بازسازی ساختمان

نمونه کارهای پتینه کاری

رنگ نمای ساختمان - رنگ مخصوص نمای ساختمان

رنگ نمای ساختمان - رنگ مخصوص نمای ساختمان

پتینه سر تختی تخت خواب کودک پتانسل زیادی برای قرار دادن وسایل نمونه تزیینی و استفاده از لوازمی است که کودک به آنها علاقه دارد. عروسک های زیبا یا وسایلی که حضورشان در بالای سر کودک خطر آفرین نیست، فضای اتاق کودک را شاد و کودکانه می کند. فراموش نکنید که ایده های رنگی روی تخت خواب هم جذابیت زیادی دارند. عروسک های نرم محبوب فرزندتان و کوسن های رنگی روی تخت خواب کودک، پیشنهادی برای اختصاصی کردن فضای اتاق صرفا برای فرزند خودتان است.

برای تزیین دکوراسیون منزل کوچک یک زوج جوان، باید از تم هایی استفاده کنید که اتاق را روشن و دلباز نشان می دهند. مسلما مهم ترین قسمت یک خانه هم اتاق نشیمن آن است،

برای بیشتر زوج های جوان دیزاینی ساده و مدرن بهترین نتیجه را می دهد، اتاق نشیمن می تواند با رنگ های خنثی مانند سفید، خاکستری، قهوه ای، مشکی تزیین شود و رنگ های جذاب تر مانند قرمز، زرد، نارنجی، سبز و آبی نیز توسط دکوری ها و سایر لوازم منزل مانند پرده و مبلمان به دکوراسیون اضافه شود. به همین خاظر بهتر است حتما در اتاق نشیمن از شلف یا کتابخانه ای کوچک استفاده کنید تا به راحتی بتوانید این رنگ ها را توسط کتاب یا اشیاء مختلف دیگر وارد دکوراسیون کنید.

سبک آشپزخانه Vintage است؛ یعنی از کابینت‌ها و کاشی‌های سبک قدیمی در طراحی آن استفاده شده است همچنین این سبک آشپزخانه با وسایل جانبی قدیمی و آنتیک دکور می‌شود. به دلیل اینکه کل خانواده ترکیب رنگ‌های روشن را می‌پسندیم برای کابینت‌ها، کاشی و پرده هم رنگ‌های روشن انتخاب کردیم.

با استفاده از چمن مصنوعی و انتخاب گل‌های گلخانه‌ای فضایی صمیمی خلق شد. همچنین یک قناری داریم که با وجود آن، حس این فضا بسیار به طبیعت نزدیک‌تر می‌شود.

امروزه طراحی دکوراسیون داخلی منزل از اهمیت زیادی برخوردار است و بیشتر طراحان پتینه داخلی و افراد ترجیح می دهند که از دکوراسیون های متفاوت و مدرن برای طراحی داخلی خانه های کوچک و بزرگ استفاده کنند.

در ادامه این مطلب دکوراسیون متفاوت 5 خانه کوچک را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم این طراحی های مدرن مورد توجه تان قرار بگیرند.

قبل از اینکه نمونه ای از قانون دوم برایتان نقل کنیم بگذارید ترکیبی از دو مورد را داشته باشیم. در این تصویر تنها پایه های جلویی کاناپه روی فرش قرار دارد در حالی که در مبل تک نفره روبرویر کاناپه هر چهار پایه روی فرش قرار می گیرد. در دکوراسیون خانه تصویری که می بینید به دلیل ابعاد فضا و رنگ های متضاد فرش و کفپوش، این قانون تاثیر بهتری دارد.

در اتاق کار او در کنار بالکن کوچکش میز و صندلی جمع و جور و زیبایی به چشم می‌خورد که جان می‌دهد برای نشستن و مطالعه کردن. آیدا می‌گوید: روی این صندلی می‌نشینم چشم به بیرون می‌دوزم و در ورای فلاورباکس‌هایی که روی دیوار بالکن قرار داده‌ام، از چشم‌انداز رشته کوه البرز لذت می‌برم. او معتقد است فردی برونگراست و به همین دلیل نتوانسته پنجره بالکن را با پرده پارچه‌ای ضخیم مسدود و خود را از دیدن آسمان زیبا محروم کند. برای حفظ حریم خانه نیز از گلدان‌ها کمک گرفته که در عین حال جلوه زیبایی را از درون و بیرون خانه او به نمایش گذاشته‌اند.

چقدر سفید! احتمالا اولین واژه‌ای که بعد از دیدن این عکس بر زبان می‌آورید، همین است. اگر با دقت بیشتری به این عکس نگاه کنید، متوجه می‌شوید احتمالا یکی از بهترین تصاویری است که تا به حال از یک دکوراسیون سفید دیده‌اید.

اولین رنگ این دکوراسیون سفید، رنگ دوم آن سیاه و انتخاب بعدی قهوه‌ای است  پتینه و همین استفاده از لکه‌های متناسب رنگ قهوه‌ای است که از سرمای بیش از حد این فضا کاسته است.

کف تا سقف این خانه بلند است و همرنگ بودن دیوارها و سقف در طولانی‌مدت ممکن است آزاردهنده به نظر برسد که البته باز هم سلیقه‌ای است. شاید بهتر بود سقف به رنگی خنثی از تونالیته‌های طوسی انتخاب می‌شد.

دکوراسیون داخلی منزل می تواند روی روحیه افراد خانواده تاثیرگذار باشد, همه افراد تمایل دارند تا برای طراحی دکوراسیون منزل خود از دیزاین ها متفاوت و خاصی استفاده کنند برای طراحی دکوراسیون متفاوت منزل خلاقیت و ابتکار مهم ترین مسئله ای است که به آن توجه کنید.

طراحی دکوراسیون زیبا خانه های کوچک کار نسبتا سختی است. برای طراحی دکوراسیون های خانه های کوچک هم می توانید از طراحی های متفاوت و زیبا استفاده کنید که در ادامه شما را با دکوراسیون متفاوت 5 خانه کوچک با طراحی های شیک و کاربردی آشنا می سازیم.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید در طراحی این آپارتمان کوچک از همه فضای منزل به خوبی استفاده شده است. طراحی نورپردازی مناسب و ایده آل باعث شده است که فضای دکوراسیون این خانه کوچک, بزرگ و مدرن تر به نظر برسد.

ترکیب فلز براق با رنگ های خنثی و ملایم به ایجاد فضایی مدرن و مینیمال با ویژگی های سبک صنعتی می انجامد که در آن رنگ های خام و روشن به همراه متریال صنعتی ای چون فلز حکمرانی می کند. هچنین ترکیب این کانتر های فلزی با کابینت های چوبی با رنگ های روشن و پرداخت نشده نیز می تواند نمایانگر سبک دکوراسیون داخلی صنعتی باشد.

پتینه

دیوارهای اتاق نوزاد بیشتر از هر بخش دیگر اتاق دیده می شود و همچنین یکی از کم خرج ترین قسمت های طراحی اتاق نوزاد نیز به حساب می آید. فرقی نمی کند که دیوار شما رنگ، عکس برگردان و یا ترکیبی از آنها باشد چرا که هیچ کدام گران قیمت نبوده و فقط کمی زمان بر هستند. در اینجا به معرفی دو خانه با دکوراسیون سفید و مشکی خواهم پرداخت که از لوازم چوبی با کیفیت و ساده نیز بهره های متنوعی برده اند. با چنین لوازمی مطمئنا فضای داخلی خانه غرق در بافت های شیک و باکلاس می شود که در هیچ خانه ای، حتی خانه های لوکس بزرگ هم نمی توان نمونه پتینه کاری مشابه آنها را پیدا کرد. در چیدمان خانه از لوازم متعددی مانند آینه، قالی ها و صندلی های بسیار جالبی استفاده شده که درخششی خاص و یگانه به محیط زندگی داده اند. این دو خانه نشان می دهند که چگونه باید بهترین بهره را از دکوراسیون منزل سفید و مشکی برد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com