بازسازی ساختمان

کمک در بازسازی ساختمان

شاید خیلی از شما استفاده از رنگ های خنثی برای دکوراسیون داخلی تان بازسازی ساختمان را نپسندید، برای داشتن فضایی گرم تر می توانید چوب را برای کابیت های آشپزخانه تان انتخاب کنید. چوب به آشپزخانه کوچک فضایی گرم و حسی صمیمی می بخشید. همچنین می توانید برای استفاده بیشتر از فضای آشپزخانه های کوچک از شلف ها استفاده نمایید و لوازم و وسایل خود را در آن جای دهید.

در آپارتمان های کوچک نصب یک تابلوی زیبا و یا کاغذ دیواری با طرح متفاوت و ایده آل بر روی یکی از دیوارهای خانه فضایی متفاوت را در منزل شما به وجود می آورد.

استفاده از پارتیشن در بین فضاهایی از خانه های کوچک نیز می تواند ایده مناسب و ایده آلی باشد و شما می توانید با کمک پارتیشن نهایت استفاده را از فضای کوچک آپارتمان خود ببرید.

در ادامه این مطلب تصاویری از طراحی دکوراسیون زیبا برای دو خانه آپارتمانی کوچک را ملاحظه خواهید کرد که امیدواریم این دکوراسیون های متفاوت مورد توجه تان قرار بگیرند.

اتاق خواب ها به دلیل خصوصی بودنشان می توانند به عنوان پالت رنگی و فضایی برای اجرای ذوق و سلیقه شخصی به کار روند. در دکوراسیون داخلی اتاق خواب های آورده شده، رنگ مشکی به عنوان عنصری کاربردی در جهت افزایش تمرکز ذهن و بازسازی ساختمان استراحت چشم به کار گرفته شده است همچنین فضایی که با رنگ های تیره طراحی شود ارتباطی مناسب با آرامش و کاهش هیجانات محیط برقرار می کند به این ترتیب استفاده از این رنگ در اتاق خواب، بهترین گزینه است.

به جرأت می‌توان گفت بارزترین ویژگی خانه آیدا این است که به هر بخش از قسمت‌های این خانه ۹۵ متری که وارد می‌شوی همه‌چیز با هم هماهنگی دارد؛ نور و روشنایی، مبلمان، رنگ‌ها و لوازم دکوری هرکدام به اندازه خود در فضاها نقش بازی می‌کنند. رنگ زردی که پرچم‌دار خانه آیداست، بیش از حد اغراق نشده و به‌قدری هوشمندانه به فضا نفوذ کرده که نقش خود را به زیبایی تمام بازی می‌کند و در عین حال به حوزه عناصر دیگر تجاوز نکرده است. آیدا در کنار علاقه شخصی خود به رنگ زرد، دلیل انتخاب آن را پرنورتر نشان دادن خانه عنوان می‌کند.

وقتی در فضایی با دیوارهای سیاه رنگ قرار می گیرید ناخودآگاه نور موجود در فضای شما کمتر از آنچه که هست به نظر می رسد، بنابراین نیاز دارید با استفاده از اکسسوری های براق و درخشان مثل فلزات در این فضا روشنایی مجازی ایجاد کنید. علاوه بر آن، این انتخاب به شما کمک می کند تا دکوراسیون لوکس تر و چشمگیرتری داشته باشید.

رنگ قرمز و سیاه از گذشته های دور به عنوان دوستان همیشگی در طراحی ها به شمار می آمدند، اما باید بدانید کدام قرمز در ترکیب با رنگ سیاه ظاهر دکوراسیون شما را دلربا تر می کند؟! قرمز گوجه ای یا اناری یا حتی یاقوتی… باید بگوییم که قرمز های تند و براق در ترکیب با رنگ سیاه نه تنها جذاب نخواهند بود بلکه ظاهر دکوراسیون شما را به سخره می گیرند، بهترین قرمز برای ترکیب با در رنگ سیاه در دکوراسیون همین قرمز کدر موجود در تصویر می باشد.

رنگ زرد یکی از رنگ های جسورانه و منحصر به فردی است که در ترکیب با رنگ سیاه انرژی و پویایی را به دکوراسیون تزریق میکند. پس اگر می خواهید رنگ سیاه را برای فضاهایی مانند اتاق کار، آشپزخانه و یا فضاهایی که نیاز به تحرک دارند استفاده کنید بهتر است رنگ زرد را فراموش نکنید.

طراحی دکوراسیون سفید برای خانه های لوکس نیازمند دقت و توجه است, دکوراسیون داخلی با استفاده از رنگ سفید می تواند برای همه افراد ایده آل و مناسب باشد و علاوه بر این به کار بردن رنگ سفید در طراحی دکوراسیون منزل می تواند نشاط و شادابی را برای دکوراسیون خانه تان به ارمغان آورد.

اتاق خواب یکی از خصوصی ترین و مهم ترین بخش ها در هر خانه ای است از این رو بهتر است در هنگام طراحی دکوراسیون اتاق خواب حساسیت های لازم را به خرج دهید. برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب می توانید از انواع رنگ های بنفش و قرمز و سفید و … استفاده کنید که هر کدام از این دکوراسیون ها زیبایی و جذابیت خاصی را به فضای اتاق خواب شما می دهند. یکی از برترین مزیت های اتاق خواب سفید رنگ ایجاد حس آرامش در طول شب و انعکاس ایده آل نور در طول روز می باشد.

اگر می خواهید دیزاینی کاملا لوکس در عین سادگی داشته باشید دیوارپوش های چوبی بهترین گزینه پیش روی شما خواهند بود. در طرح های زیر مشاهده می کنید چه طرح های متنوعی از دیوارپوش های چوبی به دنیایی طراحی داخلی معرفی شده اند، از طرح های ساده گرفته و پچیده هر کدام ظاهر منحصر بفرد خود را در دکوراسیون بنمایش می گذارند. اگر طرحی ساده می خواهید مدل های آورده شده بازسازی ساختمان در دو شکل اول گزینه های مناسبی هستند،  تخته چوب های باریک مستطیل شکل که با سادگی کنار هم چیده شده اند اما مدل بعدی اندکی پیچیده تر است که برای افراد بدنبال خلاقیت و نوآوری بهترین گزینه می باشد.

سادگی در این اتاق را می توان در نگاه اول به تخت خواب بدون فریم متوجه شد که البته در کنار پشتی زاویه دار اندکی رنگ مدرن را هم در خود دارد و محیطی گرمی و راحت را بدون سادگی بیش از حد ایجاد کرده است.

بازسازی ساختمان

اما شاید داشتن اتاق خواب در بام خانه ها شیروانی اندکی بدور از ذهن و مدرنیته باشد اما همچین مکانی برای ایجاد یک فضای امن و راحت بسیار مناسب است.

از مهمترین ابزارها در چیدمان اتاق دخترانه توجه به هارمونی رنگ ها و طرح های روی دیوار است. هرگز در اتاق دخترانه مرزی برای اتمام رویاهای دخترانه متصور نشوید اجازه بدهید تا نقاشی روی دیوارها دختران را به رویاهایشان برساند و آرامش را به آن ها هدیه دهد. علاوه بر ایجاد طرح های متفاوت بر روی دیوارها استفاده از رنگ هخای مختلف با هارمونی مناسب باعث ایجاد محیطی دوست داشتنی و چیدمانی دلخواه در اتاق های دخترانه می شود. اگر بخواهیم منصفانه به استفاده از طراحی های متفاوت به کار رفته در اتاق های دخترانه نگاه کنیم درخواهیم یافت که شادابی و طراوت در کنار نظم و انضباط فاکتورهای اصلی چیدمان اتاق دخترانه هستند. در ادامه چند عکس از چیدمان اتاق دخترانه را برای شما قرار داده ایم تا ضمن نقاشی ساختمان الگوبرداری از آن ها بتوانید چیدمان مورد انتظار خود را در اتاق خواب دخترانه پیاده کنید.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com