بازسازی ساختمان

بازسازی دیوار بتنی ساختمان

رنگ بنفش یا یاسی یکی دیگر از پرطرفدارترین رنگ ها برای اتاق خواب بازسازی ساختمان محسوب می شود، ترکیب رنگ سفید با رنگ بنفش می تواند جلوه ی منحصر به فردی به فضای اتاق خواب شما ببخشد، بهتر است برای فضاهای کوچک تر از رنگ بنفش کم رنگ استفاده شود تا ظاهر فضای داخلی تان بازتر و بزرگتر نشان دهد.

طراحی کابینت آشپزخانه همخوان و هماهنگ با مبلمان صورت گرفته است. رنگ آنها به رنگ خاکستری است و با دیوارپوش هایی به شکل کاشی های کوچک قهوه ای، فضایی گرم و دلنشین را ایجاد کرده است. در قسما اوپن و کانتر آشپزخانه قفسه هایی برای قرار دادن لوازم دکوری طراحی شده است که اتفاقا برای این فضا بسیار مناسب است و نیازی به بوفه و شلف در دیگر قسمت های خانه وجود ندارد.

وجود کتاب در فضای خانه بسیار پر انرژی و آرامش بخش است و افراد کتابخوان نمی توانند نبود کتاب را در دکوراسیون خانه تحمل کنند! “برای ما حضور کتابخانه در دکوراسیون منزل مهم بود. به همین دلیل در کنار ورودی آشپزخانه، طبقه و شلف هایی نصب و اجرا شده است تا برای قرار دادن کتاب از آنها استفاده شود.

مهم ترین راز برای طراحی دکوراسیون خانه های کوچک این است که از قرار دادن لوازم منزل پر نقش و نگار در مکان های مختلف تا حد امکان خودداری کنید.

برای اینکه به آپارتمان کوچک خود روح و نشاط ببخشید بهتر است از رنگ های نقاشی ساختمان زیبایی نظیر کرم و قهوه ای ملایم و سبز آبی و آبی کهربایی و سفید و نارنجی و بنفش ملایم استفاده کنید.

اگر آپارتمان شما عرض بیشتری دارد بهتر است چیدمان و تنوع رنگ ها را بیشتر در عرض آپارتمان خود اعمال کنید و اگر آپارتمان کوچکتان طول بیشتری دارد بهتر است چیدمان و تنوع رنگ ها را در طول آپارتمان تان اعمال کنید.

آیدا، زن جوان معمار و خوش‌سلیقه‌ای است که از انگیزه طراحی داخلی خانه‌اش حرف می‌زند. او معتقد است: نباید از همه انتظار داشت خانه‌های خود را مطابق با استانداردهای طراحی داخلی بچینند و در وهله اول این وظیفه جامعه حرفه‌ای است که اگر ادعای دانش در این مورد را دارند، آن را در زندگی خود بیاورند؛ اتفاقی که می‌تواند الهام‌بخش عموم مردم باشد و آنها را آگاه سازد.

شاید انتخاب رنگ سیاه برای دکوراسیون منزل کمی ناهنجار و خارج از عرف به نظر برسد. اگر شما هم فکر می کنید رنگ سیاه به عنوان یک رنگ یاغی و سرکش و بد ترکیب در میان چرخه ی رنگ به شمار می آید و فضای شما را دل مرده و سرد می کند بهتر است تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا با هم راه حل های بهترین چیدمان  ترکیب با استفاده از رنگ سیاه در دکوراسیون منزل را با شما در میان بگذاریم.

ترکیب رنگ سیاه با خاکستری تیره

ترکیب رنگ سیاه با خاکستری تیره در واقع در فضای شما ایجاد یک تونالیته ی رنگی غنی می کند و بهترین اه حل برای از بین بردن تیرگی ایجاد شده به سبب رنگ سیاه می باشد، حضور رنگ هایی مانند سفید و سبز در چنین فضایی نه تنها تضاد در فضا به وجود می آورد بلکه فضای شما را سرزنده تر و پویا تر می کند.

در اتاق خواب های امروزی و لوکس رنگ دیگر کافی بنظر نمی رسد و برای بالابردن سطح و کلاس دکوراسیون باید از طرح های خلاقانه جدیدتری استفاده کرد، طرحی که در اتاق خواب زیر به زیبایی اجرا شده است. استفاده از پارچه مخملی برای دیوار بازسازی ساختمان اتاق شاید کمی عجیب باشد اما نتیجه کار فضایی می شود محاصره شده در راحتی و آرامش. دیوار پوشیده شده با پارچه در این اتاق خواب علاوه بر خود دیوار اندکی از سقف را می پوشاند تا هنگام خوابیدن واقعا احساس آرامش کنید.  رنگ قهوه ای در کنار رنگ کرم به ایجاد فضای گرم و دلپذیر در اتاق نیز کمک بسیاری کرده است.

این اتاق خواب در بالاترین طبقه همگی ویژگی های اتاق خواب مدرن را در خود دارد از چراغ های حبابی آویزان شده تا صندلی و نور کاری پست تاج تخت. چنین طراحی منجر به ایجاد فضایی کاملا خصوصی و بدور از مزاحمت در یک اتاق خواب خلاقانه شده است.

خوب است بدانیم که یک اتاق خواب فقط نمی تواند جایی برای خوابیدن و استراحت باشد در شرایط بخصوص مثل کمبود فضا می توان از اتاق خواب بعنوان اتاق نشیمن هم استفاده کرد.

بازسازی ساختمان

اگر همه چیز در مکان خودش باشد دیگر لازم نسیت غصه بخورید چرا که همچین اتاقی تنها چیزی است که شما می خواهید. اتاق خواب- نشیمن ساده و تمیز مهر تاییدی بر این حقیقت است.

دو نوع پرز برای موکت وجود دارد: پرز بریده شده و تکه ای، پرز حلقوی و یا ترکیب هر دو. پرزهای بریده به علت پرزهای صاف و قائم خود ظاهر رسمی تری دارند. در پرز حلقوی، الیاف به شکل حلقه ای و  پشت سر هم قرار دارند و سطحی نرم و صاف را به وجود می آورند.

نوعی از موکت را انتخاب کنید که بتوانید به سادگی از آن مراقبت کنید. با داشتن کودکان بازسازی ساختمان و همینطور حیوانات خانگی بهتر است از موکت هایی که به لکه مقاوم هستند و کمتر کثیف می شوند استفاده کنید.

در اتاق نشیمن زیر یکی از بهترین ایده های برای آوردن رنگ صورتی به دکوراسیون مورد استفاده قرار گرفته است. برای اینکار حتما لازم نیست دیوارهای خانه را رنگ بزنید یا به خرید مبلمان و فرش های صورتی گران قیمت روی آورید، حتی قرار دادن چند دست کوسن و بالشتک زیبا به رنگ صورتی نیز می تواند این کار را بهتر از هر روش دیگری برای شما انجام دهد. اگر زمینه ای که می خواهید رنگ صورتی را روی آن بکار ببرید خنثی باشد بهترین نتیجه را خواهید گرفت. مانند شکل زیر که مبلمان و دیوار سفید به زیبایی با رنگ صورتی کوسن و تابلو ترکیب شده است.

یکی از خصوصی ترین بخش ها در درون هر خانه ای اتاق خواب است بنابراین باید دکوراسیون اتاق خواب را به گونه ای طراحی کنید که به شما احساس آرامش و نشاط بدهد. در ادامه این مطلب انواع طراحی های مختلف اتاق خواب قرمز بازسازی ساختمان را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم که امیدواریم این دیزاین ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com