بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان و ظاهر روستایی

دیواری از چوب های نواری. مشکل : دوست دارید بازسازی ساختمان دیوار را چند بُعدی کنید اما از ظاهر روستایی چوب بازیافت شده خوشتان نمی آید. راه حل : دیوارهای زیادی دیده شده که از چوب بازیافت شده ساخته شده اند و طرح و عمق زیبایی به اتاق می دهند. اما اگر به دنبال سبک مدرن تر و ساده تر می گردید، دیوار چوب های نواری برای شما مناسب است. در تصویر زیر می بینید که خطوط بین چوب ها تیز و دقیق هستند اما خود چوب ها به این اتاق کودک سبک مدرن گرمای خاصی می دهند. از چوب های نواری در نمای ساختمان هم می توان استفاده کرد.

بازسازی ساختمان و تغییر دکوراسیون

۴-کاشی های مربعی. مشکل : از کاشی های مترو خسته شدید اما به دنبال جنسی ساده، سفید و کلاسیک هستید. راه حل : آیا تصور می کردید کاشی های مربعی که در تصویر زیر در یک طرح منظم قرار گرفته اند، دوباره مورد استفاده قرار بگیرند؟ روزی روزگاری تاریخ گذشته شدند و در هر گوشه ای یافت می شدند، اما امروزه جایگزین زیبایی برای کاشی های مترویی هستند. اگر کاشی های سفید با کیفیت بازسازی ساختمان دست ساز با دوغابی تیره تر استفاده شوند، طراحی را مدرن جلوه می دهند، به همین شکل که در این حمام زیبای سوئدی می بینید. این کاشی ها می توانند به طور شبکه ای هم نصب شوند. تضاد بین طرح، رنگ و مقیاس کاشی های مربعی و دیوار چوبی و کاشی های ۶ ضلعی کف، این حمام را زیبا کرده. کاشی های مربعی که می بینید ۸×۸ سانتیمتر هستند. مدل های قدیمی آن ها که چند دهه پیش استفاده می شده ۱۰×۱۰ سانتیمتر بوده اند.

بازسازی حمام

۵-در و پنجره آلومینیومی. مشکل : به حمامی محصور در اتاقک نیاز دارید اما طراحی های معمول روز با سلیقه شما جور نیست. راه حل : این راهکار مدرن و صنعتی در اتاقک حمام و دستشویی، معماری داخلی را جذاب تر جلوه می دهد. این تصویر بیش از ۶۷ هزار بار دانلود شده، به این معنی است که این سبک طرفداران زیادی دارد. دیواره حمامی که می بینید برای امنیت بیشتر با شیشه حرارت دیده پوشیده شده.

همه ما می خواهیم خانه ای راحت و همراه با آرامش داشته باشیم. یک غریزه ای به ما می گوید که یک رنگ، چه یک قوطی رنگ باشد، چه یک قالی طرح دار جدید یا حتی یک تابلوی نقاشی خشک شده با نور آفتاب که در گالری دیده اید، می تواند دنیای شما را متحول کند. خانه تکانی فرصتی ارائه می کند که رنگ محبوبمان را امتحان کنیم. انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون خانه، نیازی به جادو ندارد. فقط باید به قابلیت های فیزیکی معماری داخلی خانه خود دقت کرده و توجهات را به سمتی که می خواهیم جلب کنیم.

۱-خانه خود و نوری که وارد آن می شود را بررسی کنید. به جای نگرانی درباره مدل و چیدمان هنری لوازم تزئینی، با در نظر گرفتن ساختار منزل یک استراتژی طراحی کنید که قبل از هر چیزی آسایش موجودات زنده را فراهم کند. به هر اتاق نگاه کنید و از خود بپرسید : “چه چیزی می خواهم ببینم؟” این کار کمک می کند نقشه ای طرح کنید که تمرکز را روی مهم ترین نقطه گذاشته و آن نقاط را به طرف زندگی شما پتینه هدایت کند تا به همان شکلی که می خواهید در خانه خود آن ها را تجربه کنید. طرح این نقشه را به این شکل شروع کنید : مثل یک مهمان در خانه خود گشت بزنید. با ماشین از راه برسید، اتومبیل را پارک کنید، وارد خانه شده و سعی کنید مثل یک تازه وارد به خانه نگاه کنید. از نکات مثبت و منفی یادداشت بردارید. به گرایشات خانه و نوری که وارد هر اتاق می شود توجه ویژه ای داشته باشید. گاهی اوقات استفاده از یک دوربین کمک می کند پتانسیل های خانه خود را بهتر درک کنید. به محض ورود به یک اتاق از آن عکس بگیرید، در طول مدت استفاده از آن هم از زوایای مختلف عکس بگیرید. این عکس ها به شما کمک می کنند محیط و ویژگی های آن را درک کنید. انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون منزل یکی از سریع ترین و ساده ترین راه ها برای جابجایی دیوارها و تغییر اندازه های خانه است (البته به صورت تصویری). برای اعمال تغییرات باید نوری که محیط را در بر گرفته بشناسید و از آن برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنید.

بازسازی ساختمان

اگر قصد انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون داخلی خود را دارید از رنگ برای محو کردن یا چشمگیر کردن ویژگی های محیط استفاده کنید. خانه ای که در آن زندگی می کنید برخی اوقات می تواند به اندازه یک نوجوان ناهماهنگ باشد. بخش های توکاری که موقع احتیاج ساخته شده اند می توانند طراحی کلی را به هم بزنند. اندازه های یک قسمت از خانه متفاوت از دیگر بخش ها خواهد بود، این مساله برخی ویژگی هایی که دوست دارید در چشم نباشند را بزرگ تر جلوه می دهد. چهارچوب بیش از حد بزرگِ در، باعث می شود بقیه اجزا کوچک به نظر بیایند. حضور تصویری المان های معماری توسط مقدار و انسجام رنگشان کنترل می شوند. اگر می خواهید یک بخش را چشمگیر جلوه بدهید، منسجم ترین یا متضادترین رنگ اتاق را به آن اختصاص بدهید. همینطور بالعکس، اگر می خواهید یک چیزی را محو کنید آن را همرنگ باقی اجزای اطرافش کنید. اگر یک جزئی برای محیط شما بیش از حد بزرگ است، یک بازسازی ساختمان رنگ تیره و طوسی برای آن انتخاب کنید. جسمی که قبلا یک المان چشمگیر در سایه ها بوده، با رنگ ذغالی کوچک و محو می شود. در تصویر زیر می بینید که دکوراسیون نشیمن کاری کرده که ساختار مبل را از یاد ببریم اما همچنان محلی دنج برای نشستن با منظره ای زیبا وجود داشته باشد.

ممکن است خرابکاری کنید. سپس مجبور می شوید سال های سال با این خرابکاری زندگی کنید، یا هزینه هنگفتی بابت جبران آن بپردازید. آیا توانایی تجسم کردن دارید؟ آیا فرد خلاقی هستید؟ اگر نیستید پس به کمک احتیاج دارید. چون پروژه ای پر هزینه است و بهتر است مرتکب اشتباهی نشوید. انتخاب گزینه اول همیشه صرفه جویی به دنبال ندارد. دکوراسیون کاری زمان بر است که باید قلق های آن را یاد بگیرید و هزاران تصمیم مختلف هست که باید بگیرید. وقت شما چقدر ارزش دارد؟ آیا صرف این همه زمان در مقابل آن مقداری پولی که صرفه جویی می کنید مقرون به صرفه است؟ اگر خطایی رخ بدهد که نیاز به جبران داشته باشد، آیا از پس انداز خود هزینه می کنید؟ تعداد زیادی از مبلمان ها در آمریکا فقط به بازار عمده فروش های طراحان فروخته می شود. پس نمونه هایی که در فروشگاه ها می بینید درصد ناچیزی از موجودی بی حد و حصر گاراژهای مخصوص است. شاید برخی از این نقاشی ساختمان عمده فروش ها به افراد عمومی اجازه بازدید بدهند، اما همچنان باید خرید خود را از طریق یک طراح انجام بدهید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com