بازسازی ساختمان

نشیمن خانه و بازسازی ساختمان و هماهنگی رنگ ها در آن

نشیمن کمی که از آشپزخانه و نشیمن فاصله می‌گیریم، هماهنگی آن دو مکان بیشتر برای‌مان آشکار بازسازی ساختمان می‌شود. به‌خصوص وجود میز دکوری پشت راحتی در این سمت خانه که ثابت می‌کند دکور خانه کاملا فکر شده است. بهناز معتقد است وقتی کاناپه‌ای در وسط خانه قرار می‌گیرد و قرار است نقش حد فاصل نشیمن و پذیرایی را بازی کند، بهتر است وسیله‌ای مانند میز دکوری آن را همراهی کند. او این میز کوتاه دکوری را به شکل گنجینه‌ای از عکس‌های قدیمی درآورده است. حس خاطرات خوب آدم‌های داخل عکس فضای خانه‌ را شیرین‌تر می‌کند. خرده‌ریزهای زیر میز هم کمی فضای این قسمت را متفاوت کرده است. او بیشتر چیزهای دوست‌داشتنی‌اش را در همین قسمت گنجانده و دکوراسیون کلاسیک خانه‌اش را خیلی شلوغ و عروسکی نکرده است. علاوه بر این، خرده‌ریزها از بار سنگین فضای نوستالژیک این قسمت خانه هم کم می‌کنند.

یکی از عوامل تزیینی در این سبک، استفاده از شیوه پتینه روی لوازم یا دیوارهاست. عامل دیگر،‌ وجود صنایع دستی در اشکال مختلف آن در فضاست؛ از قبیل بشقاب‌ها و لیوان‌های سرامیکی نقاشی شده و لعاب خورده. اشیای قدیمی که از مادربزرگ‌های خانواده باقی مانده‌اند، عنصر تزیینی و با اصالت این سبک خواهد بود. به هر‌حال، استفاده دوباره از وسایل قدیمی کمک قابل توجهی است به حفظ طبیعت.

سطوح بافت‌دار و ناصاف دیوار از دیگر شاخصه‌های این سبک است. می‌توان با ایجاد بافتی ملایم از روش پتینه بر روی دیوار استفاده کرد. در این صورت دیوار دارای سایه  روشن‌هایی می‌شود که فضا را از حالت یکنواختی بیرون می‌آورد. در ضمن رنگ‌های بر پایه آب فراموش نشود. کاربرد چوب برروی دیوارها چه به صورت کامل تمام دیوار را بپوشاند و چه به صورت قفسه‌های بزرگ چوبی (به‌خصوص بدون وجود درهای شیشه‌ای برروی آنها و با سبکی ساده و سرراست و بدون پیرایه) نیز فضای روستایی طبیعت‌گرایانه خلق می‌کند. چه در کف و چه در دیوار یا وسایل، از روغن‌های طبیعی تقویت‌کننده چوب که عمر آن را طولانی می‌کند به جای روغن جلا (وارنیش) استفاده کنید.

وجه دیگر این سبک سادگی در تزیینات و عناصر و اشیای به کار رفته است. اغلب خطوط مستقیم یا اسباب و اشیایی که خطوط محیطی آنها واضح است ارجحیت دارند. سطوح ساده نیز بسیار مهم‌اند؛ مثلا دیوارها ‌یا سفید رنگ شده‌اند یا از رنگ‌های خنثی و روشن شده بهره برده‌اند. برای پوشاندن کف هم که طراحی آن نیز ساده و یکدست با رنگی برگرفته از طبیعت انتخاب می‌شود، بهترین گزینه گبه یا فرش‌هایی با نقوش ساده شده و هندسی است؛ به‌خصوص اگر رنگ‌های ملایمی داشته باشند.

دکوراسیون داخلی اتاق خواب به همراه پنجره های بزرگ از کف تا سقف  با رنگ غالب سفید در فضا به همراه  تابلوی دیواری نقاشی بزرگ بالای تخت در حین سادگی فضایی آرام و زیبا خلق کرده است. اولین قدم انتخاب طرح و رنگی است که می خواهید. ممکن است در هنگام انتخاب طرح و الگوی خود به این فکر کنید که فرزند شما در هنگام استراحت و خواب خود را در یک جنگل هیجان انگیز تصور می کند و یا نه می خواهید فضا را با انتخاب رنگ طوسی ملایم، کمی آرام و روشن تر کنید. کلید حل این مسئله این است که به طور کلی طرحی از رنگ و زمینه ای که می خواهید در ذهنتان بازسازی ساختمان داشته باشید تا در مرحله بعد با اضافه کردن بافت و رنگ های مختلف، آن را کامل کنید.

همانطور که درباره تخت خواب ها در طراحی اتاق نوزاد اشاره شد، لوازم آن نیز دارای تنوع گسترده ای در هزینه و قیمت هستند. در ابندا ممکن است  نشیمن که از خود بپرسیم که آیا لازم است این همه برای خرید لوازم خواب و بالشت هایی فانتزی خرج کنیم؟ جواب ما هم مشخص است؛ قطعا نه. فرزند شما هیچگاه به تخت خوابی که لایه های بسیار زیادی دارد و یا بسیار گران قیمت است احتیاج ندارد. به جای این کار می توانید از لایه ها و پارچه هایی نرم و لطیف و طرح و رنگ هایی جذاب و زیبا استفاده کنید. بعد از اینکه از غیر سمی و غیر مشتعل بودن پارچه های انتخابی خود مطمئن شدید، مهم ترین کار بررسی تناسب موجود بین سبک و استایل لوازم و عملکرد آنها و علاوه بر آن طرح ها و رنگ های آنها است نشیمن که باعث سلامت، آرامش، امنیت و احساس بسیار خوبی برای فرزند شما می شود.

نشیمن

زمانی که می خواهید برای طراحی اتاق نوزاد خود تصمیم بگیرید حتما استفاده از قفسه و وسایلی که مکعبی شکل هستند را نیز در نظر داشته باشید که اسباب بازی، کتاب و لوازم متفرقه دیگر را در آنها قرار دهید. چنین وسایلی می توانند با رشد فرزند شما نیز به کار شما بیایند چرا که فقط اسباب بازی ها هستند که بزرگ و کوچک می شوند. قفسه هایی که روی دیوار قرار می گیرند توانایی این را هم دارند که به نشیمن سایز های مختلفی تطبیق پیدا کنند. اسباب و وسایل مکعبی شکل علاوه بر اینکه توانایی استفاده در فضاهای کوچ و بزرگ را دارند می توانند مطابق رنگ و زمینه دکوراسیون شما نیز رفتار کنند.

یک تشک خوب باید دقیقا هم سایز تخت فرزند شما و چسبیده به آن باشد و نباید بین تخت و تشک شکافی وجود داشته باشد. به دنبال تشکی باشید که از استحکام کافی برخوردار بوده و برای ستون فقرات فرزند شما مشکلی ایجاد نکند. ویژگی های حائز اهمیت دیگر برای تشک مناسب پوشش ضدآب، چریان هوا و عدم استفاده از مواد سمی آن است. اگر بودجه نشیمن شما کافی و مناسب است هم می توانید به دنبال تشکی باشید که ویژگی های مثبت بیشتری از آنچه که گفته شد داشته باشد. فقط حتما به این نکته توجه داشته باشید که یک خواب شبانه راحت و همراه با امنیت برای فرزند شما ضروری است.
نکته: به دنبال روکشی برای تشک خود باشید که نرم و ضد آب باشد. چنین بازسازی ساختمان چیزی نه تنها از تشک محافظت می کند بلکه تخت را هم گرم، نرم و راحت تر خواهد کرد.

بسیاری از زوج های جوانی که به تازگی پدر و مادر شده اند، شب های بی خوابی را تجسم می کنند که در ماه های اولیه زندگی نوزاد با آن روبرو می شوند، بعد از این در نیمه شب از خواب بیدار می شوند. نقطه حساس زمانی است که والدین خسته نیاز دارند تا استراحت کرده و آرامش پیدا کنند تا بتوانند دو سال را به سادگی سپری کنند. پس اگر بودجه و فضای کافی دارید، به سراغ کاناپه و گهواره خاصی بروید که تعدادی کوسن آن را پوشانده بوده و زیبا و راحت است. هیچ چیزی بدتر از این نیست که در نیمه شب روی یک صندلی نامناسب و سفت بنشینید. نوعی صندلی را انتخاب کنید که علاوه بر اینکه با طراحی  اتاق نوزاد همخوانی داشته باشد، شما را به سمت خود بکشاند تا بر روی آن بنشینید چرا که این شمایید که بازسازی ساختمان مهم هستید و از آن استفاده می کنید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com