بازسازی ساختمان

رنگ روشن دیوار در بازسازی

همانطور که می دانید و در مطالب پیشین هم احتمالا مطالعه کرده اید، رنگ روشن بازسازی ساختمان دیوارها، فضای اتاق را بزرگتر نشان می دهند اما جالب است بدانید رنگ های تیره هم دقیقا همینکار را انجام می دهند اگر درست مورد استفاده قرار بگیرند. رنگ های تیره باعث می شوند دیوارها ناپدید شده و تمرکز اصلی بروی دکوراسیون پذیرایی قرار بگیرد. فقط کافی است مبلمان پذیرایی خود را به رنگ روشن مثل سفید انتخاب کنید و در کنار آنها لوازم فلزی مانند لوستر فلزی یا میز جلو مبلی فلزی قرار بدهید تا فضا کاملا تعدیل شده و بزرگ و دلباز بنظر برسد.

اگر می خواهید میز ناهارخوری شما در دکوراسیون منزل تان بدرخشد، پیشنهاد گروه مبلمان یاشیل ست های ناهارخوری سفید رنگ و کلاسیک است. رنگ سفید همیشه جذاب بوده و دارای قدرت زیادی به خصوص در یک فضای کلاسیک امروزی است. شاید تصور کنید انتخاب خوبی از لحاظ تمیزی نباشد ولی اگر جنسی انتخاب کنید که مرغوب بوده و به راحتی تمیز شود، از تصمیم خود پشیمان نخواهید شد.

در این پست با طراحی داخلی چندین آپارتمان آشنا خواهید شد که هر کدام به طریق متفاوتی دو سبک کلاسیک و مدرن را با یکدیگر ترکیب کرده اند. جالب است بدانید این خانه ها مورد بازسازی قرار گرفته اند و همانطور که در عکس ها مشخص است، برای حفظ اصالت و سبک کلاسیک آنها، تعدادی از عناصر معماری داخلی دست نخورده باقی مانده است.

برای مثال پنجره ها و درب ها حالتی منحنی شکل دارند به همان صورت باقی مانده اند تا نشان دهنده طرح قدیمی آنها باشد. در کنار این عناصر کلاسیک از لوازم و مبلمانی مدرن و بسیار شیک و همچنین سیستم نورپردازی ویژه و پیشرفته استفاده شده است تا همه چیز در ارتباطی معنی دار با یکدیگر قرار بگیرد.
یکی دیگر از ساده ترین راه های ترکیب دو سبک در دکوراسیون داخلی خانه، در اتاق غذاخوری و منطقه میز ناهاخوری اتفاق می افتد. همانطور که در شکل زیر مشاهده می کنید خود میز با شکلی بیضوی و پایه هایی طرح دار، سبکی کلاسیک و سنتی دارد اما صندلی هایی که برای آن انتخاب شده اند همگی طرحی مدرن و بسیار ساده دارند.

پایه های فلزی صندلی در کنار نشیمنگاه و تکیه گاه یکدست سیاه نیز خود را به خوبی بازسازی ساختمان نمایان می کنند تا این تضاد بین عناصر چوبی کلاسیک و فلزی مدرن بیش از پیش معلوم باشند.

درست است که با قرار دادن تخت در وسط اتاق، هم فضا زیباتر دیده می شود و هم می توان از دو طرف آن رفت و آمد نمود. اما برای صرفه جویی در مکان بهتر است تختخواب خود را در گوشه دیوار جای دهید.

همچنین برای فضاهای کوچک، از تخت هایی استفاده کنید که چندان بزرگ نیستند. مثلا می توانید به جای خرید نمونه های آماده، مدل موردعلاقه خود را در اندازه ای که مناسب متراژ اتاق است، سفارش دهید.

تنها به این دلیل که اتاق خواب شما کوچک است، نباید آن را خالی و عاری از هر گونه وسیله زینتی کنید؛ بلکه بهتر است مثلا دیواری که سر تخت به آن تکیه داده را با یک کاغذ دیواری بسیار شیک تزئین نمایید. البته به این نکته توجه داشته باشید که طرح انتخابی شما باید هوشمندانه و متناسب با فضای اتاق باشد تا موجب شلوغی و کوچک دیده شدن اتاق نگردد.

خیلی از رنگ‌های جدید و پرطرفدار انتخاب مناسبی برای اتاق کودک نیست؛ حتی اگر می‌خواهید اتاق را کاغذدیواری کنید، در انتخاب نوع آن دقت کنید؛ چراکه کاغذ‌دیواری‌هایی در بازار موجود است که استاندارد نیست و گرده‌های ‌ریزی در فضا پخش می‌کند که برای ریه کودک شما مضر است. همچنین هنگام خرید به قابل شست‌و‌شو و حساسیت‌زا نبودن رنگ‌ها و مبلمان توجه کنید.

در بازار تخت‌هایی تحت عنوان نوزاد ، نوجوان وجود دارد. این تخت‌ها در ابتدا برای سن نوزاد و سپس برای نوجوان قابل استفاده است. تختخواب‌های نوزاد- نوجوان در سن‌های نوزادی و شیرخواری لبه‌های بلندی دارد که کم‌کم و با بالا رفتن سن کودک می‌توانید لبه‌های بلند آن را‌ بردارید. ارتفاع تخت هم با بالا رفتن سن کودک قابل تنظیم است. تخت نوزاد هر روز باید تمیز شود. وجود یک پشه‌بند دور این تخت، نوزاد شما را از گزند حشرات دور نگه می‌دارد. لبه‌های بلند دور این تخت‌ها هم برای جلوگیری از سقوط نوزاد روی زمین در نظر گرفته شده که بهتر است یکی از این لبه‌ها امکان باز شدن داشته باشد.

بازسازی ساختمان

بهتر است فاصله تخت از سطح زمین نه خیلی زیاد و نه خیلی کم باشد. درواقع یک تخت استاندارد با طرحی ساده همیشه قابل استفاده است و هیچ‌وقت هم از مد نمی‌افتد! اگر قصد دارید تختی انتخاب کنید که کودک‌تان چند سال از آن استفاده کند، در انتخاب‌تان دقت بیشتری به خرج دهید. ابعاد تخت براساس وزن، قد و جثه کودک تعیین می‌شود. تختخواب یک نوزاد و شیرخوار باید لبه‌های بلندی داشته باشد. اگر کودک شما شیرخوار نیست، ارتفاع 20، 30 سانتی‌متری تخت از سطح زمین مناسب به‌نظر می‌رسد. برای کودکان بزرگ‌تر که قدشان بلند‌تر است، فاصله 40،30 سانتی‌متر هم بازسازی ساختمان استاندارد است. اگر قد کودک بلند‌تر یا کوتاه‌تر از میانگین سنی‌اش باشد، این ارتفاع می‌تواند تغییر کند. این را هم بدانید که بد‌ترین فضا برای قراردادن تخت، زیر پنجره است.

از آنجایی که عروس و داماد قرار است زندگی خود را پر انرژی شروع کنند، تزیین پذیرایی عروس هم می تواند پرانرژی، دلباز و روشن باشد تا این حس خوشبختی علاوه بر زوجین، به مهمانان نیز منقل بشود. آپارتمانی که در زیر مشاهده می کنید با اینکه پذیراییش کوچک است اما تمام ویژگی های یک پذیرایی دعوت کننده در خود را دارد. تم رنگی انتخاب شده برای دکوراسیون، روشن و لطیف است. وجود شلف های باز اجازه می دهد رنگ های شاد و متنوع نیز توسط دکوری های شیک به دکوراسیون داخلی پذیرایی اضافه شود، این کار نشان دهنده سلیقه شما نیز خواهد بود.

از آنجایی که دکوراسیون داخلی باید براساس نظر عروس و داماد طراحی شود، ممکن سلیقه ها با یکدیگر متفاوت باشد، مثلا ممکن است عروس خانوم از سبک کلاسیک و سنتی خوشش  بیاید در حالی که داماد سبک مدرن و ساده را می پسندد. در چنین شرایطی بهترین راه برای تزیین پذیرایی عروس استفاده از سبک ترکیبی در دایزاین داخلی بخصوص در پذیرایی است. در این روش عناصر مدرن و سنتی کنار یکدیگر قرار می گیرند، مثلا مبلمان پذیرایی به سبک مدرن انتخاب می شوند ولی فرش یا قالی به سبک سنتی و کلاسیک انتخاب می شود البته می شود از ترکیب مبل های سنتی و مدرن کنار یکدیگر نیز استفاده کرد.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com