بازسازی ساختمان

بازسازی و تغییر دکور داخلی منزل

اگر در بازسازی ساختمان و تغییر دکوراسیون داخلی منزل خود به مشکلی برخوردید که راه حل آن پتینه را نمی توانید پیدا کنید، به سراغ جدیدترین راهکارهای طراحی بروید. از مدل های جدیدی که جذب آن ها می شوید می توانید الهام بگیرید و آن را منحصر به فرد اجرا کنید. این ۵ راهکار اخیرا بسیار محبوب شناخته شده اند، ما به شما نشان می دهیم چطور می توانند مشکلات معمول و مشترک طراحی دکوراسیون داخلی و بازسازی خانه خود را حل کنند.
۱-دیوار مشکی. مشکل : تلویزیون شما باید در معرض دید باشد و مخفی کردن آن پشت قفسه راه حل مناسبی نیست. راه حل : اکثر طراحان داخلی از این شکایت می کنند که تلویزیون مثل حفره سیاهی در دیوار می ماند. اما اگر دیوار پشت آن هم سیاه باشد، دیگر چنین مشکلی وجود ندارد. پس از مدت ها استفاده از دیوارهای تماما سفید، امروزه بیشتر و بیشتر دیوارهای تیره و حتی اتاق های کاملا سیاه می بینیم. اگر به دنبال راهی شیک و کاربردی می گردید تا رنگ سیاه را امتحان کنید و نتیجه آن را ارزیابی کنید، دیوار پشت تلویزیون را مشکی کنید. رنگ مشکی جلال و جبروت خاصی به فضا می دهد، به خصوص اگر در راهروی ورودی خانه از مشکی براق یا لاک الکل استفاده کنید. این رنگ ها باید فقط روی دیوارهای کاملا صاف و یکدست زده شوند چون هرگونه ناصافی در رفلکس رنگ به شدت نمایان می شود.

بازسازی ساختمان و تغییر دکوراسیون

۲-میز غذاخوری بسیار در آشپزخانه. مشکل : دوست دارید در آشپزخانه میزی برای صرف غذا داشته باشید اما از میزهای طویل ثابت روی زمین خوشتان نمی آید. راه حل : این راهکار قدیمی اما مفید است. درست است که در دهه های اخیر میزهای طویل ثابت و پایه دار در زمین، این میزهای قدیمی و سیار را از دور خارج کرده اند، اما هنوز صاحبان خانه هایی هستند که این میزهای کوچک و سیار را به میزهای نصب شده در زمین ترجیح می دهند. این انتخاب کاملا بستگی به علاقه شما نسبت به محل صرف غذا و نحوه کار در آشپزخانه دارد. اگرچه میزهای غذاخوری سیار سنتی هستند، اما این گزینه محدود به فضاهای سنتی نیست. این میزها از هر اتاقی با هر سبک طراحی سر در می آورند، از روستایی گرفته تا معاصر. یک میز چوبی سنتی بازسازی ساختمان می تواند به یک آشپزخانه سبک معاصر، حس راحتی و آرامش بدهد.

دکوراسیون اداری و دفتر کار خانگی مناسب می تواند بین خشکی و سختی کار و راحتی زندگی در آشنا ترین و پر رفاه ترین محیط اطراف شما تعادل برقرار کند. اما در اغلب موارد چنین اتاقی بیش از حد “اداری” می شود و فضای “خانگی” کافی ندارد، یا بالعکس. و چنین اتفاقی برای کار یا تفریح مفید نیست. برای طراحی دفتر کار خانگی خود از این ۱۳ راهکار استفاده کنید تا به تعادل لازم برسید.
۱-به همه زوایا توجه کنید. وقتی در اداره ای رسمی کار می کنید معمولا میز شما درمقابل دیوار اتاقک قرار می گیرد. یکی از آزادی های کار در خانه این است که می توانید در زاویه ای بنشینید که هیچ اتاقک مکعبی شما را محاصره نکند. قرار دادن میز کار به صورت اریب می تواند ۱ دفتر کار تنگ و کم جا (مثل اتاق مطالعه با تعداد کمی پنجره) را بزرگ تر نشان بدهد و حداکثر فضای ممکن را بین شما و دیوار مقابل در اختیارتان بگذارد. میز را جابجا کنید و حرکت دهید تا جای مناسب را پیدا کنید.

دفتر کار

۲- از قفسه های معلق استفاده کنید. وقتی دفتر کار شما در خانه بیشتر ۱ گوشه کوچک است تا ۱ اتاق مجزا، قفسه معلق به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به فضای بیشتر لوازم کار خود را مرتب کنید. از لوازم هنری و تزئینی مثل کتاب یا آثار هنری کوچک هم استفاده کنید تا ظاهر قفسه ها خیلی رسمی نباشد. از رنگ های روشن مثل سفید یا چوب کمرنگ استفاده کنید تا خیلی توی ذوق نزند.

بازسازی ساختمان

طراحی دفتر کار

۳- پد رومیزی بخرید. به غیر از جذابیت ظاهری و راحتی برای قرار دادن کامپیوتر و بازسازی ساختمان دست ها موقع تایپ کردن، پد رومیزی فضایی ایجاد می کند که شلختگی در آن ممنوع است. ۱ پد بزرگ فضای کافی برای حرکت دست ها و انجام کارهای مختلف بدون انداختن وسایل و ریختن نوشیدنی به وجود می آورد.

وقتی با یک معمار یا طراح ساختمانی کار می کنید زمان زیادی را صرف بررسی و ارزیابی طراحی می کنید تا از بی نقص بودن آن مطمئن شوید. درگیر المان هایی از قبیل روند طراحی پلان آپارتمان ، راهکارهای فضای نگهداری، اندازه اتاق ها، پرداخت گری زمین، سبک پنجره ها و غیره می شوید. اما در کنار این تصمیمات مهم و اساسی، موارد متعدد و ریز دیگری هم هست که باید به نحوی تعیین و روشن شود. هزاران نکته در طراحی پلان آپارتمان ارائه می شود، یا به سادگی به قدری واضح هستند که به نظر همه در نقشه وجود دارند اما هرگز به صورت دقیق بررسی نمی شوند تا مطمئن شوید که با بازسازی ساختمان طراح خود هم نظر هستید. وقتی چنین اتفاقی بیافتد شما در معرض محاسبات نادرست، اختلاف هزینه مراحل، حواشی سازنده و مشکلات بودجه قرار می گیرید.
این نکات طراحی داخلی را در بودجه خود مورد توجه قرار بدهید :

۱-کاشی دیواری. این یک مثال عالی از مواردی است که به ندرت در نقشه نمایش داده شده، اما به طور پیش فرض در صحبت های سازنده گفته می شود. هزینه و مقدار مصرف کاشی باید در توافقات ذکر شده و تعیین گردد. به طور مثال شما باید هزینه ای که برای هر مترمکعب کاشی مجاز است را بدانید (دیواری و زمینی)، همینطور ارتفاع کامل آن ها، نیمه مرتفع بودن آن ها یا حتی کاشی حاشیه هم پتینه باید مشخص شود. این مشخصات ممکن است در هر حمام متفاوت باشد، پس به دقت کامل انتظارات خود از هر اتاق را مشخص کنید.

کاشی کاری

۲- درب داخلی. شناسایی درب ها در نقشه ساختمان کار سختی نیست پس هیچ ابهامی در مورد تعداد درب های مورد نیاز وجود ندارد. البته نکات بسیاری درباره انتخاب درب هست که می تواند تاثیر چشمگیری روی هزینه داشته باشد. ارتفاع و عرض آن ها چقدر است؟ تو پر هستند یا تو خالی؟ یکدست است یا پنلی؟ قرار است رنگ زده شوند یا روکش چوبی می خواهید؟ هرچه در مورد این جزئیات دقیق تر و باثبات تر تصمیم بگیرید، در دوره ساخت خانه با هزینه های اضافی کمتری مواجه می شوید.

۳- بخش های چوبی خانه. کابینت دیگر فقط مختص آشپزخانه نیست. صاحبان خانه روز به روز به داشتن کابینت های توکار برای نگهداری وسایل و مقاصد نمایشی در هر اتاقی اعم از حمام، اتاق خشکشویی، اتاق خواب و نشیمن بیشتر علاقه مند می شوند. تعیین بخش های چوبی در نقشه کشی ساختمان کار سختی نیست، اگرچه گزینه های زیادی در زمین رنگ، جنس، اتصالات، جزئیات طراحی و فلزکاری وجود دارد که رسیدن به یک هزینه دقیق را برای طراحان و سازندگان سخت می کند. حقیقت این است که تا وقتی که طراحی های جزئی و دقیق برای محاسبات کابینت سازان وجود نداشته باشد، سازنده ها فقط می توانند هزینه را تخمین بزنند. ۲ راه پیش رو دارید، یا از یک طراح داخلی برای توسعه طراحی های دقیق کمک بگیرید یا بودجه خاصی برای این کار در نقشه خود تعیین کنید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com