بازسازی ساختمان

رنگ خاکستری از بازسازی خانه تا نقاشی

رنگ خاکستری مایل به قهوه ای یکی از آن رنگ هایی است که به صورت غیر منتظره ای در بازسازی ساختمان کلکسیون رنگ های سال ۲۰۱۶ وجود دارد. خاکستری مایل به قهوه ای می تواند یک جلوه جدید از رنگ های خاکستری باشد. این رنگ را در اکسسوری ها و لوازم دکوری خانه مانند آباژورها و کوسن استفاده کنید و از حضور آن در دکوراسیون داخلی خانه تان لذت ببرید.

به هیچ وجه نباید گرمای رنگ زرد در دکوراسیون داخلی را دست کم بگیرید، حتی اگر به مقدار خیلی کم از این رنگ در اتاق نوزداتان استفاده کنید. مدل های زیر به میزان بسیار جزئی، حتی کمتر از مدل های بالا از رنگ زرد استفاده کرده اند اما به شیوه ای که همان میزان جزئی نیز تاثیر بسیار شگرفی در زیبایی ظاهر دکوراسیون گذاشته است. اگر تمام دیوارها و لوازم اتاق به رنگ خنثی مانند سفید و خاکستری انتخاب شوند در این صورت رنگ زرد می تواند آن تاثیر شگرف خود را بروی چیدمان اتاق بگذارد. برای مثال در شکل های زیر یک آباژور ساده یا یک صندلی و بالش کوچک به رنگ زرد سریعا فضای داخلی اتاق را متحول می کنند.

۶- آنهایی که دوست دارند کمی به فضای خانه تغییر بدهند اما با رنگ‌ها میانه چندانی ندارند باید سراغ کم‌خطرترین کار ممکن در زمینه صندلی‌های متفاوت بروند؛ یعنی چیدن صندلی‌هایی با یک شکل و جنس اما در رنگ‌های سیاه و سفید. به جرات می‌توان گفت دیگر از این راحت‌تر نمی‌توان ادعای متفاوت بودن در چیدمان اتاق غذاخوری را داشت. این چیدمان متناسب با مسن‌ترهاست؛ آنهایی که کمی دنبال فضاهایی رسمی هستند و در خانه‌های‌شان کمتر سراغ تنوع رنگ‌ها می‌روند. این وسط می‌توان برای دوستداران ترکیب سفید و سیاه ایده دیگری هم زد. صندلی‌هایی با شکل و فرم مختلف را انتخاب کرد اما رنگ‌ها را به صورت ترکیبی از دو رنگ متضاد درآورد.

کمی که از آشپزخانه و نشیمن فاصله می گیریم، هماهنگی آن دو مکان بیشتر برایمان آشکار می شود. به خصوص وجود میز دکوری پشت راحتی در این سمت خانه که ثابت می کند دکور خانه کاملا فکر شده است. بهناز معتقد است وقتی کاناپه ای در وسط بازسازی ساختمان خانه قرار می گیرد و قرار است نقش حد فاصل نشیمن و پذیرایی را بازی کند، بهتر است وسیله ای مانند میز دکوری آن را همراهی کند.

باز هم یک گوشه دیگر و یک میز گرد کوچک دیگر! زیبایی این میز در خلاقیتی است که بهناز در رومیزی آن به خرج داده است. او از هر تکه پارچه ای، حتی نوار مبل یا پرده استفاده بهینه کرده و از آنها در جاهای مختلف خانه به عنوان رومیزی استفاده می کند. (دو نمونه دیگرش هم روی کمد چوبی داخل نشیمن و میز آینه و شمعدانش است.) نقاشی زیبای کنار میز هم کار مادر بهناز است.

استفاده از رنگ های تیره در دکوراسیون می تواند ایده جالب و جذابی برای طراحی دکوراسیون مدرن باشد. دکوراسیون ها با تم و رنگ تیره تفاوت های چشمگیری با سایر دکوراسیون ها دارند. در ادامه این مطلب نمونه هایی از دکوراسیون داخلی یک خانه ویلایی که در آن از تم زیبای تیره و گیاهان تزیینی متفاوت استفاده شده است را مشاهده خواهید کرد.

پیشنهاد ما این است که از ۴ دیوار اتاق استراحت، یک دیوار را به عکس های قدیمی و خاطره انگیز خودتان اختصاص دهید، یک دیوار را به آثار و اشیای قدیمی و عتیقه که به شما به ارث رسیده است، یک دیوار را به نقاشی ها و آثار هنری خود یا دیگران و دیوار دیگر را به کتابخانه ای کوچک اختصاص دهید. این کار باعث می شود چیدمان مناسب تری صورت بگیرد و ذهن بیننده دچار آشفتگی نشود.

همچنین، این خانه نمونه مناسبی از چگونگی بهره گیری از گیاهان در طراحی داخلی به شمار می رود، چرا که به این ترتیب یک منظره زیبا و انرژی بخش برای ساکنان خانه ایجاد شده است. همان طور که در تصاویر مشاهده می شود، حاشیه ی دیوار های نشیمن از باغچه های باریکی اشغال شده است که گیاهان واقع در آن به شکل بی نظیری خودنمایی می کنند.

لذا به منظور رشد بهتر گیاهان، سقف بالای باغچه ها به صورت شفاف طراحی شده تا بازسازی ساختمان قادر باشند نور طبیعی را دریافت نمایند. در واقع، همان قدر که گیاهان در بیرون خانه باعث شادی و سرزندگی ما می شوند، در طراحی داخلی نیز بسیار اثر گذارند. اگر شما از اتاق پذیرایی و غذاخوری به صورت روزمره استفاده کنید بعداز مدتی این مکان تازگی خود را از دست می دهد و کمی خسته کننده بنظر می رسد، همچنین خانواده های دیگر که از اتاق پذیرایی و غذاخوری فقط برای مهمانان به شکلی مناسب استفاده می کنند، به دلیل رفت و آمد کمتر، توجه چندانی به چیدمان تمیز و مناسب دکوراسیون اتاق پذیرایی نمی شود و بعداز مدتی گرد و خاک تمام دکوراسیون اتاق پذیرایی را می پوشاند. جزو هر دسته ای که باشید باز هم دکوارسیون اتاق پذیرایی شما نیاز به رسیدگی و تزیین و طراحی دوباره دارد.

در واقع، فضای محدود و کوچک خلاقیت او را سرکوب نکرده است و او همچنان در آن دوران اتاق محدود خود را به بهترین شکل با مجموعه‌ای از فرش‌ها و منسوجات که از سواحل یونان یا مراکش خریداری کرده بود زیبا می‌ساخت. ساختار آپارتمان کنونی او شامل دیوارهایی به رنگ گرم خاک رس زیبا است که می‌تواند یادآور ساردینیای مدیترانه یا شاید پروونس فرانسه باشد. او می‌گوید: اینطوری آدم می‌تواند در هر جای این دنیا زندگی کند، به نظر من این بی‌مرزی و آپارتمان را بزرگ نشان می‌دهد. در اینجا به بهترین نکات سارا بنگر در طراحی اشاره می‌کنیم که بسیار باارزش هستند:

بازسازی ساختمان

در طراحی این اتاق خواب ها ترکیب متریال چوب، چرم و بتن و اضافه کردن بافت های بازسازی ساختمان دکوراتیو در دیوار و سایر فضا ها به خوبی دیده می شود. اضافه کردن آجر های تیره رنگ هم می تواند بافت مناسب برای ایجاد تنوع در چنین فضایی ایجاد کند و در عین استفاده از متریال های سردی چون بتن و رنگ های تیره رنگ، انرژی بصری فضا را تامین کرد.بنابراین اگر در خانه کوچکی زندگی می کنید که به تعداد کافی اتاق ندارد، باید به فکر چاره باشید. فضای اتاق ها را پر از اسباب و اثاثیه کردن، زیاد مطلوب نیست و همیشه هم نتیجه خوبی در پی ندارد؛ چون پس از مدت کوتاهی، احساس کسالت و افسردگی به سراغ افراد خانواده می آید. ضمن این که اگر بتوانیم اتاقی یا گوشه ای از نشیمن را برای بازی بچه های کوچک تر اختصاص دهیم، بسیاری از مشکلات را حل کرده ایم. در این صورت فرزندان ما محدوده خاص خودشان را در اختیار دارند و اسباب بازی هایشان را در دیگر بخش های بازسازی ساختمان خانه پراکنده نمی کنند. اتاق مشترک یکی از راه حل ها است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com