بازسازی ساختمان

بازسازی دیوار کاذب ساختمان

در این خانه همه چیز حساب شده است و تمام بازسازی ساختمان وسایل آشپزخانه و لوازم برقی با دقت نقاشی ساختمان زیادی انتخاب شده اند. همانطور که می بینید وسایل برقی مانند تلویزیون، سیستم صوتی و لوازمی از این قبیل به رنگ تیره و مشکی حضور دارند. جالب است بدانید برای انتخاب کولر گازی چه حساسیتی خرج شده و بعد از مدت زیادی که به دنبال کولر گازی به رنگ نوک مدادی بوده اند، موفق به پیدا کردنش شده اند. انتخاب این رنگ هم به نظر آقای خانه به این علت است که رنگ خنثی آن باعث می شود کمتر به چشم بیاید.

کنترل نور طبیعی خیلی به شما بستگی ندارد و متاسفانه در ساخت و سازهایی که امروزه انجام می شود، به میزان نور و نورگیر توجه زیادی نمی شود. مخصوصا اتاقی که کوچک هست، احتمالا نورگیر خیلی عالی هم ندارد. در هر صورت سعی کنید از پنجره ای که برای اتاق تان طراحی شده است، نهایت استفاده را ببرید و حداکثر نور را وارد اتاق کنید. از پرده های تور و یا جنس هایی که نور بیشتری را از خودشان عبور می دهند، استفاده کنید؛ تا مانع ورود نور به اتاق نشود. همه این موارد می توانند به بزرگ تر نشان دادن اتاق خواب کوچک شما کمک کنند.

شاید استفاده از کابینت های جزیره برای آشپزخانه های بزرگ در نظر گرفته شود. اما می توانید با قرار دادن یک جزیره کوچک و ساده در آشپزخانه های مربعی تعداد کابینت های آشپزخانه تان افزایش  دهید، همچنین از آن به عنوان میز کار، فضای غذا خوری، سینک و یا گاز رو میزی استفاده نمایید.حتی می توانید برای این منظور از جزیزه های متحرک نیز استفاده نمایید و فضای آشپزخانه خود را بزرگ تر جلوه دهید.

تصویر زیر را بدون حضور رنگ سیاه تصور کنید! چیزی جز فضایی بی روح، رنگ پریده و بازسازی ساختمان دلسرد کننده خواهید دید؟ مسلما نه… اضافه شدن رنگ سیاه به این فضا به سادگی توانسته، گرما و روح و سرزندگی را در آن ایجاد کند وآن را تبدیل به آشپزخانه ای مدرن و منحصر به فرد کند، بازهم می توانید ردپای رنگ سبز را در این  ترکیب فوق العاده ببینید که به زیبایی در فضا طنازی می کند.

همان طور که گفته شد رنگ سیاه در فضا نور را جذب می کند و فضای داخلی تان را کم نور تر از آنچه که هست نشان می دهد برای جلوگیری از این امر بهترین راه حل استفاده از آینه، ششیه ، لوازم براق در فضاست تا بتواند نور موجود در فضا دو چندان کند و دکوراسیون شما را درخشان تر از قبل نماید.

اما از اتاق بزرگسالان برای لحظه ای خارج شده و وارد دنیایی کودکان و نوجوانان می شویم دو اتاق خوابی که در زیر مشاهده می کنید دو نمونه از زیباترین و خلاقانه ترین ایده ها برای طراحی و تزیین دیوار اتاق را در اختیارتان می گذارد. در اتاق خواب اول دیوارها به رنگ بنفش کم رنگ هستند که با فرش و روتختی و بالش تخت ست شده اند اما دیوار کنار تخت خواب از استیکر دیواری به شکل درخت استفاده شده که انتهای شاخه به یک آینه بسیار زیبا منتهی می شود. تزیین دیوار اتاق خواب دوم اندکی طرحش نسبت به مدل اول پیچیده تر است اما رنگ سفید وسبز به زیبایی بازسازی ساختمان بعنوان تم اتاق خواب معرفی شده اند.

نمی شود در مورد طراحی و تزیین دیوار اتاق خواب حرف زد اما سخنی از کاغذ دیواری به میان نیاورد. کاغذ دیواری ارزان ترین راه برای تزیین دیوارهای منزل است و در مقابل گزینه های دیگر مانند رنگ و نقاشی یا استفاده از دیوارپوش های چوبی، پی وی سی و پارچه ای، ارزش خرید به مراتب بیشتری دارد، چرا که با هزینه کم می توانید ظاهری در همان اندازه زیبا و تاثیر گذار ایجاد کنید. خوشبختانه طرح کاغذ دیواری ها امروزه بقدری متنوع شده اند که برای هر سلیقه ای حتما مدلی در خور و زیبا پیدا خواهد شد در شکل زیر فقط سه نمونه زیبا را مشاهده می کنید.

توصیه می شود برای اتاق های پر رفت و آمد خانه اگر قصد استفاده سرتاسری از رنگ صورتی را دارید از بین تناژهای بسیار کمرنگ صورتی یا تناژهای متمایل به بنفش استفاده کنید. همانطور که در دو آشپزخانه زیر مشاهده می کنید رنگ صورتی بکار رفته در یک از آنها بسیار روشن و کمرنگ بوده که اندکی هم به رنگ بژ و کرم نزدیک است اما مدل دوم از رنگ صورتی نزدیک به بنفش استفاده کرده است. با این کار هم ظاهری بسیار شیک و بجا خواهید داشت و هم فضا آنچنان زننده و آزار دهنده بنظر نخواهد آمد. صورتی اگر به شیوه درست در آشپزخانه استفاده شود نتیجه بسیار عالی خواهد داشت طوری که همه حسرت آشپزخانه های دوست داشتنی شما را خواهند خورد.

بازسازی ساختمان

البته افردای هم پیدا می شوند که کاملا خلاف جهت می روند و دوست دارند همه چیزشان متفاوت باشد. مانند دو آشپزخانه زیر که تمامی کابینت ها به رنگ صورتی درآمده اند. شاید این طرز طراحی در نگاه شما زیبا نباشد اما توجه داشته باشید آشپزخانه مکانی است که خانه دارها بیشتر وقت خود را در آن می گذرانند بنابراین تزیین دکوراسیون این مکان باید همانچیزی باشد که شما با آن راحت هستید و به آن علاقه دارید. اگر به رنگ صورتی علاقه وافری دارید، این شیوه نیز یک شیوه جالب و منحصر بفرد در طراحی داخلی است.

می توانید برای طراحی اتاق خواب قرمز از انواع رنگ های قرمز روشن و قرمز تیره استفاده کنید. رنگ قرمز روشن یکی از انواع رنگ های گرم و برجسته است و اگر از این رنگ در دکوراسیون اتاق خواب تان استفاده کنید در هنگام بیدار شدن می توانید انرژی پتینه زیادی را دریافت کنید. رنگ قرمز تیره مانند قرمز روشن خیلی گرم نیست و اگر شما به دنبال طراحی اتاق خواب با دکوراسیون آرامش بخش هستید بهتر است که از قرمز تیره استفاده کنید.

طراحی اتاق کودک اگر طبق اصول پیش برود، آسان و ساده خواهد بود اما در این سادگی دکوراسیونی بسیار شیک و برجسته خودنمایی خواهد کرد. شکل زیر یک اتاق بسیار کوچک را نشان می دهد که درنهایت زیبایی و کارایی تبدیل به اتاقی بسیار مناسب مطابق با خواسته های کودک شده است. اتاق زیر برای کودک دختر طراحی شده اما بجای استفاده از تم های دخترانه مرسوم، از تن های شاد و بازسازی ساختمان تازه تری مانند سبز روشن، زرد لیمویی و آبی روشن استفاده می کند. البته اگر دقیق تر نگاه کنید به میزان جزئی هم رنگ صورتی بروی طرح دیوار وجود دارد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com