بازسازی ساختمان

بازسازی و تغییر اجزای ساختمان

در دکوراسیون داخلی این خانه، تمامی امکانات بازسازی ساختمان مورد علاقه یک معمار که شامل فضای کافی برای قرار گیری میز کار، نور طبیعی کافی، پنجره های سرتاسری و محیطی دلباز و فضا ها و قفسه های قرار گیری وسایل، همگی در متراژی محدود تامین شده است. در طراحی این خانه ی دنج، چیدمان مبلمان و نحوه قرار گیری هر کدام در فضایی با این ابعاد، نقطه ی قوت طراحی محسوب می شود به شکلی که سعی شده فضا ها با پلانی باز و به دور از تفکیک و مرز بندی با پارتیشن یا جداکننده های فضایی شکل بگیرد.

مزایای کفپوش موکت

موکت در رنگ ها و طرح های متنوع وجود دارد تا ظاهر و احساسی زیباتر به اتاق یا دکوراسیون خانه شما بدهد.
زمانی که از موکت استفاده می کنید زیر پایتان احساس نرمی و گرمی می کنید و ویزگی های عایق آن باعث می شود با نگهداشتن گرما و حرارت داخل خانه در فصل سرد حفظ شده و محیط داخلی بهتری بوجود آید. در نتیجه هدر رفت و مصرف انریی هم کاهش می یابد.
موکت جاذب صوت بوده و سر و صدای راه رفتن یا جابجایی وسایل و مبلمان را کاهش می دهد.
موکت سطحی امن و مطمئن را بوجود می آورد، از لیز خوردن و زمین خوردن جلوگیری می کند و اگر قرار است زمین خوردنی هم اتفاق بیفتد روی زمین نرم می افتید!!

با انتخاب کابینت رنگی برای دکوراسیون آشپزخانه تان می توانید فضای آشپزخان تان را از حالت روتین همیشگی خارج کنید و ظاهر چشم گیر تری به فضای دکوراسیو نتان ببخشید. حتی می توانید کابینت های بی روح سفید رنگ خودتان بازسازی ساختمان را رنگ آمیزی کنید و ظاهر خاص و چشمگیری به آن ببخشید.

زمانی که به طراحی داخلی اتاق کودک می رسیم، استفاده از سبک مدرن و ساده همیشه جزء بهترین روش ها خواهد بود. مسلما وسایل اتاق کودک نقش مهمی در تعیین سبک مدرن اتاق دارند بنابراین باید در انتخاب لوازم اتاق، بخصوص مبلمان مانند تخت خواب و کمدها دقت زیادی بخرج دهید.

پس از تهیه وسایل اصلی، چیدمان آنها مهم ترین نکته در طراحی دکوراسیون اتاق است. بنابراین قفسه های نگهداری لوازم و اسباب بازی های کودک یک وسیله لازم و ضروری برای اتاق بحساب می آید.

مدل دوم مثال بارز یک اتاق کامل است زیرا تا سنین جوانی نیز همراه کودک خواهد بود بدون اینکه نیاز به تغییرات گسترده در اتاق باشد. تم رنگی اتاق خنثی است، دیوارها، پرده ها، مبلمان و کفپوش خانه سفید و روشن است اما برای جذابیت بیشتر دکوراسیون اتاق کودک، از رنگ های متنوع و شاد مانند حروف الفبای انگلیسی، کوسن ها و روتختی رنگارنگ نیز استفاده شده است. تنها رنگ شادی که در اتاق ثابت خواهد ماند، رنگ زرد بالای کتابخانه است که البته برای دوران نوجوانی علاوه بر دوران کودکی نیز گزینه مطلوبیست چرا که نماد آفتاب و درخشندگی است.
باقی رنگ ها در وسایل و لوازم اتاق بکار رفته که به راحتی قابل جابجایی و تعویض هستند.
یک طراحی تک رنگ با زمینه سرد مناسب اتاق پسران. اتاق زیر تمی سیاه و سفید دارد که با میزان کمی رنگ سبز ترکیب شده است. جالب ترین قسمت طراحی اتاق استفاده از دیوار تخته سیاه در قسمت میز تحریر است. این کار در رشد ذهن خلاق کودکان بسیار تاثیر گذار است و توصیه می شود حتما در اتاق کودکانتان چه پسر و چه دختر از آن استفاده کنید. با توجه با اینکه اتاق فضای کمی دارد، تخت خواب به صورت تاشو طراحی شده تا در مواقع غیر ضروری به داخل دیوار رفته و جمع شود. با این کار فضای بیشتری با بازی کودک آزاد می شود.
همانطور که در شکل های زیر مشاهده می کنید، طراحی دکوراسیون اتاق کودک، دکوری ها را نباید هیچوقت فراموش کرد. دکوری هایی که روی کف یا دیوار اتاق نصب می شوند جذابیت و رنگ های شاد را به بهترین شکل وارد دکوراسیون می کنند بدون اینکه هزینه زیادی در بر داشته باشند. حتی یک قالی با شکل و رنگ های شاد می تواند نقش یک دکوری زیبا و کاربردی را ایفا کند. استیکر یا تابلوچسب های بازسازی ساختمان دیواری هم همیشه جزء در دسترس ترین و راحت ترین دکوری ها برای تزیین دیوار اتاق کودک هستند بخصوص اگر دیوارهای اتاق به رنگ سفید باشند.
یک فضای تقریبا ده متری را می شود به روش های بسیار زیبا و شیکی تزیین کرد طوریکه همه چیز مطابق با مد روز در طراحی داخلی باشد. سبک انتخابی تان هر چیزی می تواند باشد، مدرن، کلاسیک، امروزی، صنعتی یاحتی روستیک و آنتیک، اما باید توجه داشته باشید که یک اتاق کوچک زمانی کارآمد خواهد بود که یک نقطه را در پذیرایی بعنوان مرکز توجه مشخص کرده و مبلمان منزل را بر اساس آن آرایش دهید، البته انتخاب نوع مبلمان نیز اهمیت بسیار بالایی دارد. در این مطلب با دکوراسیون پذیرایی های کوچکی آشنا خواهید شد که به سادگی توانسته اند ظرافت و زیبایی را به فضای داخلی خانه بیاورند.
بازسازی ساختمان
یکی از موثرترین راهکارها برای بزرگتر نشان دادن فضای پذیرایی، متصل کردن آن به اتاقی دیگر از خانه است. در مثال زیر مشاهده می کنید که آشپزخانه و پذیرایی کاملا به یکدیگر متصل هستند و تنها دیوار جدا کننده این دو فضا، میز اپن آشپزخانه است. قفسه و کتابخانه نیز راه خوبی برای کشاندن نگاه به سمت بالا است با این کار توجهی به کوچکی فضا نمی شود و در عوض فضا بزرگ و دلباز بنظر می آید. در نهایت دیوار و سقف سفید نیز ساده ترین راه برای ایجاد حس دلبازی در محیط است، برای اضافه کردن رنگ های شاداب می توانید اشیا و کتاب های رنگارنگ را در قفسه ها قرار بدهید.
یک روش جالب و موثر دیگر در طراحی دکوراسیون پذیرایی کوچک استفاده از ترکیب مبلمان مختلف است. یک مبل راحتی دو یا سه نفره به سبک مدرن در کنار دو عدد صندلی به سبک کلاسیک و یک میز جلو مبلی، ترکیبی است که بسیاری از پذیرایی های سرتاسر دنیا از آن استفاده می کنند. با این کار هم جلوه جذاب و جالبی از طریق ترکیب سبک های مختلف با یکدیگر ایجاد کرده اید و هم فضایی گرم و دنج بازسازی ساختمان برای پذیرایی و مهمانی های خودمانی شگل داده اید. همینکه زانوی مهمانان هنگام نشت و برخاست به میز برخورد نکند، طراحی شما دقیق و بجا بوده است.
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com