بازسازی ساختمان

پیشنهادات طرح پتینه

یکی از موارد اساسی که باعث می شود پتینه دکوراسیون داخلی اتاق خواب کاربردی طرح و راحت نقاشی ساختمان باشد، قابلیت چرخش آسان در فضای اتاق است. عاملی که در تقریبا ۹۰ درصد اتاق هتل ها به درستی اجرا می شود، اگر در دیزاین داخلی مردد هستید یا از تجربه کافی برخوردار نیستید، می توانید طرح اتاق خواب خود را از روی هتل مورد علاقه تان کپی برداری کرده و عین همان را اجرایی کنید. اتاق خواب های زیر دقیقا بر اساس همین روش طراحی شده و همانطور که مشاهده می کنید با اندکی تغییر و تحول، تبدیل به فضایی کاملا منحصر بفرد و شیک شده اند.

مدل بار آشپزخانه به خاطر تنوع در مدل و طرح های متفاوت در دکوراسیون داخلی آشپزخانه از محبوبیت زیادی برخوردار است. اگر بار آشپزخانه را در مکانی مناسب قرار دهید طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه شما مدرن و متفاوت تر از همیشه می شود. بار آشپزخانه می تواند فضایی مدرن و شیکی را در دکوراسیون آشپزخانه اپن به وجود آورد. اگر آشپزخانه شما کوچک است و فضایی مناسب را برای قرار دادن میز ناهار خوری ندارد می توانید با قرار دادن صندلی اپن در اطراف بار آشپزخانه از این فضا به نحو احسن استفاده کنید.

فضای حال مثل یک گالری هنری است که آبجکت های خود را به نمایش گذاشته و مانند یک فرم سیال مهمانان را درگیر می کند. استودیو معماری MK27 سعی داشته تا یک فضای دنج و موقر را به شیوه متمرکز به نمایش بگذارد. تمام اقدامات فوق برای کاهش المان های طراحی به شیوه های مرسوم بوده تا تنوع و تفاوت طراحی این فضا به حداکثر برسد. در نهایت فضای کتابخانه، اتاق کار، استخر، فضای خواب، سالن بدنسازی و … به زیبایی با هم همپوشانی شده اند. شاید تنها اشکالی که نسبت به طراحی این مگان گرفته شود، قفسه های زیاد و تکرار شده کتابخانه باشد. شاید این اقدام به عنوان یک کانسپت در نظر گرفته شده باشد، اما نتیجه نهایی غیرضروری بوده و متریال زیادی برای یک الگوی ساده هدر رفته است.

مدل سرویس خواب ام دی اف امروزه به انتخاب اول بسیاری از خانه دارهای پیر و جوان تبدیل شده است. شاید دلیل این امر تنوع بسیار زیاد طرح های این ماده سودمند باشد، به دلیل برخورداری از قیمت مناسب و استحکام بالا، ام دی اف یکی از پتینه بهترین و کارآمدترین مواد برای استفاده در مبلمان اتاق های خانه مانند تخت خواب، میز، کمد و قفسه و شلف است.

اما علاوه بر این موارد ام دی اف در لوازم دکوری نیز مورد استفاده قرار می گیرد زیرا سطح صاف و هموار آنها برای رنگ کاری بسیار مناسب بوده و شکل های متنوعی بخود می گیرند. همه این موارد در کنار هم باعث شده ام دی اف همیشه در صدر انتخاب خانه دارها برای مبلمان خانه باشد.

همانطور که می دانید ام دی اف در اصل از خاک اره و چسب تشکیل شده که تحت دما و فشار زیاد به یکدیگر جوش خورده اند به همین خاطر رنگ طبیعی ام دی اف عمدتا بین قهوه ای روشن تا قهوه ای شکلاتی متغیر است.

ویژگی خانه این است که به هر بخش از قسمت‌های این خانه ۹۵ متری که وارد می‌شوی همه‌چیز با هم هماهنگی دارد؛ نور و روشنایی، مبلمان، رنگ‌ها و لوازم دکوری هرکدام به اندازه خود در فضاها نقش بازی می‌کنند. رنگ زردی که پرچم‌دار خانه آیداست، بیش از حد اغراق نشده و به‌قدری هوشمندانه به فضا نفوذ کرده که نقش خود را به زیبایی تمام بازی می‌کند و در عین حال به حوزه عناصر دیگر تجاوز نکرده است. آیدا در کنار علاقه شخصی خود به رنگ زرد، دلیل انتخاب آن را پرنورتر نشان دادن خانه عنوان می‌کند.

طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی منزل یکی از مهم ترین نکاتی است که امروزه مورد توجه طراحان داخلی و خانواده ها قرار گرفته است. در طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی این خانه کوچک همانطور که مشاهده می کنید برای بزرگتر پتینه به نظر رسیدن فضا از رنگ سفید و نورپردازی ملایمی استفاده شده است.

در طراحی دکوراسیون خانه دوم برای متفاوت به نظر رسیدن فضای منزل رنگ های شاد و روشن با یکدیگر ترکیب شده اند که ترکیب این رنگ ها باعث شده است که دکوراسیون این خانه کوچک و مدرن شاد و پر انرژی به نظر برسد.

فضای آشپزخانه و اتاق نشیمن با کمک یک میز ناهار خوری از یکدیگر جدا شده اند. استفاده از کابینت ها با ترکیب رنگ های سفید و قهوه ای روشن فضای متفاوتی را در دکوراسیون آشپزخانه به وجود آورده است.

اولین قدم انتخاب طرح و رنگی است که می خواهید. ممکن است در هنگام انتخاب طرح و الگوی خود به این فکر کنید که فرزند شما در هنگام استراحت و خواب خود را در یک جنگل هیجان انگیز تصور می کند و یا نه می خواهید فضا را با انتخاب رنگ طوسی ملایم، کمی آرام و روشن تر کنید. کلید حل این مسئله این است که به طور کلی طرحی از رنگ و زمینه ای که می خواهید در ذهنتان داشته باشید تا در مرحله بعد با اضافه کردن بافت و رنگ های مختلف، آن را کامل کنید.

پتینه
پیشنهاد می کنیم که در اتاقی طوسی رنگ از تزئیناتی با رنگ نقره ای براق استفاده کنید. برای اتاقی با طرح جنگل، قسمتی از وسایل خود را با چوب تراشیده شده انتخاب کنید تا بر زمینه طبیعی دکوراسیون اتاق شما تاکید کند. خانه اول با دیوارهایی سیاه، سفید و همچنین لوازم چوبی به رنگ روشن تزیین شده است. جالب اینجاست که کابینت های آشپزخانه تماما به رنگ مشکی در آمده اند و به خاطر کفپوش های چوبی و همچنین جزیره رنگ روشن، فضای آشپزخانه سریعا به چشم می آید. برای اینکه دکوراسیون فضا خیلی ساده نباشد، ۵ عدد حلقه چوبی به رنگ سفید پتینه کاری با نورپردازی مخفی در اتاق نشیمن قرار گرفته است. برای کامل شدن دیزاین اتاق نشیمن، جلوی مبلمان چرمی سفید رنگ، فرشی با طرح زیگزاگی وبه رنگ سیاه و سفید پهن شده تا بروی عنصر تضاد تاکید بیشتری شود.

در دکوراسیون منزل سفید و مشکی نباید از اتاق های دیگر گذشت، در این خانه، اتاق خواب و حمام و دستشویی نیز هر کدام در نهایت کلاس طراحی شده اند. اتاق خواب تمی مردانه دارد، پرده ها، فریم تخت خواب و دیوار پشت تخت خواب با رنگ مشکی در تضاد با روتختی سفید و همینطور مبل و کفپوش سفید رنگ است. نور پردازی ال ایی دی و کمینه در این اتاق خواب، نهایت آرامش را به خانه دار منتقل می کند. حمام و دستشویی اما طراحی به مراتب ساده تر دارند. در این مکان خیلی کم از رنگ مشکی استفاده شده و باقی لوازم به رنگ سفید و یا پتینه چوبی هستند. تنها شیر آب روشویی و سیم لامپ های آویز هستند که به رنگ مشکی درآمده اند.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com