بازسازی ساختمان

رنگ روشن سقف در بازسازی

یک چیز در تزیین پذیرایی عروس و داماد اهمیت فراوانی دارد و آن نوع نگاه آینده نگرانه به دکوراسیون پذیرایی بازسازی ساختمان است، همیشه سعی کنید هدف طراحی خود را طوری تعیین که علاوه بر زمان حاضر، در زمان های آینده نیز کارآمد باشد. از آنجایی که چنین محیط هایی دائم در دید هستند و قرار است هزینه نسبتا زیادی برای آن پرداخت کنید، بهتر است در مورد عوامل تاثیر گذار مانند رنگ اتاق،فرم اشکال به کار رفته در دکوراسیون و نوع مبلمان یک تصیم گیری واحد و مشخص داشته باشید تا خیالتان از بابت دکوراسیونی باب میل هر دو نفر، برای سال های سال راحت و آسوده باشد.

دکوراسیون رمانتیک برای فضای پذیرایی نیز ایده جالب و مناسبی است، همانطور که در مطالب پیشین توضیح دادم سبک رمانتیک وابسته به رنگ های تیره است زیرا دقیقا همان حس دلتنگی همراه با لذت و آرامش را در افراد بیدار می کند. دقیقا همانند حسی که موقع بعدازظهرهای ابری فصل پاییز و زمستان دارید. رنگ های تیره تنوع زیادی دارند، از رنگ مشکی، قهوه ای و آبی گرفته تا نقره ای و طلایی همگی برای دکوراسیون رمانتیک مناسب هستند. هر کدام از این رنگ ها می توانند فضای پر از احساس و لطیف در افراد ایجاد کنند که در عین حال زیبا و لوکس نیز دیده می شوند.

آشپزخانه‌های سبک انتقالی نیز مانند دیگر فضاها دستی در گذشته و اکنون دارند. ممکن است ترکیب سطوح سنتی مانند چوب و سنگ با استیل‌های براق امروزی را در این فضا ببینید یا کابینت‌های چوبی کارشده را با دستگیره‌های مینیمال بازسازی ساختمان مشاهده کنید. در این سبک آشپزخانه حتی ممکن است شلف‌های باز دیده شود. آنچه در این آشپزخانه‌ها به آن برنمی‌خوریم، محصولات چوبی با تزیینات زیاد، کاشی‌های نقاشی شده یا جزییات دیگری است که با دنیای معاصر همخوانی ندارند.

اگر قصد دارید محیطی خلاقانه و پر از انرژی داشته باشید، کمک گرفتن از اشکال مثلثی با تنوع‌ رنگی کاربرد زیادی خواهد داشت. به طور نمونه اگر اتاق پذیرایی و نشیمن یا اتاق کودک خانه شما یکی است یا به صورت ال به هم متصل شده و عاشق مبلمان اسپرت هستید، کاغذدیواری ای با طرح‌های هندسی پیشنهاد خوبی برای شما خواهد بود. شاید هم دوست دارید هر فردی هنگام ورود به خانه‌تان فضایی پرانرژی و هیجان را تجربه کند؟ پس طرح‌های هندسی می‌تواند به کمک شما بیاید به‌ویژه اگر شکل هندسی آنها مثلثی‌شکل باشد.

یادتان باشد هنگام نصب این کاغذها باید به تنظیم درزها توجه داشته باشید تا نظم طرح‌ها از ردیفی به ردیف دیگر به خوبی رعایت شده و یکنواختی در کار حفظ شود.  براساس اصول طراحی، اشکال هندسی با رنگ‌های متنوع و شاید تند، موجب خواهد شد دیوار پیش زمینه‌ای مناسب برای جلوه بیشتر مبلمان شما باشد؛ علاوه بر این، رسالت خطیر نقطه مرکزی را برای جلب توجه افراد در چیدمان اتاق برعهده دارد. یادتان باشد در این شیوه باید رنگ‌ها هم با کاربری اتاق و هم ترکیب‌های هندسی روی دیوار هماهنگ باشند؛ این مهم‌ترین شرط تاثیرگذاری خواهدبود.

ایده دیگر برای بهره‌گرفتن از بازی هندسه در دکوراسیون، استفاده از میزهای کوچک عسلی تکمیل‌کننده میز اصلی مبلمان اتاق نشیمن است. شما می‌توانید میزهایی با ترکیب‌های مختلف مثلث، نیم‌دایره، پنج ضلعی و سایر اشکال تهیه کنید؛ حتی می‌توانید برای آنها ارتفاع‌های متفاوت و البته دارای کاربرد در نظر بگیرید. این امکان نیز وجود دارد که آنها را در رنگ‌های مکمل یا متضاد انتخاب کنید تا تضاد رنگ‌ها، کنتراست و ترکیب هندسی‌شان را بیشتر چشمگیر و جذاب کند.

اما فقط نباید تمام توجه به روی خود پرده گذاشته شود، آستری پرده نیز اهمیتی به همان اندازه زیاد دارد. شاید از لحاظ ظاهری تاثیر آنچنانی در نمای پرده ها نداشته باشند اما نوع آستری که انتخاب می کنید تا حد زیادی میزان نور ورودی را تعیین می کند. برای مثال مکان هایی که باید تاریک تر از حد معمول باشند مانند اتاق نوزاد، اتاق تماشای فیلم و همچنین اتاق افراد شب کار، استفاده از آستری های ضخیم بازسازی ساختمان و تیره مناسب تر است در حالی که برای فضای پذیرایی و آشپزخانه آستری ها باید نازک تر باشند تا فضا روشن تر شود.

اگر منزلتان کوچک است و از طرفی پنجر های بزرگی در خانه دارید باید از این فرصت استفاده کرده و هر چه بیشتر نور طبیعی را وارد منزلتان کنید. نصب نکردن پرده برای پنجره ها، تمام نور بیرون را وارد خانه کرده و فضا را بزرگ و دلباز نشان می دهد، اما از طرفی پنجره بدون پرده، هم نازیبا بنظر می رسد و هم اینکه ممکن است فضای داخل را در دید افراد غریبه قرار دهد. در چنین شرایطی استفاده از پرده های نازک بهترین گزینه است زیرا هم زیبا هستند و هم دید افراد خارجی را محدود می کنند.

مهم‌ترین رنگی که در طراحی این خانه استفاده شده، رنگ بنفش است. بنفش که رنگی ترکیبی است، خواص رنگ‌های اصلی تشکیل‌دهنده‌اش را نیز داراست. این رنگ هم هیجان و قدرت رنگ قرمز را دارد و هم از آرامشی که رنگ آبی منتقل می‌کند، برخوردار است. در روانشناسی رنگ‌ها به خاطر اثرات آرامش‌بخشی که این رنگ دارد، از آن برای درمان کسانی که از ترس‌ها و ناراحتی‌ها رنج می‌برند، استفاده می‌شود.

برای دیوار پشت مبل‌ها، از رنگ سفید استفاده شده که این رنگ سفید در مقابل رنگ بنفش دیوار روبه‌رو، فضای خانه را بسیار بزرگ‌تر نشان می‌دهد. رنگ سفید، روشن‌ترین رنگ است؛ بنابراین جزییات را بسیار واضح نشان می‌دهد و به این دلیل که با هر رنگ دیگر همخوانی دارد، از جمله پرکاربردترین رنگ‌ها در دکوراسیون محسوب می‌شود.

بازسازی ساختمان

در حالی که استفاده از فرش یک منطقه و مرز را در فضا تعریف می کند و از آن با عنوان یک ابزار کلیدی در طراحی و دکوراسیون داخلی یاد می شود. موکت یکی از انواع پرطرفدار کفپوش مطرح می شود، رنگ در انتخاب موکت ها حرف اول را می زند بازسازی ساختمان چرا که انتخاب یک موکت تیره فضای شما را کوچکتر و صمیمی تر جلوه می دهد در حالی که یک موکت روشن مبی تواند فضای شنا را بزرگ ترو دلباز تر نشان دهد و نظافت آن نیز به مراتب سخت تر خواهد بود.

از چراغ های دیواری می توانید به عنوان لوازم دکوری درخشان بهره بگیرید، آن ها نمی توانند نقاشی ساختمان تمام نور مورد نیاز فضای شما را تامین کنند، اما می توانند حس و حالی رویا گونه به دکوراسیون داخلی خانه های تان ببخشند.

در عکس بالا چراغ های دیواری همین وظیفه را بر عهده دارند، حضور آن ها باعث شده است که فضا روشن تر باشد و جای وسیله ها مشخص باشد، اما این میزان نور برای انجام فعالیت هایی مانند کتاب خواندن و یا نوشتن خاطرات روزانه بازسازی ساختمان اصلا مناسب نیست. حتما به این موضوع دقت کنید که کدام چراغ را برای چه فضایی انتخاب می کنید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com