بازسازی ساختمان

رنگ های زشت در نقاشی ساختمان

“رنگ های زشت”، خردلی جای مهمی داشته. تصور من این است که نقاشی ساختمان افراد شرکت کننده در تحقیق و پرسش، به رنگ خردلی قهوه ای نظر دادند تا خردلی زرد با تناژهای مختلف. وجود رگه های قهوه ای سنگینی رنگ را به هم می زند و آن را خنثی می کند. رنگ زرد خردلی، مانند سبز فسفری، باید در نقاط محدود و کم وسعتی استفاده شود. اگر در سطح وسیع یا جایی استفاده شود که نور طبیعی زیادی نمی گیرد، کمی به چرکی می زند. در تصاویری که می بینید این رنگ به خوبی و هوشمندانه استفاده شده، حجم زیاد رنگ سفید در این محیط ها کمک کرده زرد خردلی زنده و تازه به نظر بیاید.
شاید دلیل قرار گرفتن رنگ سفید در لیست رنگ های زشت دنیا این است که از نظر عموم افراد رنگی خشک، سرد و بدون روح است. در مبحث طراحی دکوراسیون داخلی خانه و معماری داخلی ، رنگ سفید در چند سال اخیر بسیار محبوب بوده. رمز رسیدن به موفقیت در دیزاین خانه یا اتاقی که کاملا یا عموما سفید است، توجه به جنس لوازم، طرح و درخشندگی های متضاد است. از آنجایی که تنوع رنگی زیادی بازسازی ساختمان برای ایجاد عمق و ظاهر جذاب نخواهید داشت، باید به جنس لوازم و اسباب داخل اتاق تکیه کنید.

اخیرا حملات زیادی به رنگ بژ شده و همانطور که می دانید در لیست سیاه هم قرار گرفته. فاکتورهای قابل توجه هنگام استفاده از رنگ بژ، همانند رنگ سفید است. برای به چالش کشیدن موج رنگ بژ، می توان تناژهای مختلف از این دسته رنگ را استفاده کرد، از روشن ترین رنگ سفید گرفته تا برنزه های تیره و قهوه ای. در نمونه هایی که می بینید، این رنگ بسیار جالب و خوشایند به نمایش درآمده.
طوسی تیره یکی دیگر از رنگ های محبوب من است که در لیست وجود داشته. البته دلیل بی علاقگی بسیاری از افراد به این رنگ را درک می کنم. به نظر من برای طراحی داخلی خانه رنگی سنگین و مجلل است، اما بسیاری عقیده دارند فضا را گرفته و سرد و غمگین نشان می دهد. اگر همانطور که در تصویر می بینید با رنگ متضادی مثل سفید گچی و لوازم چوبی تیره، و دامنه گسترده ای از طرح و نقش مختلف ترکیب شود، می تواند خانه را دنج و صمیمی و همزمان سنگین نشان دهد.

انرژی ورودی خانه را مثبت کنید. زمین قسمت ورودی را به رنگ قرمز یا نارنجی تند دربیاورید تا جبران دیوارها و چهارچوب های سفید برفی را بکند و شادی خانه شما را نشان بدهد. اگر رنگ کف خانه گرم باشد، بدون کوچک شدن اتاق، از قرمزی نور خورشید بهره می برید.

۳-زاویه ها را با رنگ ساده کنید. اگر می خواهید موجی سبک و رها در خانه جریان داشته باشد، باید لبه ها و زاویه های تند و تیز سقف را از بین ببرید. دیوار و سقف طوسی می تواند با سایه ها آمیخته شده و خطوط تیزی که در تقاطع های مختلف بازسازی ساختمان به وجود می آید را از بین ببرد. اگر بتوانید این گوشه و زاویه ها را با رنگ نرم کنید، توجه مخاطب از این مشخصات ناخوشایند به یک ویژگی دیگر مثل یک نقاشی یا تعدادی عکس خانوادگی جلب می شود. در هر بخشی از خانه می توان با کاهش تغییرات رنگی، معماری را یکدست و منظم کرد. یکی از مشتری ها تعریف می کرد که هر شب موقع خواب باید به تصویر تکه سنگ و صخره های یخی نگاه می کرده. ظاهرا رنگ سفیدی که برای شکل های مثلثی عجیب و غریب سقف کلیسایی او استفاده شده بوده، تصویر بی شگونی تشکیل داده بوده که هر شب مجبور بوده به آن ها نگاه کند. ترکیب روشنی از سفید و سبز روی دیوارها و سقف این اتاق، کمک کرد تصویر مناظر شمالگان از بین رفته و توجه ها به مبلمان اتاق جلب شود که خوابی آرام به همراه دارد. همانطور که در تصویر زیر می بینید رنگ لیمویی گرمی که به سقف اتاق زده شده پس زمینه ای عالی برای چراغ سقفی سبک است، و باعث میشود نگاه ما از سقف به مرکز اصلی اتاق، یعنی تختخواب، جلب شود.

دیوارها را به رنگی دربیاورید که از نور خورشید بیشترین استفاده را ببرید. همه ما علاقه کم و زیادی به نور طبیعی آفتاب داریم. تحقیق کنید که نور ورودی از در و پنجره های خانه در چه وقتی از روز وارد شده، و چطور در استفاده از آن اتاق به شما کمک می کند. برای یک خانواده پر مشغله که اعضای آن دوست دارند زود بیدار شوند و روز خود را شروع کنند، آشپزخانه نقاشی ساختمان پر نور، نعمت است. اگر می خواهید نور را چند برابر کنید، از رنگ سفید و سطح صیقلی که نور را انعکاس می دهند استفاده کنید. اگر بخواهید نور و اشعه را کاهش دهید بهترین گزینه تزئین جداره داخلی پنجره است. اما این را هم در نظر بگیرید که شاید نخواهید منظره را از دست بدهید. بهترین انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون اتاق پر نور رنگ طوسی است. اگر نور زیادی به اتاق مورد بازسازی ساختماننظر نمی رسد، با استفاده از رنگ اوهام آن را ایجاد کنید. دیوارهای بِژ روشن محیط را دنج و صمیمی می کنند.

بازسازی ساختمان

واضح ترین مزیت این گزینه این است که لازم نیست به فرد دیگری بابت این کار پول بدهید. سلیقه  نقاشی ساختمان شخصی شما در نتیجه کار منعکس می شود و می توانید بابت آن پز بدهید. اگر قبلا این کار را انجام دادید و از نتیجه آن راضی بودید، دلیلی ندارد دوباره انجام ندهید. مثبت یا منفی بودن نتیجه این کار بستگی به قابلیت و مهارت های شما دارد. یکی از طراحان مشهور کالیفرنیا می گوید : “اگر بدانید چه چیزی دوست دارید و چه چیزی شما را به هیجان می آورد، از تمام انتخاب هایی که کردید راضی خواهید بود”. می توانید پروژه را مرحله به مرحله نسبت به شرایط مالی خود نقاشی پیش ببرید. همچنین مجبور نیستید علایق و سلایق خود را برای یک غریبه توضیح بدهید و به او بفهمانید.

همکاری با یک طراح داخلی هزینه زیادی دارد. همچنین این پروژه کاملا شخصی است. قرار است بسیاری از جزئیات زندگی خود نقاشی ساختمان را با فرد دیگری در میان بگذارید. شاید همکاری شما ماه ها، یا حتی سال ها طول بکشد. یک طراح ممکن است به محرم اسرار شما تبدیل شود. و در صورتی که شخص مناسب را انتخاب نکنید، به یک دشمن. چون عکس یک شخص روی جلد مجله چاپ شده بوده، دلیل بر این نیست که برای کار شما مناسب است. بسیار اهمیت دارد که از طراح خود خوشتان بیاید و به او اعتماد داشته باشید، و از همه مهم تر، بتوانید به راحتی با او ارتباط برقرار کنید. از همان اول درباره بودجه صریح و رک باشید، بدون هیچ عذر و بهانه ای. طراحی که به بودجه های ۱۰۰ میلیون تومانی عادت دارد را استخدام نکنید، تا بعد از او انتظار داشته باشید در فروشگاه های دست دوم برای شما خرید کند، و بالعکس. اگر دکوراسیون داخلی منزل را خودتان انجام دهید در پایان یک حس پیروزی به شما دست بازسازی ساختمان می دهد، حسی که پس از پرداخت دستمزد طراح داخلی نخواهید داشت. اگرچه یک طراح خوب شما را در جریان همه جزئیات گذاشته و کاری می کند حس کنید در پروژه نقشی حیاتی داشتید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com