بازسازی ساختمان

بازسازی هوشمندانه ساختمان

نقاشی ساختمان کودکان، به خصوص در سنین پایین به رنگ ها بسیار واکنش نشان بازسازی ساختمان می دهند. از این موضوع استفاده کنید و هوشمندانه حواس کودک خود را تحریک کنید. در علم دکوراسیون از رنگ های ملایم برای اتاق کودکان نام می برند. برای مثال رنگ آبی برای اتاق پسرها و رنگ صورتی برای اتاق دخترها. این کاملا درست است؛ ولی استفاده از رنگ های تند و تحریک کننده، در کنار آن رنگ های خنثی، می تواند هیجان کودکان شما را بیشتر کند. همچنین این رنگ ها ذهن کودک شما را تحریک و خلاقیت را در او شکوفا می کند. برای این کار با کودک خود مشورت کنید و از او برای رنگ گرم مورد علاقه اش بپرسید. مطمین شوید که رنگ انتخاب شده، فضایی سرد و بی روح را به وجود نیاورد.

 

آفتاب و نور مستقیم خورشید ممکن است رنگ موکت را کمرنگ کند. ولی انواع موکت هایی که به نور خورشید مقاوم هستند، می توانند برای فضاهایی که در معرض مستقیم آفتاب قرار دارند، استفاده شوند.
بافت متراکم موکت، رطوبت، لکه و کپک بیشتری جذب می کند. این نکته را باید بدانید که موکت هایی که با آب از بین رفته و آسیب دیده اند، را باید هرچه سریعتر حذف کرد چون می توانند قارچ و کپک را به لایه زیرین منتقل کند و آسیب های جدی تری ایجاد کند. موکت برای فضاهای مرطوب توصیه نمی شود.
اگر موکت به خوبی و مرتبا تمیز نشود، می تواند حساسیت و آلرژی به گرد و خاک و آلودگی را تشدید کند.

مراقبت و نگهداری از موکت

موکت را مرتب با جارو برقی تمیز کنید و مطمئن شوید که به خوبی تمیز شده است.
لکه و کثیفی را هر چه سریعتر از روی موکت پاک کنید. با کیفیت ترین نوع موکت هم تا ۱۵ سال و با نگهداری و مراقبت خوب ماندگار است.

کانتر آشپزخانه ی شما می تواند ظاهری متفاوت با کانترهای روتین موجود در بازار داشته باشد، همین انتخاب متفاوت سبب جلب توجه و تبدیل شدن دکوراسیون آشپزخانه ی شما به نقطه ی کانونی خانه تان می شود.  جا کم دارید؟ روی کانتر آشپزخانه حساب کنید! می تواند در چشمگیر تر شدن کانتر آشپزخانه تان به شما کمک بسیاری کند.

شاید فکر کنید در چیدمان و دکوراسیون پذیرایی کوچک نمی شود از مبلمان و دکوراسیون رسمی استفاده کرد اما شکل زیر نشان می دهد که یک چیدمان رسمی و زیبا در فضای کوچک چه نتیجه عالی ایی در پی خواهد داشت. میز جلو مبلی شیشه ای، آینه نصب شده روی دیوار و در نهایت رنگ های روشن دیوار و فرش پهن شده زیر مبلمان همگی باعث شده اند فضای این پذیرایی از آنچه که هست زیباتر و بزرگتر بنظر رسد. اما عکس دوم رویه ای برعکس مدل اول را در پیش گرفته، استفاده از مبلمان پشت باز راحتی، فضایی خودمانی و مفرح برای پذیرایی فراهم کرده است.

تحقیقات نشان داده مادرتان حق داشته که مجبورتان می کرده همیشه اتاقتان را مرتب کنید. فضای نا مرتب و شلوغ باعث ایجاد اضطراب و کاهش کیفیت خواب می شود. پس وسائل مختلف و کاغذهایی که بی دلیل اتاق خوابتان را شلوغ کرده اند بازسازی ساختمان دور بیاندازید. فقط وسائلی را در اتاق خواب نگه دارید که واقعا به درد می خورند و استفاده دارند.

مطمئنا کتاب ها گاهی می توانند باعث یک گفت و گوی فوق العاده شوند اما مهمان ها معمولا کاری به اتاق خواب شما ندارند! بنابراین کتاب هایی که خوانده ای را در اتاق خواب رها نکنید بهتر است اگر از آنها خوشتان آمده به دوستانتان بدهید تا آنها هم از این نوشته ها لذت ببرند.

رنگ های چیره و غالب شخصیت کاملا مدرنی به این خانه کلاسیک و قدیمی داده است. معماری داخلی خانه برای چند ده سال پیش است اما اضافه کردن رنگ های جدید و تازه و استفاده از پارچه هایی با رنگ های غالب و شاخص مانند نارنجی، سبز، آبی و … فضایی مدرن با حس سنتی و قدیمی بدور از کهنگی ایجاد کرده است.

قرار دادن یک صندلی تک نفره با طرح کلاسیک و قدیمی که پارچه قدیمی آن با پارچه طرح راه راه تعویض شده در کنار مبل راحتی سفید رنگ با طراحی مدرن و همچنین میز کلاسیک، ترکیب جالبی در اتاقن نشیمن بوجود آورده است.

همیشه حمام و سرویس بهداشتی مشترک، دردسر خانه های کوچک است یکی از مواردی که در طراحی های حمام و سرویس بهداشتی نادیده گرفته می شود، کابین دوش می باشد اگر فضای حمام شما کوچک است می توانید از پرده برای جدا سازی این فضا کمک بگیرید و به خوبی چهره ی سرویس بهداشتی خود را تغییر دهید.

نظافت حمام و سرویس بهداشتی یکی از مهم ترین عواملی است که باید در طراحی و دکوراسیون سرویس بهداشتی آن را در نظر بگیرید برای این منظور جزییات این فضا مانند روشویی، کفپوش ها و … را از مصالحی در نظر بگیرید که به سادگی و بازسازی ساختمان سرعت بالاتری تمیز می شوند با این کار همیشه حمام و سرویس بهداشتی تمیزی خواهید داشت.

بازسازی ساختمان

برای داشتن یک واحد مسکونی بسیار شیک و راحتی زندگی در آن، تنها چاره ی کار این است که بهترین دکوراسیون را در آن پیاده سازی نمایید. به طور مثال، می توانید از انواع مبلمان تاشو و کم جا بهره بگیرید، یا خود را از سنت های رایج رها نموده و ایده و طرح های جدید و نوین را به کار ببرید.

در همین راستا و به منظور برای داشتن زمینه فکری درست و طرح های تایید شده توسط طراحان داخلی، در ادامه این مطلب با روزیاتو همراه باشید تا روش های مناسب چیدمان اتاق خواب را برایتان به اختصار توضیح دهیم.

خانه اولی که در زیر مشاهده می کنید، از رنگ مشکی مات بروی دیوارها استفاده کرده که نمایی بسیار قوی و متین به اتاق نشیمن داده. در لابلای رنگ مشکی نیز از رنگ قهوه ای کم رنگ استفاده شده که نقش بسیار مهمی در ایجاد حسی دلپذیر و آرامش دهنده در خانه ایفا می کند.

مبلمان راحتی نشیمن نیز به رنگ روشن انتخاب شده تا عاملی که در بالا گفتیم، یعنی تضاد به مقدار کافی در دکوراسیون ایجاد شده و آنرا بحالت تعادل درآورد. درست پشت مبل راحتی، میز ناهارخوری قرار گرفته که طرحی صنعتی و بازسازی ساختمان مدرن دارد و رنگ کلی آن نیز تیره است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com