بازسازی ساختمان

الگوی مناسب در بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان الگویی که برای پرده انتخاب می کنید می تواند اتاق را از آنچه که هست بزرگتر یا حتی برعکس، کوچکتر نشان بدهد، بنابراین نوع طرح و الگو پرده نکته مهمی است که باید به آن توجه زیادی کنید. به توصیه طراحان، باید رنگ زمینه پرده با رنگ زمینه دکوراسیون اتاق یا همان تم خانه، هماهنگ باشد. همچنین باید مراقب باشید تا زیاد از الگوهای متفاوت استفاده نکنید زیرا فضا را شلوغ و بهم ریخته نشان می دهند. وقتی پرده ای را برای پنجره بزرگ انتخاب می کنید، باید توجه زیادی به اندازه شکل الگوهای داشته باشید، شکل های خیلی بزرگ، بر فضا غالب می شوند و شکل های خیلی کوچک خیلی شلوغ بنظر می رسند.

رنگ بنفش با از بین بردن عوامل بازدارنده در موفقیت و کم کردن کسالت روح، موجب افزایش هدفمندی و انگیزه در فرد بیننده می‌شود. حضور مستمر در معرض این رنگ، قدرت خلاقیت را بالا برده و انگیزه برای دست یافتن به روحیه‌ای هیجانی و قدرتمند را بیشتر می‌کند. این رنگ، رنگ سردی است که سیستم عصبی را تقویت می‌کند و منجر به افزایش حس آرامش می‌شود.

رنگ بنفش از نظر دیداری نیز تأثیراتی را در عمق و پرسپکتیو فضا به‌ وجود می‌آورد. با به کار بردن این رنگ، اجسام دورتر و کوچک‌تر به نظر می‌رسند و اگر در سطح دیوار از این رنگ استفاده شود، موجب دورتر دیده شدن دیوار و در نتیجه بزرگ‌تر به نظر رسیدن فضا می‌شود.

خیلی از افراد هستند که دوست دارند که دکوراسیون داخلی خانه های شان بازسازی ساختمان لوکس باشد. خب یکی از وسیله هایی که می توانند از آن استفاده کنند، چراغ های دیواری هستند؛ اما چراغ دیواری هایی کریستال. این چراغ ها استعداد عجیبی در انتشار پرتوهای نور دارند و خانه تان را بیش از هر چراغ دیواری دیگری نورانی می کنند، اما نوع بازتاب نور نیز در آن ها متفاوت است، البته این نکته را نیز باید در نظر بگیرید که این چراغ دیواری ها به نسبت دیگر چراغ دیواری هایی که در طراحی دکوراسیون منزل از آن ها استفاده می شود گران تر هستند.

در قدم دوم باید میزان بازی و بزرگی هر فضا را نسبت به دیگری مشخص کنید. در شکل زیر مبلمان اتاق پذیرایی، طوری قرار گرفته که ارتباطی با فضای اتاق غذاخوری ندارد، زیرا افرادی که در اتاق پذیرایی نشسته اند نمی توانند با افرادی که دور میز ناهارخوری ناهاخوری هستند گفت و گو و صحبت کنند.  با این کار فضاهای خانه مرز مشخصی دارند اما در عین حال به یکدیگر نیز متصل هستند. در خانه ها کوچک این روش توصیه می شود تا از شلوغی بیش از حد فضای خانه جلوگیری شده و در رفت و آمد افراد مشکلی پیش نیاید.

در چند سال اخیر بین مدل های شیک لوازم منزل، لوازم دکوری برنجی نیز  بازار فروشگاه های لوازم منزل را به شدت پر کرده است طوریکه به راحتی می تواند بدون توجه به هزینه ای که در نظر گرفته اید، مدل مورد پسند خود را خریداری کنید. اگر زیاد بازار می روید و همه جا را برای پیدا کردن آیتم مورد نظر خود زیر و رو می کنید، تعدادی وسایل برنجی کهنه و نوستالژیک با قیمت های بسیار مناسب پیدا خواهید کرد. اگر آیتمی مناسب با سلیقه خود پیدا نکردید گزینه نهایی خرید مدل های فلزی معمولی و رنگ زدن آنها به شکل فلز برنج است. با یک اسپری ساده می توانید وسایل کهنه خود را جلایی دوباره ببخشید.

هود آشپزخانه بدون دودکش که به نام هودهای مجتمع یا یکپارچه نیز شناخته می شوند یکی دیگر از گزینه هایی است که برای خرید پیش رو دارید. این مدل هودها کاملا داخل کابینت مخفی می شوند و به همین خاطر برای آنهایی که دوست ندارند جلوه یکدست و زیبای کابینت هایشان بهم بخورد یا اینکه فضای کمی در اختیار دارند، بهترین گزینه خواهد بود.

هودهای مجتمع طوری طراحی شده اند که کاملا داخل مکان مشخص جاسازی شده و از دید پنهان می شوند. البته قدرت این هودها به اندازه هودهای جزیره ای یا دودکش دار نیست اما برای گازهای کوچک چهار شعله بسیار مفید هستند.

بر خلاف بیشتر رنگ های سال ۲۰۱۶ که همه روشن هستند این رنگ تیره و در خود فرو رفته است و به گفته اهالی فن و متخصصین این حوزه این رنگ کاملا رنگی است که اگر علاقه عنیقی به آن نداشته باشید، ظرف مدت کوتاهی شما را دلزده می کند. اما این رنگ که جزو معدود رنگ های تیره سال ۲۰۱۶ است، طرفداران خاص خودش را دارد که اتفاقا حسابی هم از آن استقبال می کنند، فضایی که با رنگ آبی کاربنی تیره رنگ آمیزی می شود، حسابی تیره است و کاملا هم جزو فضاهای شخصی محسوب می شود اگر نشیمن خانه تان را به این رنگ در آورید، کس دیگری نمی تواند از آن استفاده کند، پس این رنگ را در فضاهای شخصی مانند اتاق خواب استفاده کنید. در کنار آن برای ایجاد تفاوت و هیجان در فضا می توانید از رنگ های نارنجی، هلویی و طیف آبی های روشن بهره ببرید.

بازسازی ساختمان

3- در فضاھای داخلی مینی مالیستی (ساده و کوچک) از اﯾده ھای ساده کمک بگیرﯾد. نورپردازی ھای ساده و بی پیرایه برای خانه ھای کوچک و ساده می تواند از بھترین گزﯾنه ھای انتخابی شما باشد. استفاده از منابع نورانی در تورفتگی ھای سقف و ﯾا فضای مابین سقف کاذب با دﯾوار و نیز استفاده از چراغ ھای متعدد و کوچک بر دﯾوار ﯾا سقف در طول ﯾک مسیر، بسیار مفید و مناسب است. در فضاھای مینی بازسازی ساختمان مالیستی و ﯾا بسیار ساده، استفاده از چراغ  ھای خیلی ساده از جنس سرامیک ﯾا چوب توصیه می شود.

سبدها بهترین وسیله برای طبقه بندی و نظم دهی در هر فضایی محسوب می شود . همان طور که در بندهای قبل توضیح داده شد به سادگی می توانید یک سبد شیک را در کنار وان حمام خود قرار دهید و علاوه بر نظم بخشیدن به حوله های خود از آن به عنوان یک عنصر دکوراتیو استفاده نمایید. قسمت خوب موضوع اینجاست که شما به راحتی می توانید این ترکیب رنگی را به دکوراسیونی دخترانه یا پسرانه تغییر بدهید. تنها با اضافه کردن یک رنگ سوم به میزان اندک این کار به سادگی هر چه تمام تر برای شما انجام خواهد شد. شاید بدانید که در چند سال اخیر بیشتر دکوراسیون های داخلی امروزی به استفاده از رنگ خاکستری روی آورده اند تا حدی که پیش بینی می شود این رنگ رفته رفته جایگزین رنگ سفید بین عموم مردم بازسازی ساختمان شود. شاید دلیلش همین انعطاف پذیری بالا و منحصر بفرد رنگ خاکستری با رنگ های شاد دیگر من جمله زرد باشد.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com