر بگیرید.

پتینه

سعی کنید همیشه خلاقیت را در جای جای دکوراسیون خانه بنمایش بگذارید، درست مانند سایر اتاق های خانه، آشپزخانه نیز می توانید مکانی جالب برای ایده های سرگرم کننده و جذاب باشد. برای مثال استفاده از دیوارهای تخته سیاه یک پتینه کاری ایده بسیار زیبا و البته کاربردی در آشپزخانه است.

روی چنین فضایی می توانید برنامه هفتگی پخت غذا، لیست خرید روزانه، یا یادداشت های محبت آمیز در مورد شریک زندگی تان بنویسید. صندلی های میز اپن یا لامپ های آویز آشپزخانه نیز مکان مناسبی برای استفاده از ایده های خلاقانه هستند.

اما وقتی سرویس خواب ام دی افی خریداری می کنید باید در حفظ و نگهداری آن بسیار کوشا باشید زیرا در صورت خط برداشتن یا ترک برداشتن، دیگر قابل تعمیر نیستند و برای پوشاندن و از بین بردن شکستگی ها باید هزینه بسیار زیادی متحمل شوید. مورد دیگر، مواد بکار رفته در ساخته ام دی اف مانند چسب یا روکش است که برای بچه ها و کودکان چندان مناسب نیستند، بنابراین بهتر است برای اتاق کودکان از سرویس خواب های جایگزین مانند مواد فلزی یا چوبی استفاده کنید. گفته می شود اگر از ام دی اف های رنگ کاری شده استفاده شود، ایمنی بیشتری دارند.

آشپزخانه به لحاظ اینکه قطب عملکردی هر فضای داخلی محسوب می شود، همواره مورد توجه بوده است. اینکه بتوان در چنین بخشی از دکوراسیون تان فضای کافی برای طبقه بندی و نظم دهی داشته باشید یا حتی فضایی مناسب برای پخت و پز موضوعی است که خیلی از افراد را وادار به بازسازی آشپزخانه ی خود می کند.شاید شما هم قصد بازسازی آشپزخانه قدیمی خود و یا ایجاد تغییر دکوراسیون در فضای پتینه آشپزخانه تان را داشته باشید به همین منظور امروز در  اینجا می خواهیم شما را با قبل و بعد بازسازی ۱۰ آشپزخانه آشنا کنیم با ما همراه باشید.

سه رنگ اصلی که در طراحی خانه استفاده شده، Off white(یکی از تنالیته‌های رنگ سفید) برای دیوار و پرده، صورتی چرک برای مبلمان و رنگ‌های براقی مثل طلایی برای اکسسوری‌هاست. هر سه طیف رنگی، روشن انتخاب شده؛ به دلیل اینکه هم فضا را دلباز‌تر و روشن‌تر نشان می‌دهد و هم اینکه کلیت خانه را شاد کرده و کسل‌کننده نیست؛ ضمن اینکه انرژی خوبی هم به مخاطب منتقل می‌کند. دلیل اصلی انتخاب این رنگ‌ها این است که ما زمان زیادی از روز را در خانه هستیم و نمی‌خواستیم با انتخابی اشتباه خانه، خسته کننده به نظر برسد. در نهایت اینکه پتینه رنگ‌ها مطابق با احساس درونی ما انتخاب شده است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com