بازسازی ساختمان

رنگ هایی مناسب در بازسازی ساختمان

رنگ نارنجی سوخته یکی از آن دسته رنگ هایی است که طرفداران خاص خودش را دارد، این رنگ گرمای خاصی دارد و بازسازی ساختمان می توانند حس و حال دکوراسیون داخلی خانه شما را زا این رو به آن رو کنند. اگر در دکوراسیون داخلی خانه تان از چوب و مخصوصا چوب تیره استفاده زیادی کرده اید این رنگ حسابی با آن ها ست می شود و می تواند جلوه خاصی به دکوراسیون داخلی خانه شما بدهد. برای این که این رنگ بتواند جلوه خاص خودش را داشته باشد بهتر است در کنار آن از المان ها و لوازم دکوری به رنگ آبی و مشکی استفاده کنید.

همه ما رنگ های ملایم را خوب می شناسیم؛ آن ها همیشه در خالص ترین حالت خودشان بوده اند، اما در سال ۲۰۱۶، تنالیته رنگ های ملایم چار تغییر و تحولاتی شده اند و با کمی پیچیدگی همراه هستند. محبوب ترین و شناخته شده ترین و البته پرکاربردترین تنالیته رنگ ملایم در دکوراسیون داخلی طیف های رنگ آبی و مخصوصا ابی دودی هستند مخصوا وقتی با خاکستری همراه می شود. این ترکیب رنگی جذاب و آرامش بخش بیشتر در نشیمن و اتاق خواب کاربرد دارد، البته این ترکیب رنگی در هر فضای دیگری هم می توانند به همین خوبی جلوه کنند چرا که خاصیت آرامش و تسکین دهنده بالایی دارند، این رنگ های سال ۲۰۱۶ بر خلاف ملایم و نرم بودنشان می می توانند در هر سطحی از قبیل کف، دیوار و سقف مورد استفاده قرار بگیرند.

به همین دلیل بهتر است در انتخاب فرش‌های ورودی دقت کنید و به بهترین شکل فضای مورد نظر خود را با آن‌ها نشان دهید. علاوه بر این، فراموش نکنید که فرش‌های این قسمت باید بادوام باشند چراکه رفت و آمد در این قسمت بسیار بیشتر از سایر قسمت‌ها و اتاق‌ها است به خصوص اگر افراد با کفش وارد خانه شما می‌شوند. این فرش خاص که بیاسی برای این خانه انتخاب کرده است خود کمی فرسوده به نظر می‌آمد و بیاسی در مورد این فرش می‌گوید: این فرشی قدیمی است و کمی کهنه به نظر می‌آید اما در عین حال بسیار بادوام است به طوری که راه رفتن‌های مداوم روی آن نیز آسیبی به ظاهرش وارد نمی‌کند.

۴- یکی از روش‌های متفاوت جلوه دادن فضای غذاخوری استفاده از نیمکت‌ها سر میز است. اگر شما ترجیح می‌دهید در یک سمت میزتان از یک نیمکت با هر جنس و رنگی استفاده کنید، بهتر این است که در سمت دیگر آن صندلی‌هایی یک‌دست و یک‌شکل بچینید. فرقی هم ندارد که از چه جنس و رنگی باشند. مهم این است که در سمت دیگر میز پراکندگی زیادی دیده نشود. همین طور در دو سمت دیگر میز که بازسازی ساختمان قانون می‌گوید باید صندلی‌هایی با پشتی بلند قرار بگیرد. این دیگر به شما بستگی دارد که چقدر قانون‌مدار باشید!

اولین اتاقی که به معرفی آن می پردازیم طرحی مینیمال دارد اما جزئیات به کار رفته در آن بقدری دقیق و زیبا هستند که هر کدام به توصیفی چندین سطری نیاز دارند. اولین مورد کفپوش چوبی اتاق است. کفپوش ها الگویی به نام هرینگ بون دارند که شبیه استخوان ستون فقرات ماهی است و به همین خاطر این نام را به آن داده اند.

دیوار پشت تخت خواب نیز رنگ صورتی بسیار کم رنگ دارد که حسی زنانه و بسیار لطیف در فضا ایجاد کرده است. این رنگ کاملا با کفپوش های چوبی اتاق همخوانی دارد. میز تلویزیون قرار گرفته روبروی تخت و لامپ ایستاده کنار آن نیز کاملا ساده بوده تا توجهات بیشتر به سمت دیوار و کفپوش های چوبی اتاق جلب شود.

همانطور که می دانید شکل و شمایل خانه و حال و هوای آن برای یک خانم اهمیت فوق العاده ای دارد. خانم ها در عین حال که ظاهری زیبا برای خانه شان درست می کنند، به حسی که هر کدام از جزئیات دکور به آن ها می دهد نیز اهمیت می دهند.

خانم بهناز اختریان دقیقا یکی از همین افراد است؛ یکی از آنهایی که دلش می خواهد گوشه های خانه اش، یا خاطره ای را برایش زنده کنند، یا یادآور حسی برای او باشند. خانه بهناز اختریان دکوراسیونی پر از معنا و مفهوم دارد. با تزئین همراه باشید تا با دکوراسیون کلاسیک منزل بهناز بیشتر آشنا شوید.

دکوراسیون نشیمن خانه واقعا کارکرد اصلی خود، یعنی نشیمن بودن را دارد! پتوهای زیبایی که روی راحتی ها قرار گرفته اند هرکسی را به ساعت ها نشستن در اینجا تشویق می کند. اگر هم کسی مثل خود بهناز اهل بازسازی ساختمان مطالعه باشد که چه بهتر! فضای این نشیمن، جان می دهد برای غرق شدن در کتاب های خانم خانه.

بازسازی ساختمان

در انتخاب دربهای مناسب برای کابینت، ممکن است بیشتر به نمونه های مدرن بربخورید بنابراین مهم است که قبل از انتخاب درب برای کابینت کلاسیک مورد نظرتان با احتیاط و دانش بیشترعمل کنید و مطالب قبلی که در مورد تفاوت های کابینت مدرن و کلاسیک نوشته ایم را مطالعه کنید. اکثر افراد معمولا از دربهای چوبی برای کابینت کلاسیک استفاده می کنند. درست است که خود چوب بخاطر نمای قدیمی و سالخورده ای که دارد گزینه بسیار مناسبی برای آشپزخانه ای به سبک کلاسیک است اما به این معنی نخواهد بود که حتما با انتخاب دربهای چوبی کلاسیک، آشپزخانه و کابینت شما نمایی کلاسیک به خود خواهد گرفت.

درست است که رنگ آبی، تجربه ی آرامش در طراحی داخلی را برای شما به ارمغان می اورد، اما این بار استثناعا رنگ آبی کمی در خانه تان شلوغ می کند و شما را وادار می کند تا پر انرزی و بشاش باشید. البته این کار وابستگی مستقیمی به طیف رنگی که انتخاب می کنید دارد. رنگ آبی پر رنگ بازسازی ساختمان که کمی هم براق است آن هم برای دیوار های خانه بسیار مناسب است، ضمن آن که این رنگ می تواند با رنگ های براق و جیغ دیگری مانند صورتی های شیطان و بازیگوش هم ترکیب شوند و حسابی غوغا کنند و به شما یک دکوراسیون رنگی جالب تحویل دهند.

تا این که این مشکل دقیقا برای صمیمی ترین دوستم به وجود آمد و از من کمک خواست تا بتواند گل و گیاهان زیادش را به خانه بدون حیاطش منتقل کند. ما باید راه هایی پیدا می کردیم که بتوانیم این کار را انجام دهیم. بعد از این که این کار ها را انجام دادیم به این فکر افتادم که شاید بد نباشد تا این ایده ها را با شما نیز مطرح کنم شاید به شما هم توانستید از این ایده ها برای بازسازی ساختمان آوردن گل و گیاه به خانه بدون حیاط تان استفاده کنید. پس با ما  همراه باشید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com