بازسازی ساختمان

انرژی رنگ ها در بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان انرژی هایی که رنگ ها به دکوراسیون داخلی می بخشند غیر قابل انکار هستند. مثلا همین نارنجی هایی که خیلی ها او را دست کم می گیرند، جزو رنگ هایی است که می تواند چنان انرژی ای به خانه فضای داخلی خانه تان ببخشد که باورتان نشود. اگر دکوراسیون خانه تان کسل کننده شده است چاره اش رنگ نارنجی است. اگر یک تحول چشم گیر در خانه نیاز دارید چاره اش رنگ نارنجی است. خلاصه این که همه جوره می توانید روی این رنگ حساب کنید.

من یکی از بزرگترین طرفدارهای رنگ ها هستم، در این ترکیب رنگ آبی بسیار آرامش بخش و یاد آور دریا است. آبی دریایی و فیروزه ای می توانند به فضا حالتی آسمانی بدهند اما در تصویر بالا کف اتاق به رنگ قهوه ای تیره و در سقف نیز یک آویز به رنگ قرمز تیره باعث شده فضا حالتی تابستانی به خود بگیرد.
رنگ دیوارها مساله ی بسیار مهمی است که هم در انتقال احساس و هم در چگونگی نمایش آثار تاثیر بسزایی دارد. پیشنهاد می شود که از رنگ های روشن و یکدست استفاده کنید. معمولا رنگ سفید رنگ مناسبی برای نمایش انواع کارهاست.

اما گاهی هم به صورت استثنا پیش می آید که تم اصلی رنگ آثار هنری سفید و یا رنگ روشن است. در این صورت می توان از رنگ های تیره مانند سورمه ای نیز برای دیوارها استفاده کرد. این طرح ها گستره ی وسیعی از طیف های رنگی روشن و تیره و همچنین تم های اُرگانیک تا پسامدرن را شامل می شود. در طراحی این آشپزخانه ها تا حد امکان سعی بر طراحی یک دکوراسیون آشپزخانه ساده ، شیک بازسازی ساختمان و تمیز بوده است . این امر باعث شده است که از دکوراسیون آشپزخانه های شلوغ و سرگیجه آور فاصله گرفته شود و شخصی که در آشپزخانه مشغول به فعالیت است با تمرکز بهتری در آشپزخانه به فعالیت خود بپردازد . به عبارتی این حس ، که همه چیز به صورت مرتب در سر جای خود قرار گرفته به شخصی که در آشپزخانه مشغول فعالیت است منتقل می شود . اگر به دنبال آشپزخانه ای با طرح چوب ، رنگبندی سفید ، آشپزخانه ای مدرن و ساده هستید  ، به احتمال زیاد طرح مورد علاقه یتان را در این لیست ( ۲۰  عکس ) پیدا خواهید کرد.

شما می توانید برای پوشاندن ستون ها از پوشش های چوبی استفاده کنید، تخته چوبی هایی که کمی از اندازه ستون ها بزرگ تر هستند می توانند با الگوی چینش خاص و مورد علاقه شما کنار هم قرار بگیرند و پوشش خوبی را برای ستون های وسط خانه پدید بیاورند. ضمن آن که می توان از آن ها به عنوان یک المان دکوری در دکوراسیون داخلی خانه نیز بهره برد.

رنگ اتاق کودکان می تواند تاثیر بسزایی در تقویت اعتماد به نفس, رفع بی قراری و پرورش احساسات کودکان دختر و پسر داشته باشد. بررسی های بسیاری نشان داده است رنگ ها توانایی بسیاری در تحریک, هیجان, تسکین و حتی درمان افراد دارند. به همین دلیل توجه به رنگ دیوار و دکوراسیون اتاق کودک اهمیت ویژه ایی دارد. در ادامه با بهترین رنگ اتاق خواب کودک دختر و پسر به همراه نمونه هایی از آن ها آشنا می شویم.

پس از انتخاب رنگ نوبت به انتخاب گهواره مناسب برای اتاق نوزاد می رسد. توجه داشته باشید که رنگ گهواره ی شما تا حد زیادی بستگی به رنگ غالب فضای اتاق کودک شما دارد اما چون رنگ های انتخابی این فضاها معمولا ملایم است انتخاب انواع رنگ سفید و شیری برای گهواره ها بسیار مناسب است توجه داشته باشید که ایده ی مقرون به صرفه برای انتخاب گهواره ها در طراحی اتاق نوزاد می تواند بازسازی ساختمان گهواره هایی باشد که با باز کردن بخشی از آن ها تبدیل به تخت خواب می شود بنابراین مدت زمان بیشتری را می توانید از این گهواره ها استفاده نمایید پس در انتخاب گهواره ها به این موارد هم توجه کنید.

من همیشه عاشق مبل اِگ جاکوبسون بودم. تو تمام اسکیس‌های دوران دانشجویی‌ام هم در فضا‌های داخلی از آن استفاده می‌کردم. به خاطر همین وقتی برای خرید مبلمان رفتیم، این مبل مناسب تصویری بود که برای فضای خانه‌ام متصور بودم. به نظرم این مبل آرامشی به انسان می‌دهد که احساس می‌کند در درون یک فرم وارد شده و کاملا اون فرم او را در بر گرفته است. در ضمن به‌راحتی می‌چرخد و شما می‌توانید آن را به سمت در بچرخانید تا موقع ورود مهمان‌ها، تصویر زیبایی از خانه به‌وجود بیاید.»

به جای اینکه به یکباره تمام تمرکزتان را روی یک اتاق بگذارید، خانه را هدفمند تمیز کنید. یک کار را انتخاب کنید، مانند جارو کشیدن یا گرد گیری، و سپس روی همه خانه انجامش دهید ( متخصصان توصیه می کنند از بالا به پایین کار کنید، ابتدا مثلا پنکه سقفی و آویزها را گرد گیری کنید، و در پایان نیز زمین را جارو کنید ) ابتدا یک وظیفه را کاملا به پایان برسانید و سپس کار بعدی را شروع کنید.
این سبک دکوراسیون داخلی یک سبک پالوده، توسعه یافته، با جزئیات و ریزه کاری های فراوان که در ساختار مبلمان و وسایل روشنایی و غیره یافت می شود. مبلمان و لوازم دیگر حکاکی شده و منبت کاری شده هستند. یک منزل با طراحی دخلی کلاسیک با چیزهای گلدار، و باگل و گیاه و اشکال افسانه ای مزین شده است.

بازسازی ساختمان

این سبک طرفدار نشاط، سرزندگی و دلفریبی است. سبک فرانسوی ترکیبی از دو سبک روستیک و سلطنتی است. رنگ های قرمز، طلایی، آبی و سبز در این زیاد به چشم می خورد. دیوارها اغلب به رنگ سفید روشن رنگ آمیزی می شوند تا علاوه بر روشنی فضا جلوه ای خاص به وسایل ببخشد. گنجه های فرانسوی ساخته شده از چوب با حکاکی های زیبا یکی دیگر از خصوصیات این سبک است. مبلمان از جنس بازسازی ساختمان چوب با لبه هایی ابری شکل فضایی دل انگیز به ارمغان می آورد.

این هم از تنها قسمت رسمی خانه، که البته با وجود میز گردی در گوشه آن و یک گنجینه نوستالژیک دیگری که رویش قرار گرفته چندان هم شکل مهمان‌خانه رسمی به خودش نگرفته است. مبل‌های استیل خانم اختریان مانند سایر وسایل چوبی خانه که به گفته او سالخورده هستند، همگی نشان‌دهنده حسن سلیقه‌اش در نگهداری اسباب و اثاثیه‌اند. دکوراسیون کلاسیک منزل بهناز خلوت و راحت است و مثل بیشتر خانه‌های امروزی برای ‌مهمان چیده نشده؛ بلکه چیدمانش برای راحتی و حال خوش اعضایش است. تمامی وسایل از جمله پرده ساده حریر پذیرایی باب بازسازی ساختمان طبع صاحبخانه‌اند نه برای مجلل‌تر شدن.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com