بازسازی ساختمان

طراحی و بازسازی آشپزخانه ساختمان

همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم امروزه در طراحی داخلی و دکوراسیون خلاقیت بازسازی بیش از مدرنیزه بودن به چشم می آید. بنابراین اگر دوست دارید یک آشپزخانه مدرن داشته باشید صرف استفاده از لوازم مدرن شرط نیست، بلکه باید از عامل خلاقیت نیز استفاده کنید. چیزی که بیش از پیش باعث متفاوت تر شدن دکوراسیون منزل شما با سایر دکوراسیونها می شود خلاقیت است. چرا که هر کسی میتواند با تغییر دکوراسیون و جایگزینی لوازم با انواع مدرن آن دکوراسیونی شبیه نمونه شما ایجاد نماید.

در انتخاب تم رنگ سفید برای اتاق خواب خود بهتر است ابتدا انواع رنگ سفید در دکوراسیون منزل را بشناسید! می توانید به سادگی رنگ سفید را با رنگ های روشن نزدیک به سفید در فضا ترکیب کنید تا از حالت یکنواخت خارج شود. همان طور که در تصویر می بینید در این دکوراسیون اتاق خواب سفید از رنگ سفید در ترکیب با رنگ هایی مانند شیری و سفید کاپوچینویی استفاده شده است که ظاهری خاص بازسازی ساختمان به فضای اتاق خواب بخشیده است.

سه اصل مهم در این سبک دکوراسیون داخلی وجود دارد: سادگی، انرژی و طبیعت؛ که مهمترین اصل پیدا کردن مکان مناسب برای هر وسیله می باشد. کاربرد چوب به عنوان یک متریال طبیعی در این سبک زیاد دیده می شود. کاربرد اصول فنگ شویی (باد و آب). برقراری اعتدال میان انرژی ها یکی دیگر از خصوصیات سبک چینی است. عناصر مهم درفنگ شویی: آب، آتش، خاک، چوب و فلز هستند. مهمترین اصل فنگ شویی پرهیز از انباشتگی و بی نظمی و اصل دیگر دقت در رنگ محیط اطراف است. گیاه بامبو به نحوی اعجاب انگیز هر ۵ اصل فنگ شویی را وارد محیط می کند. رنگ های اصلی کاربردی در این سبک مشکی، طلایی، زرد و قرمزهستند.

اگر نمی خواهید دائما در حال اسپری کردن و پاک کردن باشید، پس بهتر است از وسائلی که دائما به تمیز کردن و رسیدگی نیاز دارند دور بمانید. برای مثال گرد و غبار بیشتر خود را روی سطوح تیره یا چوبی نشان می دهد. همچنین اثر نگشت نیز روی شیشه ها و آینه ها بیشتر خودنمایی می کند. همیشه حواستان به وسائلی که زودتر کثیف می شوند باشد و ابتدا آنها را تمیز کنید.

پارچه‌های قدیمی یا دوختن قسمت‌های سالم پارچه‌های قدیمی به یکدیگر، یک راه جالب و سرگرم‌کننده برای به وجود آوردن رومیزی‌هایی است که در عین اصالت، زیبایی خیره‌کننده‌ای دارند و از هنر و سلیقه صاحبخانه حکایت می‌کنند. کوسن‌های زیبایی نیز می‌توان از تکه پارچه‌های قدیمی دوخت – باتوجه به هماهنگی یا تضاد با نقش و رنگ پارچه‌های رومبلی و صندلی‌ها.پارچه‌هایی با بافت‌های درشت مانند جاجیم یا پارچه‌های گونی بافت که روی آنها نقاشی یا گل دوزی شده باشد نیز انتخاب خوبی است. می‌توان از کامواهای رنگی یا نخ‌های گل‌دوزی یا روبان‌های رنگی بازسازی ساختمان و متفاوت که بتوان از میان بافت درشت آنها رد کرد نیز به پارچه‌هایی خاص و زیبا رسید که به فضای منحصربه‌فرد شما هویت جذاب و ابتکاری می‌بخشد.

کاربرد رنگ‌های محبوب دوران گذشته، دوران پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها هنگامی که هنوز جوانانی سرزنده و پرتلاش بوده‌اند، نیز از دیگر راه‌های آوردن گذشته دوست‌داشتنی به جهان امروز و اکنون است. حتی نوع انتخاب عوامل دکوری مربوط به دهه‌های نیمه اول تا 60 و 70 میلادی قرن گذشته می‌تواند به این سبک ختم شود. انتخاب عوامل و عناصری که دارای خطوط واضح  عمودی- افقی و صاف و مستقیم باشند  با رنگ‌های خنثی (بژ، کرم، قهوه‌ای‌ها، خاکستری‌ها و…) و مواد طبیعی و رنگ‌های طبیعی آنها، شیوه چیدمان جنبش هنر مدرن به‌خصوص هنر مدرن اسکاندیناوی را به فضا می‌آورد.

تزیین دکوراسیون آپارتمان صد متری برای بسیاری از ما ایرانی ها بخصوص آنهایی که خواستار خانه ای نسبتا بزرگ هستند موضوع مهمی است. این خانه ها به دلیل فضای باز، عمدتا طراحی نامناسب و از مد افتاده ای دارند و در صورتی که بخواهید دیزاین آنها را تغییر بدهید ممکن با مشکلاتی مانند عدم هماهنگی سبک و چیدمان داخلی با سلیقه و همچنین معماری داخلی منزل روبرو شوید. منزلی که در این پست آشنا خواهید شد به بهترین شکل ممکن مشکلات موجود بر سر راه کنار گذاشته و چیدمان و دکوراسیون مثال زدنی خلق کرده است. همانطور که در عنوان بازسازی ساختمان مطلب مشخص است، دکوراسیون این آپارتمان، از اتاق هتل الهام گرفته شده است.

بسیاری معتقدند اتاق های هتل نباید از طرح های تجاری و لوکس استفاده کنند، بلکه باید بیشتر به سمت خلق فضایی خاص با هویت مشخص بروند طوریکه اقامت کنندگان اتاق هتل را همانند اتاق خواب خود آرامش بخش و مطمئن ببینند. اما از طرفی دیگران با این دید مخالفند چرا که آنرا با هدف سفر و دوری از خانه متناقض می بینند. اگر شما هم جزء دسته دوم باشید مطمئنا از دکوراسیون این آپارتمان که براساس ایده اتاق هتل های لوکس پنج ستاره طراحی شده است خوشتان خواهد آمد. مسلما نکاتی در طراحی این خانه وجود دارد که برای خانه دارها مفید و سودمند واقع خواهد شد.

طراحی داخلی نشیمن با مبلمان و قالیچه در ترکیب رنگی خاکستری مشترک بوده و در حین ایجاد فضایی مدرن هماهنگی خوبی در محیط ایجاد کرده است. در طرف دیگر در اتاق غذا خوری با طراحی یک میز چوبی منحصربه فرد با صندلی های سیاه و سفید، و آشپزخانه، با کابینت  روشن با رنگ سفید، به همراه یک جزیره مرکزی با چراغ های آویز خاکستری تیره و سیاه، ترکیبی بسیار زیبا و هنرمندانه ایجاد کرده است.

بازسازی ساختمان

صحبت در مورد طراحی اتاق نوزاد ممکن است برای تمام افراد هیجان انگیز بوده و لبخندی بر روی لبانشان بنشاند. علاوه بر اینکه این اتاق و ورود عضوی جدید برای همه اعضای خانواده دوست داشتنی است در آینده هم جزو مهم ترین بخش های بازسازی ساختمان خانه برای پدر و مادر شما نیز خواهد بود. اینکه رسیدگی به اتاق نوزاد کار بسیار لذت بخشی است بدان معنا نیست که حتما احتیاج به بودجه زیادی داشته باشد. در این مطلب می خواهیم درباره ایده و راهکارهایی در نگهداری از این اتاق بدون ولخرجی و به درستی صحبت کنیم.

شاید امروزه با وجود تنوع گسترده ای که در رنگ، اندازه، ارتفاع و سبک تخت نوزاد وجود دارد، انتخاب یک گزینه مناسب برای فرزندمان کار بسیار سختی به حساب آید. آیا هر کدام که گران تر بود قطعا انتخاب بهتری نیز هست؟ قطعا تخت خواب هایی که نرده های محافظتی دارند بهترین گزینه به حساب می آید که در تمام قیمت ها هم قابل خریداری است.

نکته: سعی کنید از پارچه و لوازم تخت خوابی استفاده کنید که با درست قرار گرفتن خود جزو عناصر دکوراتیو اتاق شما به حساب بیایند. قنداق های رنگی ای که در درون سبد قرار می گیرند نیز نوعی ایجاد رگه های تنوع رنگی در بازسازی ساختمان دکوراسیون اتاق نوزاد شما می شود.

 

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com