بازسازی ساختمان

فضای خانه کوچک و بازسازی آن

اگر واقعا از تنوع و در هم رفتن رنگ‌ها در خانه خوش‌تان نمی‌آید و از طرفی می‌خواهید بازسازی ساختمان کمی فضای خانه را عوض کنید، یک راه ساده جلوی پای‌تان می‌گذاریم؛ اینکه فقط به فکر عوض کردن قسمت نشیمن صندلی‌های غذاخوری باشید و با پشتی‌ها کاری نداشته باشید. این ساده‌ترین کاری است که فضای خانه را دچار تغییر زیادی نمی‌کند اما در عین حال میز غذاخوری‌تان را خاص جلوه می‌دهد. برای این کار کافی است دو یا سه نوع پارچه با تم رنگی مشابه برای قسمت نشیمن صندلی‌ها انتخاب کنید.

او این میز کوتاه دکوری را به شکل گنجینه ای از عکس های قدیمی درآورده است. حس خاطرات خوب آدم های داخل عکس فضای خانه‌ را شیرینتر می کند. خرده ریزهای زیر میز هم کمی فضای این قسمت را متفاوت کرده است.

او بیشتر چیزهای دوست داشتنی اش را در همین قسمت گنجانده و دکوراسیون کلاسیک خانه اش را خیلی شلوغ و عروسکی نکرده است. علاوه بر این، خرده ریزها از بار سنگین فضای نوستالژیک این قسمت خانه هم کم می کنند.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید در دکوراسیون داخلی این منزل از رنگ های تیره و گیاهان سبز و شاداب استفاده شده است. استفاده از گیاهان طبیعی در دکوراسیون می تواند نشاط و شادابی را برای شما و خانواده تان به ارمغان بیاورید. برای زیبایی و جذابیت بیشتر پذیرایی رنگ مبلمان با رنگ فرش و تم همخوانی دارد و همانطور که مشاهده می کنید فضای پذیرایی به محیطی لوکس و مدرن با این انتخاب ها بازسازی ساختمان تبدیل شده است. در بین رنگ های تیره استفاده شده در دکوراسیون تلویزیون بر روی دیوار با سنگ مرمر نصب شده است که همین امر باعث ایجاد تحول در دکوراسیون شده است.

برای طراحی پذیرایی منزلتان حتما نباید به سراغ لوازم گران قیمت و لوکس بروید تا دکوراسیونی مجلل و شیک در  پذبرایی داشته باشید. گاهی اوقات اضافه کردن یک فرش یا قالی به محیط پذیرایی و یا رنگ کردن دیواری جدا در منزل (دیوار تاکیدی) می تواند چهره دکوراسیون را کاملا دگرگون کند. بعلاوه این کار بسیار ارزان تر از اضافه کردن مبلمان جدید یا رنگ کردن کل دیوارهای خانه تمام می شود. در شکل های زیر نمونه هایی زیبا از طراحی پذیرایی منزل های شیک و امروزی را مشاهده خواهید کرد.

در چیدمان و طراحی پذیرایی امروزی یک تکنیک بسیار جالبی وجود دارد. در این تکنیک شما فقط با مخالف کردن رنگ یک یا دو المان جلوه ای کاملا متفاوت و چشم نواز به دکوراسیون خانه خود میدهید. مثلا در دو نمونه زیر برخلاف طیف رنگی کلی طرح از یک المان زرد رنگ استفاده شده است. این تک المان خود جلوه ویژه ای به دکوراسیون داده و طراحی اتاق پذیرایی را جالب تر و چشم نواز تر کرده است.

اختصاص دادن فضای مساوی به هر کودک، یکی از مسائل مهم در اتاق های مشترک است. قرار دادن تخت ها و میزها به شکل قرینه راه حل خوب و کار آمدی است، که در عین حال شکل زیبایی هم به اتاق می دهد. از طرفی، می توانید اتاق مشترک را به طور یکنواخت و مساوی به وسیله یک کمد یا قفسه تقسیم بندی نمایید و بعد مبلمان و تخت خواب ها را به موازات هم در اتاق بچینید. همین طور ممکن است بازسازی ساختمان بالای تخت ها سایبان یا توری (پشه بند) آویزان کنید؛ که هم باعث می شود نور کمی به تخت خواب بتابد و هم این که بچه ها احساس کنند محیطی خصوصی و راحت برای خود دارند.

استفاده از تابلوها آن هم بصورت خلاقانه میتواند چشم انداز کلی نشیمن را عوض کند . در تصویر زیر استفاده از تابلوها یک المان خلاق می باشد. این تابلوها حتی به دیوار هم وصل نشده اند و در سایزهای مختلف بر روی یک طاقچه نازک قرار گرفته اند. توجه کنید که رنگ تابلوها با رنگ کلی محیط کاملا همگون است.

در کدام سبک دکوراسیون می‌توانید میز شیشه‌ای، فرش ایرانی و دیواری از تابلوهای وینتیج را گرد هم آورید؟ جذابیت سبک تلفیقی در همین غافلگیر کردن شماست. اینجا جایی است که هرچه دارید رو می‌کنید؛ از سوغات‌های سفرتان به هند تا پوسترهای گروه موسیقی محبوب‌تان. یادتان نرود عناصری را انتخاب کنید که هویت داشته باشند و فقط باعث آشفتگی فضا نشوند. مبل چوبی قدیمی مادربزرگ‌تان می‌تواند جزیی از مبلمان مدرن شما باشد اما به‌شرط اینکه حرفی برای گفتن داشته باشد.

سبک تلفیقی بی‌ریشه بودن خود را با افتخار می‌پذیرد و انرژی‌اش را از کنتراست و تضاد می‌گیرد. برای اینکه در این سبک همه‌فن‌حریف aشوید، کافی است در آن غرق شوید. در ابتدا اندکی ملزومات به فضای خود بیاورید و سپس سراغ فرش‌ها، تابلوها، نورپردازی ها ، برجستگی‌ها و عناصر دیگر بروید. با تاریکی و روشنایی، ناهمواری و صافی، زمختی و ظرافت بازی کنید اما تعادل را فراموش نکنید.

بازسازی ساختمان

در فضای تلفیقی شما منویی از چرخه رنگ‌ها را دارید که برای انتخاب آنها مختارید. می‌توانید رنگ‌های جیغ را با رنگ‌های پاستلی جفت کنید، سایه‌های مختلف سبز را به فضا بیاورید یا فقط به سیاه ‌و سفید بسنده کنید. درست مانند رنگ‌ها، برای الگوها نیز دست شما باز است؛ راه‌راه‌ها را با گل‌گلی‌ها و زیگزاگ‌ها در کنار هم در فضا بنشانید. در اینجا هم نباید تعادل را فراموش کنید، زیاده‌روی همیشه بازسازی ساختمان نتیجه عکس می‌دهد و شما را دلزده می‌کند.

وقتی نوزادی به دنیا می آید به حضور نسبتا مداوم مادر در سال های اولیه زندگی خود نیاز دارد بنابراین بهتر است فضایی را برای حضور بی دغدغه ی مادر در نظر بگیریدو این فضا شامل یک صندلی ننویی و پوف مقابل آن می شود که با کمک آن ها می توانید ساده تر مراتب آسایش دلبندتان را فراهم کنید می توانید برای دیزاین اتاق نوزاد خود به صورت کاربردی تر در کنار صندلی ننویی شلف هایی را برای جای دادن کتاب هایش در نظر بگیرد و فضای منحصر به فردی را در اتاق کودک خود در نظر بگیرید.

برای طراحی پذیرایی منزلتان حتما نباید به سراغ لوازم گران قیمت و لوکس بروید تا دکوراسیونی مجلل و شیک در  پذبرایی داشته باشید. گاهی اوقات اضافه کردن یک فرش یا قالی به محیط پذیرایی و یا رنگ کردن دیواری جدا در منزل (دیوار تاکیدی) می تواند چهره دکوراسیون را کاملا دگرگون کند. بعلاوه این کار بسیار ارزان تر از اضافه کردن مبلمان جدید یا رنگ کردن کل دیوارهای خانه تمام می شود. در بازسازی ساختمان شکل های زیر نمونه هایی زیبا از طراحی پذیرایی منزل های شیک و امروزی را مشاهده خواهید کرد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com