بازسازی ساختمان

مدیریت پیمان و زمان بازسازی

یک اتاق دخترانه لوکس می تواند طرحی دقیقا مشابه شکل زیر داشته باشد. در این اتاق خواب رنگ بنفش و مدیریت پیمان صورتی تم دخترانه اتاق را شکل می دهند. همانطور که می دانید بنفش و صورتی ترکیب رنگی مرسومی است که برای مدت زیادی به انتخاب اول کودکان و والدین تبدیل شده و پیش بینی می شود این محبوبیت همچنان ادامه داشته باشد. برای افزودن جذابیت بیشتر نیز عکس پروانه و اسب بروی دیوارها کشیده شده و قفسه و سقف نیز از ترکیب رنگی سفید و بنفش استفاده می کند.

میزهای شیشه ای همیشه محبوب بوده اند زیرا با انواع سبک های دکوراسیون هماهنگی دارند. سطح براق آن ها برای فضاهایی که نیاز دارند بزرگ تر و روشن تر به نظر برسند به خوبی عمل می کند. شیشه هایی که امروزه در سطح این میزها به کار می رود مقاوم به ضربه و خراش بوده و امن هستند. ضمن اینکه می توانید شیشه ها را در انواع رنگ ها انتخاب کنید.

صندلی ها نیز از اهمیت زیادی برخوردارند. درست است که در هنگام میل غذا زمان کوتاهی را روی این صندلی ها می نشینید اما همین زمان کوتاه از اهمیت زیادی برخوردار است و شما باید از راحتی کافی در هنگام میل غذا برخوردار بازسازی ساختمان باشید. صندلی های مبلی علاوه بر تأمین راحتی شما، در مواقعی که مهمان دارید می توانند به عنوان مبل اضافی در فضای نشیمن به کار روند.

خانه سوم نمونه ای بسیار خوب از بازی رنگ های روشن و تیره است. تن های تیره و روشن فضایی بسیار زیبا و پر از تضاد و تغییر را به تصویر کشیده است. کفپوش خاکستری خانه نیز تمامی نور تابیده شده از بین پنجره های شیشه ای و تمام قد را به اطراف پخش کرده و فضا را بیش از پیش روشن می کند طوری که در طول روز هیچ جایی از خانه تاریک بنظر نمی رسد.

حتی پرده های ابریشمی پنجره نیز ضخامتی دارند که هنگام کشیده شدن نیز بازهم نور را از خود عبور می دهند. در قسمت غذاخوری نیز تمامی ست مبلمان به رنگ تیره انتخاب شده اند اما دو لوستر توپی بزرگ و سفید نیز سریعا تعادل را در فضا برقرار می کنند.

در منازل امروزی معمولا از پذیرایی به عنوان اتاق نشیمن و اتاقی برای پذیرایی از مهمان ها استفاده می کنند که برخی از افراد تمایل دارند این دو قسمت از منزل خود را از یکدیگر جدا کنند تا بتوانند محیطی را برای دورهمی های خانوادگی و تماشای تلویزیون بوجود آورند و محیطی جدا را برای پذیرایی از مهمان ها اختصاص دهند که در چنین مواقعی استفاده از پارتیشن خانگی در بین اتاق نشینمن و اتاق پذیرایی می تواند ایده مناسبی باشد.

اگر آشپزخانه منزلتان مستقیما به اتاق نشیمن متصل می شود، در این صورت سبز یک گزینه عالی برای انتخاب بعنوان تم اصلی نشیمن است زیرا سبز بخوبی فضای این دو اتاق مهم در خانه را از هم جدا می کند. در چنین شرایطی بهتر است برای آشپزخانه از تن های خنثی مانند سفید یا خاکستری استفاده کنید تا دکوراسیون داخلی خانه خیلی یکنواخت و زننده بنظر نرسد. استفاده ترکیبی از رنگ سبز در کنار رنگ خنثی، علاوه بر اینکه تعادل را در محیط برقرار می کند، خود اتاق نشیمن را با ظاهر زیباتر و لطیف تری بنمایش می گذارد.

البته راه دیگری هم برای استفاده از رنگ سبز در اتاق نشیمن پیش رو دارید که اندکی محافظه کارانه تر است. می توانید رنگ دیوارهای نشیمن را به رنگ سبز خیلی روشن انتخاب کرده یا اگر سفید هستند آنها را به حال خود رها کنید سپس مبلمان راحتی و لوازم دکوری خود را به رنگ سبز انتخاب کنید. صندلی ها، لامپ ها، فرش، قالی، آویزها و حتی کوسن و بالشتک های مبل راحتی نیز گزینه های بسیار مناسبی بازسازی ساختمان برای انتخاب به رنگ سبز هستند. با این کار اتاق نشیمن منزلتان همیشه شیک و مطابق با مد روز بنظر خواهد آمد.

خوبی رنگ سبز این است که با رنگ های بسیار متعددی هماهنگ می شود بنابراین حتما لازم نیست رنگ سبز را فقط به صورت تک و تنها یا در ترکیب با رنگ های خنثی مانند سفید و قهوه ای در دکوراسیون استفاده کنید، ترکیب سبز با رنگ هایی مانند نارنجی، کرم، بژ، قهوه ای و زرد نیز ظاهر بسیار زیبایی در دکوراسیون ایجاد می کند. این رنگ ها را همانطور که گفتم، می توانید به وسیله کوسن ها، پرده ها، دیوار تاکیدی، قالی یا هر وسیله دکوری دیگر، وارد اتاق نشیمن سبز رنگتان کرده تا به سادگی هر چه تمام تر دکوراسیونی بانشاط و پرانرژی داشته باشید.

اتاق‌های پروسیله، ظاهری آشفته دارند. یکی از اتاق‌هایی که وسایل مختلفی از اسباب‌بازی گرفته تا لوازم‌التحریر دارد، اتاق کودک است. پس در انتخاب جزییات نهایت دقت را داشته باشید؛ مثلا تختخوابی تهیه کنید که کشو داشته باشد یا قفسه‌های مختلفی بخرید که روی دیوار قابل نصب باشد تا بتوانید بعضی از وسایل را داخل آن قرار دهید. با توجه به قد فرزند شما این قفسه‌ها باید در ارتفاعی قابل دسترس قرار بگیرد.

بازسازی ساختمان

حتی اگر مدام دکوراسیون این فضا را تغییر می‌دهید، این نکته‌ را در نظر داشته باشید؛ ‌‌همان‌طور که کودک به‌تدریج رشد می‌کند، باید وسایل اتاقش هم انعطاف لازم را با توجه به رشد او داشته باشد؛ به خصوص اگر کودک شما در سن گذر از کودکی به نوجوانی است. پس برای مبلمان این اتاق دست‌کم عمری دو تا پنج ساله در نظر بگیرید و بعد اقدام به خرید کنید. این روزها مبلمانی در بازار موجود است که مدولار است و به‌راحتی مثل یک پازل از هم جدا می‌شود و مجدد قابل نصب است.

نور طبیعی برای رشد کودک لازم است و این فضا باید نورگیر طبیعی مناسبی داشته باشد؛ بنابراین برای حضور نور در داخل اتاق انتخاب پرده مناسب بسیار مهم است. پرده‌های شید انتخاب مناسبی برای این فضاست چون به‌راحتی می‌توانید میزان عبور نور را به داخل اتاق تنظیم کنید. در صورتی هم که انتخاب شما یک پرده پارچه‌ای است، به طبیعی بودن الیاف آن بی‌توجه نباشید تا انعکاس نور از داخل تار و پودش برای‌تان آزاردهنده نباشد. پرده‌های ضخیم بهتر است حتما آستر داشته باشد تا در طول روز بتوانید پرده را کنار بزنید. تشخیص مناسب رنگ‌ها از طریق نور طبیعی روز بازسازی ساختمان برای کودک آسان‌تر است. کودکان برای نقاشی کشیدن، انجام تکالیف و. . . به نوری مناسب احتیاج دارند. همچنین پنجره اتاق کودک باید توری داشته باشد تا از ورود حشرات جلوگیری کند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com