بازسازی ساختمان

نقاشی ساختمان و رنگ زرد

اگر دوست ندارید از رنگ زرد به میزان زیاد در دکوراسیون اتاق نوزاد خود نقاشی ساختمان استفاده کنید، راه های بسیار زیادی پیش رویتان قرار خواهد گرفت تا به میزان جزئی بتوانید این رنگ را به دکوراسیون اتاق دلبندتان اضافه کنید. برای این کار بهتر است رنگ خاکستری را رنگ اول اتاق انتخاب کنید در حالی که رنگ زرد بعنوان یک رنگ پشتیبان در پس زمینه قرار می گیرد. برای مثال می توانید یک قالیچه شیک یا پرده اتاق را به رنگ زرد انتخاب کنید، معمولا پرده ها و به طور کلی عناصر پارچه ای اتاق مانند بالش و تشک، بهترین راه برای آوردن رنگ زرد به میزان جزئی در دکوراسیون اتاق است.

وقتی صحبت از دکوراسیون زرد و خاکستری در اتاق نوزاد می کنیم، منظورمان فقط رنگ و طرح های ساده نیست، الگوهای بسیار جذابی وجود دارند که می توانند به صورت تاکیدی روی دیوار یا طرح فرش و قالیچه کف به نمایش گذاشته شوند. یکی از بهترین گزینه ها می تواند استفاده از کاغذ دیواری با طرح های هندسی و جئومتریک باشد که به صورت تاکیدی، فقط بروی یکی از دیوارهای اتاق نصب می شود. البته طرح ها سفارشی بسیار زیادی در این زمینه وجود دارند که انتخاب آنها کاملا بستگی به سلیقه و نظر شما دارد اما سعی کنید حتما از این طرح های جذاب حداقل بروی قسمتی از دیوار یا قسمتی از کف خانه استفاده کنید تا جذابیت دکوراسیونتان دو چندان شود.

فرش اتاق خواب باید فضا را آرام و مسالمت‌آمیز کند. فرش‌های رافیایی و پنبه‌ای پتروسون فلین در اتاق خواب مخصوص مهمان و مشرف بر ساحل پالم‌بیج محیطی خنک، مانند چشمه یا اسپا را فراهم می‌کند. دوبیاسی فرش بافت را برای تکمیل این فضا اضافه کرده است. دوبیاسی می‌گوید: می‌خواهید اتاق خواب را آرامش‌بخش و دنج نگه دارید تا خوابی دلنشین داشته باشید. به همین دلیل من هیچگاه فرش تیره‌رنگ را برای اتاق خواب استفاده نکرده‌ام. خود من رنگ‌های کم‌رنگ و آرامش‌بخش را ترجیح می‌دهم.

۷- این ایده بیشتر به درد خانه‌های مدرن امروزی می‌خورد؛ اینکه صندلی‌هایی با شکل‌های خاص دور یک میز چیده ‌شوند اما همگی یک‌رنگ باشند و بدون هیچ تفاوتی. یک‌دست بودن رنگ صندلی آشوب و به‌هم‌ریختگی در محیط را به حداقل ممکن می‌رساند. این ایده بیشتر در خانه‌های با طراحی ساده‌گرا یا همان مینیمالیست به درد می‌خورد. در این حالت هرقدر صندلی‌ها خاص‌تر و متفاوت‌تر از هم باشند، بازسازی ساختمان طراحی بهتر خودش را نشان می‌دهد.

۱۳- شاید در زمان انتخاب صندلی‌های خاص برای میز غذاخوری‌تان به شکل و اندازه آنها توجهی نداشته باشید و بخواهید آنها را در طیف رنگ‌ها و جنس‌های مختلف به خانه بیاورید اما حداقل باید یک جا به نکته‌ای مهم توجه کنید؛ به قانون هم‌ترازی صندلی‌ها. صندلی‌ها می‌توانند از نظر اندازه، قد و قواره با هم متفاوت باشند اما به هیچ طریقی نباید از نظر ارتفاع با هم فرق داشته باشند. هیچ مهمانی دلش نمی‌خواهد پایین‌تر از کنار دستی‌اش روی صندلی بنشیند!
اتاق دوم از همان لحظه ای که واردش می شوید به شما آرامش می دهد، نورپردازی لطیف، دلباز بودن فضا و جزئیات زیبای این اتاق در بدو ورود نگاه هر بیننده ای را مجذوب خواهد کرد. اما جالب ترین قسمت این اتاق، دیوارهای آن است.

دیوارها بافتی دارند که شبیه یک رنگ ناتمام و در حال ریزش و کنده شدن بنظر می آیند، لامپ های اتاق نیز به زیبایی بافت زیبای دیوار را نمایش می دهند. همچنین رنگ سفید تخت خواب و فرش رنگ روشن زیر آن تضاد بسیار زیبایی با رنگ خاکستری دیوارها ایجاد کرده است.

جیغ زدن بعضی از رنگ های نه تنها آزاردهنده نیست که اتفاقا بسیار هم گوشنواز است، اصلا بازسازی ساختمان تا باشد از این جیغ زدن های دوست داشتنی. رنگ های سبز جزو همین دسته از رنگ ها هستند. رنگ های سبز پر رنگ می توانند طراوت و سرسبزی و زیبایی را به خانه شما بیاورند، درختان که بیهوده سبز نشده اند که، حتما دلیلی داشته، پس شما هم از این رنگ های با طراوت غافل نشوید و برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان از صدای دلنشین رنگ سبز استفاده کنید.

قرمز آجری یک رنگ بسیار دوست داشتنی و پر طرفدار است. این رنگ هم مانند آبی فیروزه ای جزو رنگ هایی است که با شخصیت جیغ می زند، شاید به نظر خنده دار بیاید اما واقعیت همین است، این رنگ به اندازه خودش می تواند خودنمایی کند و به چشم بیاید و اصلا نگران نادیده گرفته شدن نباشد. این رنگ را می توانید در فضای هایی که فکر می کنید در دکوراسیون داخلی خانه تان مهجور هستند و دچار کم لطفی شده اند استفاده کنید.

بازسازی ساختمان

ممکن است تصور کنید این اتاق ها، اتاق مشترک فرزندان دو قلوست. البته می تواند چنین باشد؛ اما پیشنهاد ما به شما این است که دکوراسیون اتاق کودکان یا نوجوانان هم سن و سال تان را به همین شیوه، شبیه به هم از نظر طرح و رنگ، تزیین نمایید. مراقب باشید که با رنگ ها و مبلمان مختلف فضای اتاق بچه ها را از یکدیگر متمایز نسازید؛ چون این کار باعث دلخوری آنها می شود؛ حتی اگر این نکته را به زبان نیاورند. هنگامی که اتاق مشترک را با مبلمان و تخت خواب مناسب، شبیه یکدیگر و هم رنگ تزیین کنید، یا به عبارت دیگر اتاق خواب را به صورت قرینه بچینید، مانع از بگو مگو و رنجش کودکان تان می شوید. بهتر است از تصاویر و لوازم مانند هم با یک رنگ و طرح استفاده کنید، بدون این که وسایل زیادی یا بی مصرف در آن قرار دهید. از سوی دیگر، بسیار خوب است که در چیدمان اتاق مشترک ، نظر فرزندان تان را نیز بپرسید و خواسته های آن ها را در نظر بگیرید. بسیاری از مواقع، کودکان مسائلی نقاشی ساختمان را مطرح می کنند که شاید ما بزرگ ترها اصلا به آن فکر نکرده باشیم؛ یا موضوع از نظر ما اهمیتی نداشته باشد.

زمانی که اتاقی در خانه برای انجام کارهای متعدد مورد استفاده قرار می گیرد، انتخاب دکور مناسب ممکن است پیچیده و سخت بنظر برسد. اگر شما هم در چنین شرایطی قرار دارید باید بدنبال طرحی انعطاف پذیر و متنوع در اتاق باشید. برای مثال انتخاب وسایلی که میزان فضای ذخیره سازی اتاق را دو برابر کنند مانند میز تلویزیون و قفسه ها، بطوریکه در موارد غیر نیاز از دید پنهان شوند می تواند، برای بازسازی ساختمان فضاهای کوچک یک ایده بسیار خوب باشد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com