بازسازی ساختمان

بازسازی دیوار آجری ساختمان

رنگ آبی از دیرباز به عنوان رنگ آرامش بخش برای بازسازی ساختمان دکوراسیون اتاق خواب محسوب می شود، کافی نقاشی ساختمان است میزان تندی این را در فضای اتاق خواب تان تعیین کنید. رنگ آبی کم رنگ به عنوان یکی از بهترین رنگ ها برای اتاق خواب عروس محسوب می شود. شما می توانید بر حسب سلیقه و میزان تندی و یا روشنی این رنگ را برای فضای اتاق خواب خود انتهاب کنید و ظاهر منحصر به فردی به فضای داخلی اتاق خواب خود ببخشید.

 

طرح مبلمان مشابه طرح ایکیا بوده و هدف انتخاب این نوع مبلمان این است که طبیعی به نظر برسد و مصنوعی نباشد. ترکیب رنگی غالب که در فضای نشیمن می بینید، رنگ زرد و خاکستری است. رنگ زرد به علت گرم و شاد بودن، فضا را پر انرژی و شاداب می کند و در کنار رنگ خاکستری جلوه بیشتری دارد. خاکستری علاوه بر اینکه رنگ خنثی است و به سادگی با هر رنگی جور در می آید، کمتر کثیفی و آلودگی را نشان می دهد.

در مورد دیوارپوش پشت تلویزیون باید گفت که انتخاب اولیه نوع دیوارپوش، سنگ های دکوراتیو بود ولی به دلایل مسائل و مشکلات نصب آن که با فضا هماهنگ نبود، کاغذ دیواری انتخاب شد. طرح سنگی که برای کاغذ دیواری انتخاب شده است هم سعی بازسازی ساختمان شده تا طبیعی بودن را نشان دهد و به همین علت از طرح سنگ استفاده شده است.

رنگ های تیره زیبایی خودشان را دارند و ممکن است شما علاقه بیشتری به رنگ های تیره داشته باشید؛ ولی این دلیل نمی شود این مساله را نادیده بگیرید که رنگ های تیره فضای اتاق تان را بسته و کوچک می کند. به راحتی می توانید با انتخاب رنگ های روشن مثل کرم و شیری یا سفیدی که با قطره ای از رنگ های دیگر ترکیب شده باشد، کف و دیوارهای اتاق خواب کوچک تان را روشن کنید. این کار باعث می شود نور بیشتری در اتاق تان منعکس شود و اتاق بزرگ تر و باز تر به نظر برسد.

دکوراسیون پذیرایی سفید باعث می شود که فضای داخلی پذیرایی بزرگ تر به نظر برسد و برای پذیرایی ها با ابعاد کوچک رنگ سفید می تواند ایده آل و مناسب باشد. برای داشتن دکوراسیون زیبا و متفاوت در کنار رنگ سفید می توانید از انواع رنگ های گرم و متفاوت در فضای دکوراسیون پذیرایی خود استفاده کنید رنگ سفید را می توانید برای طراحی دکوراسیون منزل با هر رنگی ترکیب کنید و نتیجه رضایت بخشی بازسازی ساختمان را بدست آورید.

مدل اولی که مشاهد می کنید یکی از بهترین روش ها برای طراحی و تزیین دیوار اتاق خواب را معرفی می کند، اگر خانه کوچکی دارید احتمالا با کمبود فضای ذخیره سازی نیز روبرو هستید تا جایی که مجبورید بیشتر لباس های خود را بروی چوب لباسی گوشه اتاق قرار بدهید. اتاق خواب زیر با هوشمندی از کمد لباس بعنوان عنصری تزیینی برای دیوارها نیز استفاده کرده است. درب کمد از پنل های بزرگ ساخته شده و توسط فریم هایی طلایی رنگ از یکدیگر جدا می شوند. رنگ درب کمدها یکدست تیره بوده اما قسمت پشت تخت خواب از پنلی با طرح متفاوت مشبکی و طلایی رنگ استفاده شده است. ترکیب رنگ تیره با طلایی، دکوراسیونی حقیقتا لوکس در اتاق خواب ایجاد کرده است.

بازسازی ساختمان

همانطور که می دانید مشخصه اصلی تخت های کلاسیک و سلطنتی وجود تاج های بزرگ با نقش و نگارهای منبت کاری شده است.  بعضی از این تخت ها از نوارهای طلایی در حاشیه ها استفاده می کنند و همراه با میز های پاتختی آینه دار هستند.

مبلمان سلطنتی به دلیل قطعات زیادی که همراه خود دارند و عموما بزرگ بوده و فضای زیادی از اتاق خواب اشغال می کنند پس اگر از لحاظ فضا مشکلی ندارید و از طرفی علاقمند به سبک ها و سنت های باشکوه قدیمی و کلاسیک هستید مطمئن بازسازی ساختمان باشید تخت خواب هایی که در زیر مشاهده خواهید کرد تمامی نیازهای شما را در این زمینه رفع خواهند کرد.

دیدگاه جامعه بر روی انواع و ترکیب طراحی اتاق کودک بسیار موثر است. در اصل طراحی اتاق کودک نباید تنها بر پایه چیزی که برای کودکان جذاب و ایده آل است، شکل بگیرد؛ باید نکات مهم دیگری را نظر بگیرید و سپس با علایق کودک خود ترکیب کرده و آن را طراحی کنید. برای نمونه، یک کودک به سرعت رشد می کند؛ شرایط تحصیلی و همچنین دکوراسیون اتاق کودک به همان سرعت تغییر می کند. شما باید بتوانید این تغییرات را حدس زده و برای آن آماده باشید. همچنین باید بدانید که دکوراسیون اتاق کدوک شما برای یک کودک است یا دو کودک. در دکوراسیون اتاق کودک ، موارد دیگری به جز نیازهای اولیه، مانند استراحت و خوردن هم اهمیت دارد. کودک خود را بشناسید و با توجه به روحیات او طراحی داخلی را انجام دهید.

برای کودکان با توجه به علاقه ای که دارند، در فضای خصوصی آنها بخش هایی را درنظر بگیرید. از جمله آنها قفسه های کتاب، پارتیشن و یا آویز قاب عکس های مورد علاقه آنهاست. بسته به دختر یا پسر بودن آنها می توانید از عروسک ها و اسباب بازی ها برای تفکیک اتاق استفاده کنید.

عوض کردن دکوراسیون اتاق کودک

برای راحتی تغییرات طراحی اتاق از تم های کلی و رنگ های خنثی استفاده کنید. سپس بازسازی ساختمان می توانید با قرار دادن اجزای جزئی زمینه ای خاص را برای آن به وجود بیاورید. این کار به شما کمک می کند تا برای تغییرات بهدی، تنها جزئیات را جابجا و یا تعویض کنید. این در حالی است که اگر از زمینه ها و ایده های موضوعی استفاده کنید، در آینده برای تغییر، کار شما سخت می شود و به راحتی نمی توانید تغییراتی را اعمال کنید

رنگی را انتخاب کنید که با دکوراسیون و حال و هوای اتاق هماهنگ باشد. رنگ های خنثی برای اکثر فضاها مناسب هستند و رنگ های روشن تر می توانند فضاهای کوچک را بزرگتر جلوه کنند. آبی و سبز سرد رنگ، دکوراسیون آرام و ملایمی خلق می کند درحالی که قرمز تند یا رنگ های طلایی می تواند فضاهای بزرگ را صمیمی تر نشان دهند. موکت های نقش دار با رنگ های تیره، آلودگی و لکه ها را نشان نمی دهند و می توانند فضا را لوکس تر کنند.

اگر در استفاده از رنگ صورتی در دکوراسیون اتاق های اصلی خانه مانند نشیمن و پذیرایی یا آشپزخانه هراس دارید و از نتیجه کار مطمئن نیستید، می توانید این رنگ را در اتاق های پنهان از دید مانند اتاق خواب شخصی خودتان یا حمام و سرویس بهداشی استفاده کنید. همانطور که در شکل زیر مشاهده می کنید دیوارهای کاشی کاری شده طرح آجر این حمام به زیبایی تمام به رنگ صورتی درآمده و ظاهری بسیار جالب و بدور از یکنواختی را در آن ایجاد کرده است. برای تاکید بروی دکوراسیون ویژه این حمام، شیر و لوله آب و حتی سردوشی از جنس فلز مس انتخاب شده که ته رنگی صورتی مانند دارد.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com