بازسازی ساختمان

طراحی فضا با بازسازی صحیح

استفاده از رنگ های بسیار سرد یا بسیار گرم در طراحی این فضا ها توصیه نمی شود بازسازی ساختمان چرا که رنگ های بسیار گرم مثل قرمز و نارنجی، تحرک و انفعال کودک را بیش از حد معمول افزایش و می دهد و رنگ های سرد نیز محیطی جالب توجه کودک ایجاد نمی کند و انگیزه ای برای بازی و حضور در اتاق باقی نمی گذارد.

استفاده از تم های رنگی پاستلی بهترین انتخاب برای طراحی اتاق خواب است، این رنگ ها علاوه بر ایجاد پیش زمینه ای ملایم در فضای داخلی، رنگ های شاداب و چشم گیر را بدون بر هم زدن تعادل بصری وارد اتاق خواب کودک می کند. در این قسمت نمونه هایی از طراحی های مختلف اتاق خواب کودک آورده شده است.

این هم از تنها قسمت رسمی خانه، که البته با وجود میز گردی در گوشه آن و یک گنجینه نوستالژیک دیگری که رویش قرار گرفته، چندان هم شکل مهمان خانه رسمی به خودش نگرفته است. مبل های استیل خانم اختریان، مانند سایر وسایل چوبی خانه که به گفته او سالخورده هستند، همگی نشان دهنده حسن سلیقه اش در نگهداری اسباب و اثاثیه اند.

دکوراسیون کلاسیک منزل بهناز خلوت و راحت است و مثل بیشتر خانه های امروزی برای ‌مهمان چیده نشده است؛ بلکه چیدمانش برای راحتی و حال خوش اعضایش است. تمامی وسایل از جمله پرده ساده حریر پذیرایی، باب طبع صاحبخانه اند؛ نه برای مجلل تر شدن آن.

معمولا اینگونه درب ها رنگ قهوه ای متمایل به قرمز در خود دارند مانندعسل. اما اگر از این رنگ ها خوشتان نمی آید می توانید از رنگ سفید استفاده کنید. سعی کنید رنگ را بگونه ای انتخاب کنید که کیفیت چوبی کابینت شما را بنمایش بگذارد و از آن کم نکند. همانطور که می دانید چوب در انواع کیفیت ها تولید میشود. بنابراین زمانی که تصمیم به انتخاب مدلی چوبی را گرفتید باید از انواعی را برگزینید که با مواد نقاشی ساختمان با کیفیت ساخته شده اند. فراموش نکنید هرچه کیفیت چوب بهتر باشد، بافت آن بهتر و زیباتر خواهد بود.

یکی دیگر از ویژگیهای بارز کابینتهای کلاسیک حالت بوفه ای بودن آن است. در گذشته خانم های خانه دار علاقه داشتند تا ظروف و وسایل دکوری خود را به نمایش بگذارند که این موضوع باعث زیباتر شدن آشپزخانه می شد. برای این امر بایستی کابینتها بصورت بوفه ای با دربهای شیشه ای طراحی میشد . چند نمونه زیر به شکل زیبایی نمونه هایی از کابینت بوفه ای را نشان میدهد.

استفاده از این رنگ جسارت خاصی می خواهد، چرا که این رنگ علاقه شدیدی به خودنمایی دارد. اصلا کار اصلی اش این است که خودنمایی کند. این رنگ روی هر وسیله ای که بنشیند امکان ندارد که آن را چشمگیر نکند. اصلا می توانید از جادوی رنگ زرد برای داشتن خانه آفتابی بهره بگیرید. خلاصه این که اگر به بن بست خورده اید و نمی دانید باید چه دکوراسیون رنگی ای را انتخاب کنید، بهترین کار اعتماد کردن به رنگ زرد است. در ضمن مطلب نگاهی به کاربرد رنگ زرد در طراحی داخلی می تواند در این کار به شما کمک کند.

منبع الهام من برای این ترکیب رنگ توجهم به فضای اطراف بود. دیوار های این اتاق خواب را به رنگ زردآلویی در آوردم و البته الگویی مدرن نیز دارد. تخت نیز به رنگ سبز فسفری انتخاب شد، نتیجه بسیار عالی و دلنشین بود. این دو رنگ شاید به صورت اسمی به یکدیگر نیایند اما هنگام ترکیب چیز دیگری را شاهد هستید.

در طراحی داخلی آشپزخانه این خانه لوکس همین طور که در تصویر مشاهده می کنید از کابینت ها با رنگ تیره و نورپردازی ایده آل استفاده شده است. قفسه هایی برای قرار دادن وسایل برقی و ظروف در بین این کابینت ها تعبیه شده است که همین امر باعث شده است تا دکوراسیون آشپزخانه منظم و ایده آل به نظر برسد.

امروزه سادگی یکی در طراحی داخلی به یک تکنیک تبدیل شده است. اگر میخواهید دکوراسیونی مدرن و جالب داشته باشید از عامل سادگی بعنوان یک المان خلاق استفاده کنید. در نمونه یک قفسه آهنی بسیار ساده باعث شده است دکوراسیون اتاق کاملا متفاوت دیده شود. شاید شما خود نیز به راحتی بتوانید نمونه این قفسه را بسازید و به آن رنگ مشکی یا سفید بزنید.

با این همه، اگر اتاق خواب بچه ها خیلی کوچک است، از تخت های دو طبقه بهره بگیرید. توجه داشته باشید که این نوع تخت خواب ها را نیز با روتختی و بالش یک شکل بیارایید؛ تا هم بتوانید اتاق کودکان را زیباتر جلوه دهید و هم بین دو کودک تفاوتی قائل نشده باشید. طرح و رنگ نیز در چنین اتاق خوابی مهم است. بهترین حالت این است که فرزندان شما تفاوت سنی زیادی نداشته و از یک جنس باشند؛ که بازسازی ساختمان بنابراین برای انتخاب رنگ مناسب مشکلی نخواهید داشت و با توافق هر دو کودک یک رنگ دلخواه آنان را بر می گزینید؛

بازسازی ساختمان

بافت‌ها به فضای تلفیقی عمق و بعد می‌دهند. مجموعه‌ای از عناصر بافت‌دار در چنین فضایی برای ما خوشایند هستند. اجرای چنین اتفاقی کار دشواری نیست؛ فقط کافی است با متضادها بازی کنید. اگر قطعات براق دارید، قطعات مات هم به فضا اضافه کنید. فلز را با چوب و پلاستیک را با چینی بیاورید. ابریشم‌های نرم و لطیف را در کنار کرباس‌های زمخت و خشن به کار ببرید. با دست‌ها و چشم‌های خود حضور بافت‌ها را در فضا حس کنید.

برخی از طراحان و معماران برای روحی که در خانه جاری خواهد شد، اهمیتی قائل نیستند و تنها سعی می‌کنند از کمترین فضا استفاده کرده و جزییات تجملی به فضا اضافه کنند. این‌گونه افراد از انواع و اقسام نورهای هالوژن و کاشی‌های پرزرق و برق و اضافاتی که صرفا خانه‌ها را  لوکس جلوه می‌دهد در فضا استفاده می‌کنند اما کمترین اهمیتی برای نحوه کاربری نقاشی ساختمان این فضا و اینکه چقدر صاحبان این خانه‌ها تجربه خوبی از زیستن در آنجا خواهند داشت، قائل نیستند و بیشتر به بیزینس این کار توجه می‌کنند

هوشمندترین یخچال دنیا ساخت سامسونگ! سامسونگ یک یخچال کاملا هوشمند ساخته است که کلی امکانات دیجیتالی در اختیار شما قرار میدهد. در این یخچال شما حتی میتوانید از فاصله بیرونی و بر روی گوشی خود محتوای داخل یخچال را ببینید. مثلا در مغازه میوه فروشی به راحتی متوجه می شوید در یخچالتان چه میوه هایی دارید!! مشاهده تلویزیون ، ساعت ، گوش کردن به آهنگ فقط بخشی از بازسازی ساختمان امکانات این یخچال فوق مدرن است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com