بازسازی ساختمان

رنگ تیره درب در بازسازی

امروزه بسیاری از افراد تلاش می‌کنند چیدمان خانه‌های خود را از مستطیل و مربع به بازسازی شکل دیگری از هندسه تغییر دهند؛ مدلی که به نظر می‌رسد طرفداران زیادی نیز داشته باشد. کمی فکر کنید. درست حدس زده‌اید منظور شکل هندسی ای است بدون اضلاع تفکیک شده یا همان منحنی بسته که همه نقاط آن از یک نقطه ثابت به نام مرکز به یک فاصله‌اند. درست گفتید منظور ما دایره است. در توضیح بیشتر باید بگویم که اتاق دایره‌شکل یا فضایی که در آن از خطوط منحنی در دکوراسیون استفاده شده است، برای افرادی که در آن بسر می‌برند، آرامش به همراه دارد؛ آرامشی توام با حس پویایی و صمیمیت. اگر هدف شما داشتن محیطی صمیمی و دوستانه است، استفاده از طرح‌ها و اشکال دایره‌ای‌شکل در دکوراسیون می‌تواند پیشنهاد مناسبی باشد.

یکی از دلایل کم توجهی مردم به پرده ها می تواند عوامل اقتصادی باشد، بعضا قیمت زیاد پارچه های با کیفیت مانند ابریشم باعث می شود مردم به گزینه های دیگر و یا پرده های ساده تر روی بیاورند. اما همانطور که در شکل های زیر مشاهده می کنید، پرده تاثیر بسیار زیادی در زیبایی دکوراسیون داخلی خانه دارند در نتیجه عامل هزینه نباید به هیچ عنوان مانع گرفتن پرده مد نظرتان شود. عموم مردم وقتی در طراحی داخلی منزلشان با کمبود بودجه روبرو می شوند پرده ها اولین عناصری هستند که قربانی می شوند تا این کمبود هزینه ها کمی جبران شود در صورتی که بازسازی ساختمان یکی از اشتباه ترین کارها را انجام داده اند.

بنفش به تعادل فکری انسان کمک می‌کند. همچنین این رنگ برای کسانی که در پی کامیابی روانی هستند، مناسب است. رنگ بنفش با حس خلاقانه‌ای که دارد، مطلوب‌ترین رنگ برای هنرمندان محسوب می‌شود.

از رنگ بنفش می‌توان برای رفع و حذف عناصری که مانع از به آرامش رسیدن پس از فعالیت و کار زیاد می‌شوند، استفاده کرد. به عبارتی از پتانسیل‌های موجود در این رنگ می‌توان برای درمان و رفع افسردگی کمک گرفت.

به همین منظور در این خانه بزرگ‌ترین و اولین دیواری که به محض ورود به هال دیده می‌شود را به رنگ بنفش درآورده‌اند چون اصلی‌ترین دیواری است که در خانه دیده می‌شود. با این کار اعضای خانه وقتی روی مبل‌ها می‌نشینند و تلویزیون نگاه می‌کنند یا اینکه در حال معاشرت با مهمانان هستند دائم در معرض اثرات مثبت و مطلوب رنگ بنفش دیوار روبه‌رو قرار می‌گیرند.

رنگ آمیزی دیوار با رنگی متفاوت یکی از روش های طراحی دیوار پشت ال سی دی با ایده های دکوراتیو است که قبلا درباره آن صحبت کردیم.

زمانی که وسایل خود را در پذیرایی ال شکل می چینید احتمالا بعضی آیتم ها را به صورت شناور قرار می دهید. مثلا زمانی که مبلمان خود را به دیوار تکیه دادید، یک صندلی یا تکه کوچکتر مبلمان را وسط پذیرایی و روبروی مبلمان چسبیده به دیوار قرار می دهید. این کار به خودی خود کار مثبتی است و انجام آن توصیه می شود اما حتما در نظر داشته باشید که اطراف مبل و بطور کلی آیتم های شناور را خلوت کنید تا رفت و آمد اطراف آنها به راحتی صورت بگیرد، در اینصورت جریان و پیوستگی دکوراسیون خانه بهم نمی خورد.

اما اگر آشپزخانه بزرگی در اختیار دارید و ناهار و شام خود را در آن میل می کنید، دیگر نیازی به اتاق غذاخوری ندارید. در این صورت پلان و چیدمان پذیرایی ال شکل باید به صورت دیگری تغییر کند. در انتهای قسمت بلندتر پذیرایی L شکل، قرار دادن یک کتابخانه با قفسه های متعدد ایده جالبی است، کنار این کتابخانه هم می توانید میز و صندلی کوچکی برای نشستن بگذارید. در سوی دیگر همین قسمت، می توانید مبلمان پذیرایی را قرار بدهید که هر چه نزدیک شومینه باشند بهتر است. تلویزیون هم در قسمت انتهای هال قرار می گیرد و که در صورت نصب قفسه هایی شناور اطراف بازسازی ساختمان آن، جلوه زیباتری پیدا می کند.

کاغذ دیواری برای اتاق نوزاد کاغذ دیواری با طرح ساده کاغذ دیواری های زیبا برای اتاق نوزاد    کاغذ دیواری با طرح ساده کاغذ دیواری اتاق نوزاد با طرح های ساده و فانتزی کاغذ دیواری اتاق نوزاد جدید کاغذ دیواری با طرح های عروسکی و ساده کاغذ دیواری زیبا و جدید کاغذ دیواری با طرح ستاره کاغذ دیواری با طرح عروسکی کاغذ دیواری با طرح های فانتزی مدل های کاغذ دیواری برای اتاق نوزادان کاغذ دیواری ساده برای اتاق نوزاد مدل های جذاب و زیبا کاغذ دیواری کاغذ دیواری اتاق نوزاد با طرح ستاره کاغذ دیواری پوستری برای اتاق نوزاد دختر طرح های فانتزی و عروسکی کاغذ دیواری نمونه های کاغد دیواری زیبا

خاکستری دودی از نظر طراحان داخلی و دکوراتورها یکی دیگر از رنگ های پر طرفدار در سال ۲۰۱۶ خواهد بود. این رنگ می تواند برای دیگر رنگ های سال ۲۰۱۶ همانند یک زمینه پر قدرت عمل کند و همچنین می تواند با دیگر رنگ ها ست شود. خاکستری دودی که رگه هایی از رنگ سفید دارد می تواند چنان جذابیتی را به دکوراسیون داخلی شما ببخشد که تا به حال درهیچ یک از سال ها تجربه نکرده باشید. این رنگ می تواند با دیگر طیف های رنگ خاکستری که در مطلب رنگ طوسی در دکوراسیون معرفی کردیم، ست شوند. اگر طیف های رنگ خاکستری را دوست ندارید به رنگ صورتی هلویی فکر کنید.

بازسازی ساختمان

این ترکیب رنگ پایه ثابت همه سال ها است. شما رنگ های مد شده هر سالی را که نگاه کنید ترکیب سیاه و سفید را می بینید. اما علت چیست؟ جواب یک کلمه است تضاد عمیقی که این دو رنگ با یکدیگر دارند؛ این تضاد برای خیلی از افراد بازسازی ساختمان دوست داشتنی است اما هر کسی جرات استفاده از آن را ندارد. بیشتر افراد در لوازمی مانند کوسن ها و یا لوازم دکوری و اکسسوری ها از این ترکیب رنگ استفاده می کنند اما اگر فکر می کنید فرد با جراتی هستید این ترکیب رنگ را در دیوارهای خانه تان به کار ببرید. پیشنهادی می کنم مطلب زیبایی چشم‌نواز با رنگ‌های متضاد را حتما بخوانید.

به طور معمول، لوسترھایی که برای سبک ھای کلاسیک و سنتی طراحی می شوند، از برنج ﯾا برنز ساخته شده اند. می توانید از انواع لوسترھای به رنگ سرب ھم استفاده کنید، چرا که اﯾن رنگ  با این سبک ھماھنگی دارد و می  توان گفت که تاکیدی دوچندان بر این سبک دارد. اغلب در این سبک از نورپردازی لامپ ھای لوستر نماﯾان نمی شود و در بیشتر مواقع دارای حباب ھایی که روی لامپ ھا قرار می گیرند، ھستند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com