بازسازی ساختمان

بازسازی اتاق های ساختمان

دکوراسیون های رنگی منزل می توانند بر روی روحیه افراد تاثیرگذار باشند شما نقاشی ساختمان می توانید از دکوراسیون رنگی در همه مکان های خانه خود نظیر اتاق خواب و پذیرایی و آشپزخانه و … استفاده کنید. یکی از انواع رنگ های مورد استفاده برای اتاق خواب, رنگ زیبا و متفاوت قرمز است و از رنگ قرمز در فرهنگ های مختلف تعبیرهای متفاوتی شده است. رنگ قرمز در فرهنگ هندی به معنای ازدواج است و در فرهنگ های غربی این رنگ نمادی از عشق و افسانه می باشد و اگر شما می خواهید در درون اتاق خواب خود فضایی گرم و رمانتیک و پر از عشق را به وجود آورید و یا در طراحی دکوراسیون اتاق خواب عروس بهتر است که از رنگ قرمز استفاده کنید.

اگر دکوراسیون پذیرایی کوچک خود شومینه ای دارید، بهتر است آنرا به نقطه کانونی دکوراسیون تبدیل کرده و مبلمان را اطراف آن بچینید. نوع آرایش می توانید مستطیلی یا مربعی اطراف شومینه اما نزدیک به آن باشد. البته بغیر از شومینه مسلما تلویزیون هم می تواند گزینه خوبی برای قرار گیری در مرکز توجه باشد. همانطور که در عکس زیر مشخص است، نیازی نیست حتما مبلمان به سمت شومینه باشد تا نقطه مرکزی خانه مشخص شود فقط کافی است چیدمان اطراف و نزدیک آن قرار بگیرد. زمانی که از شومینه استفاده نمی کنید مثلا فصل تابستان، می توانید داخل یا طراف آنرا با اشیاء دکوری شیک و زیبا تزیین کنید.

اگر می خواهید میز و صندلی داشته باشید که در جشن ها و مهمانی ها یا با وجود داشتن بچه های کوچک و بازیگوش در خانه مدت زیادی برای شما دوام بیاورد، میزهای چوبی (چوب طبیعی مثل گردو، افرا، بلوط و …) بهترین گزینه هستند. چوب های بازسازی ساختمان کامپوزیت مانند چوب های چندلا و ام دی اف مقاوم و مقرون به صرفه هستند اما به محکمی چوب های طبیعی نمی باشند.

نشیمن خانه همانطور که در انتهای عکس می بینید طراحی کاملا مدرن و یکدست سفید و از چراغ های مخفی تو کار برای روشنایی محیط استفاده شده است اما همین که میز ناهارخوری میرسیم دکوراسیون به کلی فرق می کند، میز و صندلی ناهارخوری با طراحی کلاسیک در اتاق قرار گرفته که توسط لوستری کریستالی و بزرگ درست بالای میز ناهارخوری روشن می شود. حتی سقفی که لوستر به آن متصل شده نیز از نقش و نگاری مربوط به طرح های کلاسیک برخوردار است.

در طراحی و دکوراسیون فضای سرویس بهداشتی تان بهتر است لوازم و وسایلی که هر روز عادت به استفاده از آن ها را دارید در نزدیکی خود نگه دارید، توجه داشته باشید که اگر در حال بازسازی و یا تغییر فضای سرویس بهداشتی خود هستید می توانید این کمد و کشو ها را برای فضای سرویس بهداشتی تان آماده نمایید و از داشتنشان لذت ببرید.

بدون شک در تمامی مقاله های مربوط به دکوراسیون آپارتمان های کوچک، خوانده و دیده اید که همیشه تاکید فراوانی روی استفاده از رنگ های روشن وجود دارد. رنگی هماننند سفید، علاوه بر اینکه موجب می گردند تا فضا بزرگ تر به نظر برسد، حسی از پاکیزگی و نظم را هم به بیننده القاء می نماید. بعلاوه، رنگ های روشن نور را بازتاب می دهند و این امر نیز در بزرگ تر دیده شدن فضا بی تاثیر نیست.

همچنین بد نیست اشاره کنیم که برای پرهیز از حالت سفیدی مطلق، می توانید بازسازی ساختمان برخی از وسایل اتاق خواب همانند قالی یا روتختی را طرح دار انتخاب نمایید.

خانه زیر در یکی از ژورنال های معتبر طراحی داخلی مربوط به کاشی و سرامیک بعنوان نمونه برتر انتخاب شده اما تم تیره این دکوراسیون  نیز توجهات زیادی را به خود جلب کرد.

همانطور که در عکس های زیر مشاهده می کنید، رنگ بنفش-صورتی بسیار زیبایی که از رنگ گل یاس بنفش الهام گرفته شده در ترکیب با رنگ تیره بکار رفته است که جلوه ای لوکس و رویایی به آن داده است. طرح کلی لوازم خانه سبکی کلاسیک و امروزی دارد اما چیزی که بیشتر جلب توجه می کند، پارکت کفپوش خانه است که طرح بسیار جالبی و خلاقانه ای را به تصویر کشیده است.

یک نقشه جهان که روی یکی از دیوارهای اتاق نشیمن نقاشی شده است، زمانی که از آن به عنوان نقشه سفرهایی که با اعضای خانواده رفته اید استفاده کنید، تبدیل به یک ویژگی تعاملی اتاق می شود و دکوراسیون صمیمی شما را برمی انگیزد.

بازسازی ساختمان

برای اینکه بتوانید نقاط مورد نظر را علامت بزنید، می توانید زیر نقشه از یک لایه رنگ آهن ربایی استفاده کنید؛ تا بتوانید از علامت های آهن ربایی روی آن به کار ببرید. یا می توانید از بورد چوب پنبه ای استفاده کنید و پرچم های نشان را داخل آن فرو کنید.

لحظات دوست داشتنی و خاطره انگیز خود و اعضای خانواده را با استفاده از انتخاب قاب هایی مناسب و هماهنگ روی دیوار اتاق نشیمن نصب کنید. سعی کنید چهارچوبی مشخص و معین روی دیوار در نظر بگیرید و همواره هماهنگ با آن سایز، رنگ بازسازی ساختمان و شکل قاب ها تعیین کنید. به این ترتیب همیشه با اتفاقات خانوادگی به روز خواهید بود و  یک دکوراسیون صمیمی برای اعضای خانواده به وجود می آورید.

احتمالا از این میزهای تا شو یا کشویی جدیدا زیاد دیده اید. این میزها برای خانه های کوچک عالی هستند و البته بسیار پر کاربرد. اما یکی از کاربردهایش که احتمالا تا به حال به آن فکر نکرده اید، می تواند پازل باشد. اگر خودتان یا یکی از اعضای خانواده اهل پازل های چند صد قطعه ای هستید، این میز بهترین جا برای انجام دادن آن است. وقتی می خواهید آن را تکمیل کنید، میز را بیرون می کشید و وقتی نمی خواهید میز را داخل می برید.

تنها موردی که در این زمینه باید رعایت کنید انتخاب سایه مناسب از رنگ سبز است. همانطور که در شکل های زیر مشخص است، اگر می خواهید فضایی دنج و گرم بوجود بیاورید بهتر است از سایه های روشن به صورت گسترده در اتاق نشیمن استفاده کنید در صورتی که سایه های تیره تر رنگ سبز مانند سبز زمردی، غنا و شکوه بیشتری به دکوراسیون اتاق نشیمن می دهند.در هر حال، فارغ از اینکه چه سایه ای انتخاب می کنید، سبز تازگی و نشاط را با خود به دکوراسیون اتاق نشیمن منزلتان می آورد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com