بازسازی ساختمان

پتینه و پتینه کاری منزل

پتینه مورد مهم بعدی تمرکز بروی فضای بیرونی اتاق مانند نقاشی ساختمان منظره شهر یا باغ سرسبز منزل است. در یک اتاق خواب وقتی اولین چیزی که هنگام بلند شدن از خواب مشاهده می کنید نمای زیبای بیرون از طریق پنجره است، همیشه احساس خوبی در آغاز روز خواهید داشت. اگر اتاق خواب جدیدی را طراحی می کنید سعی کنید نوع معماری داخلی طوری باشد که تمرکز بروی پنجره اتاق قرار بگیرد. البته موقعیت قرار گیری پنجره نیز مهم است، گاهی اوقات یک نمای ساده از حیاط خلوت خانه هم می تواند این کار را به نحو احسنت انجام دهد.

یکی دیگر از دلایلی که باعث شده سرویس های خواب ام دی اف تنوع بیشتری نسبت به مدل های چوبی داشته باشند، قابلیت شکل پذیری آسان آنهاست. انعطاف پذیری بیشتر ام دی اف باعث شده شکل های دقیق تر و متنوع تری نسب به چوب در بازار موجود باشد. به همین خاطر است که مثلا در برخی تخت خواب ها تاج، طرح واقعا پیچیده تری دارد. کافی است بروی این صفحات ام دی اف یک روکش چوبی کشیده شود تا دیگر هیچکس حتی افراد حرفه ای نیز متوجه تفاوت آنها با چوب طبیعی نشوند.
” آشپزخانه ما بیرون از فضای خانه و داخل حیاط طراحی شده است. این فضا با یک حیاط کوچک و سرپوشیده به فضای داخلی وصل می‌شود. چون خواهرم فریده به آشپزی علاقه زیادی دارد و بیشتر وقت را آنجا می گذراند از نظر و ایده ی پتینه او برای طراحی حیاط و آشپزخانه استفاده شده است که البته از پدرم هم برای اجرای این بخش از خانه کمک گرفتیم.”

طراحی و انتخاب مدل های متنوع شومینه ، در طی سال های اخیر به محبوبیت بالایی دست یافته است. امروزه طراحی مختلف شومینه بیش از هرچیز حیث زیبایی آن مد نظر است، اگرچه در منزل نقش گرمایشی دارد اما آنگونه که پیداست در بسیاری از طراحی های داخلی منازل، استفاده از شومینه نقشی بسیار فراتر از نقش گرمایشی را ایفا می نماید. معمولا برای زیباسازی شومینه متناسب با دکوراسیون داخلی خانه، از نماهای متفاوتی از جمله فلز، چوب، بتن، آجر و سرامیک استفاده می شود که در ادامه با نمونه های متنوعی از آنها آشنا خواهید شد.

یکی از گفته های رایج در مورد فرش این است که فرش باید به اندازه ای باشد که در ست مبلمان زیر پایه های جلویی مبل و صندلی قرار گیرد و در واقع دکوراسیون پذیرایی را یکپارچه کند.

در مقابل آن گفته می شود که باید همه پایه های مبلمان و صندلی روی فرش قرار بگیرد! پس به جای اینکه با این شنیده ها گیج شوید بهتر است از قوانینی که با تجربیات گالری فرش گل فرنگ بدست آمده، دارد آگاه شوید تا به ابعاد و اندازه مناسب فرش دست پیدا کنید و بتوانید از نظر بصری دکوراسیون خانه خود را به بهترین شکل در بیاورید.
نکته ای که در مورد این قانون وجود دارد این است که محل قرارگیری مبلمان و صندلی ها را نسبت به اندازه فرش در طراحی داخلی در ارجحیت قرار دهید. زمانی که انتخاب نامناسبی نسبت به فضا داشته باشید و از این قانون استفاده کنید، قرار دادن همه پایه های صندلی و مبلمان روی فرش باعث می شود فضای گرفته و شلوغ ایجاد کند.

یک ریتم راه‌راه در اکثر اجزای این دکوراسیون قابل مشاهده است. انتخاب ریتمی خطی که یکنواخت هم نیست و از کسالت فضا کاسته اما حقیقت این است که روحیات آدم‌ها، فرهنگ‌های مختلف و… تاثیراتی متفاوت بر جای می‌گذارند که در نهایت پتینه منجر به ایجاد سلیقه‌هایی مختلف می‌شود.

دکوراسیون این خانه با سبک اسکاندیناوی چیدمان شده و انتخاب رنگ سفید از برجسته‌ترین ویژگی‌های این سبک خانه‌هاست. احتمالا این انتخاب با اقلیم همیشه برفی و سرد کشورهای شمال اروپا همخوانی دارد. وسایلی که در این سبک مورد استفاده قرار می‌گیرند، اغلب از چوب طبیعی درختان هستند و به این خانه‌های سرشار از رنگ‌های خنثی گرما می‌بخشند.

در طراحی خانه سوم از سبک دکوراسیون مینیمال استفاده شده است. دکوراسیون ساده این خانه کوچک باعث شده است که فضای منزل از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردار شود. برای طراحی دیوار پشت تلویزیون از رنگ تیره استفاده شده است و همانطور که در تصویر مشاهده می کنید برای دیوار مقابل تلویزیون نیز از رنگ روشن استفاده شده است که همین تضاد رنگ بین دو دیوار مقابل باعث شده است که دکوراسیون این خانه کوچک متفاوت و زیباتر به نظر برسد.

مهم ترین قسمت این خانه را می شود آشپزخانه آن دانست که تضاد رنگی سفید و مشکی در آن غوغا می کنند. یکی از دیوارهای تمام مشکی است طوری که حتی کابینت ها نیز به سختی دیده می شوند اما درست بقل همین دیوار، دیواری با رنگ کاملا سفید قرار گرفته است. در این قسمت یک مدل جالب پارتیشن خاکستری رنگ، محیط غذاخوری را از سایر قسمت های خانه جدا می کند. میز و صندلی ناهارخوری نیز با دکوراسیون آشپزخانه کاملاهماهنگ بوده و در زمینه سیاه آشپزخانه بخوبی خود را نشان می دهند.

زمانی که می خواهید برای طراحی اتاق نوزاد خود تصمیم بگیرید حتما استفاده از قفسه و وسایلی که مکعبی شکل هستند را نیز در نظر داشته باشید که اسباب بازی، کتاب و لوازم متفرقه دیگر را در آنها قرار دهید. چنین وسایلی می توانند با رشد فرزند شما نیز به کار شما بیایند چرا که فقط اسباب بازی ها هستند که بزرگ و کوچک می شوند. قفسه هایی که روی دیوار قرار می گیرند توانایی این را هم دارند پتینه که به سایز های مختلفی تطبیق پیدا کنند. اسباب و وسایل مکعبی شکل علاوه بر اینکه توانایی استفاده در فضاهای کوچ و بزرگ را دارند می توانند مطابق رنگ و زمینه دکوراسیون شما نیز رفتار کنند.

پتینه

شاید لازم شود که با صرف کردن هزینه ای میز تعویضی مناسب برای اتاق نوزاد خود تهیه کنید. پس در این هنگام حتما به راحتی و امنیت میز و هم چنین ارتفاع و فضایی کافی برای قرار دادن وسایل در آن باید دقت کنید. میز تعویض مناسب علاوه بر ویژگی هایی که گفتیم باید استحکام و پهنای کافی برای تعویض پد نوزاد را داشته باشد. ارتفاع کاربردی به معنای ارتفاع راحتی است که برای دست، گردن و کمر شما مناسب و راحت باشد. هر چیزی که ارتفاع بسیار کم یا بسیار زیادی داشته باشد می تواند چالش بوجود بیاورد. و در نهایت، فضای نگهداری بهینه و قابل دسترس زمانی که در ابعاد کوچک در روبروی شما قرار داشته باشد، بهترین حالت را دارد. کشویی که به راحتی باز شود و قفسه ای که در مکان مناسب قرار گرفته باشد پتینه برای نگهداری پوشک کودک شما مناسب است و به راحتی تعویض آن صورت خواهد گزفت.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com