بازسازی ساختمان

تغییر نمای ساختمان در بازسازی

از لپتاپ استفاده کنید. بعضی مشاغل به نقاشی ساختمان دسکتاپ های بزرگ یا حتی چیزی بیشتر از آن بازسازی ساختمان نیاز دارند. اگر شغل شما در این دسته قرار نمی گیرد، از خیر مانیتور بزرگ گذشته و فقط روی لپتاپ یا تبلت کار انجام دهید. این کار به شما اجازه می دهد فضای تصویری بیشتری داشته و در پایان هر روز کاری به طور نمادین کارهای آن روز را پشت سر بگذارید. در غیر این صورت مدام به ۱ مستطیل سیاه بزرگ خیره می شوید و به یاد کارهای ناتمام خود می افتید.

۵- میز کار خود را تزئین کنید. یکی از مهم ترین مزایای کار در خانه مجبور نبودن به کار در ۱ شرکت خفه است. پس چرا میز کار خود را به همان شکل دربیاورید؟ از گلدان های پر از گل برای تزئین دفتر خانگی خود استفاده کنید تا در ساعات کاری هم از فضای صمیمی خانه خود لذت ببرید.
۶- ابزار رفع خستگی تهیه کنید. هرچه لوازم مورد مصرف روزانه بیشتر در دسترس شما باشد، کمتر مجبور می شوید از میز کار بلند شده و تمرکز خود را از دست بدهید. اگر نیاز به مصرف مداوم قهوه دارید ۱ دستگاه قهوه ساز روی میز خود قرار بدهید. یا ۱ سبد نوشیدنی یا یخچال کوچک برای دسترسی مداوم به آب و سودا تهیه کنید.
۷- لوازم اداری را در دسترس بگذارید. لوازم اصلی مثل خودکار و مداد را مانند پتینه هنرمندان در شیشه های استوانه ای نگه دارید. ظاهر عامی و راحتی دارد. هرچه کمتر از صندلی خود برخیزید و دنبال لوازم بگردید، عملکرد بهتری خواهید داشت.
۸- از طرح و رنگ استفاده کنید. ثابت شده که وجود طرح و رنگ در دکوراسیون اداری به خلاقیت و تمرکز کاری کمک می کند پس نگران نباشید که این المان ها حواس شما را پرت کنند. اگر به دنبال تعادل هستید از رنگ های شاد و پرانرژی در پیرامون و رنگ های خنثی برای میز کار استفاده کنید. به این طریق در ساعات کاری تمرکز می کنید و وقتی نیاز به تکیه و چند دقیقه استراحت دارید چشمتان به رنگ ها معطوف می شود.

دیوارهایی که با پنل های چرمی پوشیده شده باشند، فضا را باشکوه و صمیمی نشان می دهند. اما معایبی هم دارد، اولی اینکه پوشاندن دیوارها با پنل کمی رسمی و اداری به نظر می رسد، دوم اینکه نصب آن ها سخت و خسته کننده است. خوشبختانه جایگزین جالبی برای پنل وجود دارد که به شکل کاشی چرمی است. هزاران شکل و رنگ دارد و سبک های معماری داخلی کلاسیک یا معاصر را می آراید. سطح بازسازی ساختمان این کاشی ها می تواند ساده، برجسته یا حکاکی شده با لیزر باشد. به قدری مقاوم و متنوع هستند که بتوانید از آن ها برای دیوار و کف زمین استفاده کنید. مهم ترین مزیت آن ها این است که برخی از تولیدکنندگان، سیستم های نصبی طراحی کرده اند که قابل انتقال هستند، یعنی هرگونه نصب این کاشی ها در هنگام بازسازی و پیمانکاری ساختمان قابل تعویض، تعمیر یا جابجایی می باشد.

از معایب پنل های چرمی. در تصویر زیر می بینیم که پنل های چرمی شکوه و زیبایی خاصی به اتاق داده اند که ویژگی جدیدی نیست. ظاهر بسیار جذابی دارد اما نصب آن خیلی راحت نیست. روش نصب آن ها به این صورت است : پنل ها روی تخته های ۳ لا چسبانده می شوند، سپس این تخته به با پیچ به دیوار وصل می شوند. برای چسبیدن پنل، تخته باید کاملا تمیز و یکدست شده باشد پس آن ها را سنباده بازسازی ساختمان زده و کامل تمیز می کنند. سپس پشت پنل ها را چسب زده و روی تخته ها می چسبانند، به پنل چسبانده شده فشار وارد می کنند تا چسب خشک شود و پنل حرکت نکند. در این حین نصب کننده باید مراقب باشد حتی یک قطره چسب روی سطح پنل نریزد وگرنه رنگ آن از بین می رود. از آنجایی که حرکت دادن یا جدا کردن این پنل ها بدون تخریب تخته ۳ لای زیرین و دیوار پشت آن ممکن نیست، پنل های نصب شده جزئی دائمی از طراحی خواهند شد. اگر به دنبال وسیله منعطف تر هستید، کاشی های چرمی برای شما مناسب هستند.

بازسازی ساختمان

شاید شما هم داستان استفاده از زشت ترین رنگ دنیا در بسته بندی سیگار در استرالیا را شنیده باشد که با هدف کاهش تمایل افراد به سیگار کشیدن انجام شد. دولت استرالیا یک شرکت تحقیقاتی و آماری استخدام کرد تا متوجه بشوند عموم مردم از کدام رنگ فراری هستند. برنده این تحقیق و بررسی رنگی است که در تصویر زیر می بینید، قهوه ای سوخته با کمی سایه سبز زیتونی. رنگ هایی که در جدول پایانی در زیر این رنگ قرار گرفتند سبز فسفری، سفید، بژ، طوسی تیره و خردلی بود. من شخصا اعتقاد دارم هیچ رنگ زشتی وجود ندارد، قشنگی و زشتی یک رنگ بستگی به نوع استفاده و محیط آن و زاویه دید دارد. فاکتورهای دیگری مثل ترکیب آن با رنگ های دیگر، نورپردازی، جنس لوازم، طرح و درخشندگی، همگی در نظر و دید ما نسبت به یک رنگ تاثیر به سزایی دارند. به عنوان کسی که همه رنگ ها را دوست دارد برای خودم چالشی طراحی کردم تا ببینم می توانم از این رنگ های به اصطلاح زشت، ترکیب زیبایی دربیاورم.

رنگ دیوارهای این اتاق قهوه ای تیره با کمی سایه سبز زیرپوستی است، حداقل از مانیتور که اینطور دیده می شود. این رنگ به هیچ عنوان زشت نیست، کاملا برعکس، به نظر من یک رنگ سنگین و لوکس است که این اتاق خواب بزرگ را دنج و گرم کرده. درست است که این رنگ در برخی شرایط ناپسند است، اما این درباره همه رنگ ها صدق می کند. دلیل موفقیت استفاده از این رنگ در این اتاق خواب، ترکیب خوشایند نقاشی ساختمان جنس های مختلف است که بسیاری از آن ها مجلل هستند. همچنین مخلوط کوچکی از رنگ های هماهنگ و مکمل مثل سفید و قرمز کمک کرده کل این مجموعه زیبا شود. توجه کنید رنگ هایی که در صفحه مانیتور می بینید مقادیر دقیقی ندارند. برای به دست آوردن رنگی که در تصاویر می بینید بهتر است همه رنگ ها و پالت خود را بیاورید و با مقایسه و ترکیب آن ها به نزدیک ترین حالت ممکن از رنگ برسید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com