بازسازی ساختمان

بازسازی اتاق کودک و رنگ آبی

نقاشی ساختمان از نظر روانشناسی رنگ آبی آرام بخش است و اضطراب و استرس را کاهش بازسازی ساختمان می دهد. از آن جایی که اغلب کودکان پسر پر هیجان هستند, رنگ آبی گزینه مناسبی برای اتاق آن ها می باشد. رنگ آبی اضطراب و پرخاشگری و فشار خون کودکان را کاهش می دهد. از این رو برای اتاق کودکانی که کج خلق هستند و یا از دیگر مشکلات رفتاری رنج می برند, مناسب است.

دکوراسیون تلفیقی مانند یک مهمانی شلوغ‌ و پلوغ است که پرحرف‌ها و خجالتی‌ها هرکدام به نوبه خود از مهمانی لذت می‌برند. هر عنصر در این فضا با قدرت تمام یکه‌تازی می‌کند؛ بنابراین پس‌زمینه را – دیوارها، کف‌ها، پنجره‌ها– ساده حفظ کنید تا رقابت و کشمکش به وجود نیاید. رنگ سفید همیشه بهترین رنگ برای پس‌زمینه است اما اگر احساس می‌کنید زیادی خالی به نظر می‌رسد، از رنگ‌هایی مثل خاکستری، دودی یا آبی کم‌رنگ استفاده کنید. اگر باز هم از این رنگ‌دارتر می‌پسندید، می‌توانید یکی از رنگ‌های مبلمان یا اکسسوری‌ها را روی یک دیوار یا سقف به کار ببرید.

پیش از انتخاب هر وسیله ای باید به انتخاب رنگ اتاق نوزادتان فکر کنید. برای انتخاب رنگ معمولا به جنسیت نوزاد توجه می شود به طور مثال رنگ های صورتی و گلبهی برای دکوراسیون اتاق نوزاد دختر و رنگ های آبی و تم خاکستری بیشتر برای دکوراسیون اتاق نوزاد پسر انتخاب می شود، اما توجه داشته باشید که برای سال های اولیه زندگی نوزادتان انتخاب رنگ به جنسیت زیاد بستگی ندارد انتخاب رنگ های ملایم و آرامش بخش در عین حال شاد می تواند برای دکوراسیون اتاق نوزاد شما بسیار مناسب باشد.

همان طور که گفته شد در طراحی اتاق نوزاد باید به نیازهای اولیه ی او بیشتر توجه کنید، به طور مثال در نظر گرفتن فضایی برای تعویض کودک شاید در بسیاری از طراحی ها در اولویت نباشد اما باید در اولویت قرار گیرد و بخش مناسبی از اتاق نوزاد به این فضا اختصاص داد. این فضا می تواند روی دراور مخصوص لباس های او باشد و یا یک میز شلف مانند باشد که سایر لوازم نوزاد را روی آن قرار دهید، یک ایده ی بازسازی ساختمان بامزه برای دیزاین اتاق نوزاد می تواند آویزان کردن لباس های بامزه او با دیوار باشد.

اگر شما از اتاق پذیرایی و غذاخوری به صورت روزمره استفاده کنید بعداز مدتی این مکان تازگی خود را از دست می دهد و کمی خسته کننده بنظر می رسد، همچنین خانواده های دیگر که از اتاق پذیرایی و غذاخوری فقط برای مهمانان به شکلی مناسب استفاده می کنند، به دلیل رفت و آمد کمتر، توجه چندانی به چیدمان تمیز و مناسب دکوراسیون اتاق پذیرایی نمی شود و بعداز مدتی گرد و خاک تمام دکوراسیون اتاق پذیرایی را می پوشاند. جزو هر دسته ای که باشید باز هم دکوارسیون اتاق پذیرایی شما نیاز به رسیدگی و تزیین و طراحی دوباره دارد.

صندلی‌های میز ناهارخوری‌ام را هم از همان سبک طراحی انتخاب کردم. این صندلی‌ها البته اصل نیستند. اصل آنها قیمت خیلی گزافی دارد و ما نمی‌خواستیم برای خانه‌مان زیاد هزینه کنیم. این صندلی‌ها، طراحی خانم و آقای اِیمز هستند. وقتی یک مرد و زن با یکدیگر چیزی را طراحی می‌کنند، دیگر می‌شود گفت آن وسیله کامل است چون هم منطق و استدلال مردانه را دارد و هم لطافت و شور زنانه را. »

عکس های سیاه و سفید قدیمی را از گنجه ها بیرون بیاورید! برای شکستن حالت بی روح دکوراسیون اتاق خواب سفید خود می توانید از قاب عکس ها استفاده کنید. همان طور که می بینید در این فضا تشک سفید در کنار دیوار سفید فضایی بی روح را ایجاد کرده است اما حضور قاب عکس های سیاه و سفید این دکوراسیون را متعادل کرده است و آن را به دکوراسیون اتاق خواب سفید مشکی تبدیل کرده است.

این سبک بسیار جذاب و شور انگیز و منحصر به فرد است. رنگ های مورد استفاده در این سبک آبی فیروزه ای کبود، سبز و سفید هستند. عناصر اصلی در این سبک فرش ها کاشی های زیبا به رنگ فیروزه ای، ظروف سنگی، فانوس و آثار فلزی هستند نوع کف پوش، سفالی به رنگ قرمز است در سکوی های بیرون زده از دیوار جلوه ای خاص به فضا می بخشد. مبلمان در این سبک از چوب های منبت کاری شده بازسازی ساختمان و مشبک هستند. سایبان های نصب شده بر روی سکو ها و تخت ها یکی دیگر از عناصر زیبا در این سبک است. استفاده از کاشی در این سبک بسیار متداول است.

استفاده از یک تابلو نامربوط به دکور خانه و یا تابلویی که سایز مناسبی نداشته باشد می تواند به راحتی یک فضا را بی نظم نشان دهد. بسیار مهم است تابلویی که آویزان می کنید به رنگ دیواری که پشتش است بیاید. تابلویی که خیلی کوچک باشد می تواند باعث بی نظمی شود، و تابلویی که بیش از حد بزرگ باشد می تواند اتاق را کوچک و بی الگو نشان دهد. توصیه می شود هر قطعه از لوازم دکور به شکلی به قطعات دیگر مربوط شود. برای مثال اگر فرشی ۵ فوتی دارید، تابلویی ۴ فوتی انتخاب کنید. هنر در برقرار کردن ارتباط بین وسائل خانه است.

بازسازی ساختمان

توجه داشته باشید این‌گونه وسایل هرگز درخشان و جلا  خورده نیستند، بلکه رویه‌ طبیعی ماده سازنده آنها و ماتی خاصی که در ذات این مواد وجود دارد باید حفظ شود؛ چوب‌ها، چرم یا سنگ یا پارچه‌ها و منسوجاتی فاقد درخشش و جلا. ولی این امر به این معنی نیست که فقط باید از وسایل قدیمی بهره برد، برعکس می‌توان مجموعه وسیعی از ترکیب و تلفیق‌های مختلف به وجود آورد فقط باید توجه داشت که همواره طبیعت به عنوان الگوی اصلی موردنظر باشد.

پارچه‌های طبیعی مانند پشم، کتان، نخ، پنبه و… از عناصر مهم این سبک است که برای پوشش مبلمان و اجزای آن در کنار چوب یا حصیر به کار می‌رود. نقوش پارچه‌ها شامل انواع راه‌راه، چهارخانه و شطرنجی‌‌ها و نقوشی از گیاهان و گل‌هاست. پرده‌ها نیز اگر ساده و بی‌نقش نباشند، از همین انواع خواهند بود و اندازه تمام قدی دارند که تا روی زمین می‌رسد و از چوب پرده‌های چوبی آویزان می‌شوند. پارچه‌های پرده  هم از جنس‌‌هایی از قبیل کتان‌های ضخیم یا پنبه‌ای و به هرحال از نوع پارچه‌های طبیعی هستند.

اینکه اتاق نوزاد خود را بر طبق سلیقه خود دکوراسیون کنید هم فضای اتاق را بسیار خاص و ویژه خواهد کرد و هم اینکه بسیار خاطره انگیز خواهد شد. حتی تصور این که فرزند کوچک شما دستان رنگی اش را بر روی دیوار بزند و به آن طرح دهد بازسازی ساختمان هم بسیار لذت بخش خواهد بود. این را نیز بدانید که اگر که بخواهید کمی خاص تر عمل کنید ممکن است مقداری هزینه بیشتری برایتان داشته باشد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com