بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان و وسایل خانه

به طور کلی ۳ راه برای چیدمان مبل بازسازی ساختمان وسایل روی فرش یا قالی وجود دارد. اولین روش چیدن نیاز به یک قالی بزرگ دارد تا ۴ پایه هر مبل و صندلی روی آن قرار بگیرد. این روش محیط را مجلل می کند. در این روش قانون هرچه بزرگ تر بهتر اعمال می شود. فقط فراموش نکنید که از هر طرف قالی ۱۲ الی ۱۸ اینچ سطح زمین خالی بماند. روش دوم برای فضاهای کوچک مناسب است، چیدن همه مبل و صندلی ها کاملا بیرون از قالی، روشی مقرون به صرفه است. البته نیازی نیست یک قالی بیش از حد کوچک انتخاب کنید چون ممکن است به چشم نیاید. چیدمان منزل باید به نحوی باشد که لبه قالی تقریبا به ۲ پایه جلویی هر مبل یا صندلی برسد. بهترین نوع استفاده از این روش زمانی است که روی یک قالی بزرگ تر یا بافت دار، یک الگو پیاده می کنید. آخرین روش قرار دادن ۲ پایه جلویی همه مبل و صندلی ها روی قالی هست. این کار تصویر ظاهری چیدمان را مرتب کرده، استفاده از فضا را به جا جلوه داده و محیط را دلباز می کند.
۵- اصرار به ایجاد موضوع نداشته باشید. به طور مثال مدل cape cod بسیار محبوب است و متقاضی زیادی دارد، اجزای دائمی آن عبارت هستند از : تابلوی مهره دوزی شده، پالت رنگ سفید و آبی روشن، نقاشی از یک کشتی بادبانی. اما این تم دفعات بسیاری انجام و تکرار شده، دیگر منحصر به فرد نیست. در این اتاقی که می بینید فضای ساحلی و بادبانی با استفاده از پالت رنگ، آثار هنری و لوازم دیگری ایجاد شده که همان جو را القا می کنند اما اشاره مستقیمی به کلیشه ها ندارند.

وقتی مرحله تخریب و ساخت و بازسازی خانه های قدیمی به پایان نزدیک شود ، و قبل از اینکه دیوارهای گچی بالا بروند، مرحله کارهای مکانیکی از راه می رسد کارهایی که در این مرحله انجام می شود برقکاری، لوله کشی، گرمایشی، دودکش و تهویه هوا هستند که کارهای کبدی نام گرفته اند چون مثل وظایف کبد درون بدن ما، پشت صحنه انجام می شوند.
پس پشت صحنه چه خبر است؟ بیایید این کارها را براساس نوع آن ها دسته بندی و مرور کنیم :

برق کشی :

پیش زمینه برقکشی همه چراغ ها، پریزها، لوازم برقی و کلیدهای برق در این بازسازی ساختمان مرحله انجام می شود. سیم کشی های جدید از دیوارها و سقف عبور می کنند، جعبه تقسیم هایی برای چراغ های جدید نصب می شود، تابلو برق ها هم به روز می شوند تا از پس حجم برق سنگین بربیایند (این کار در ساخت و سازهایی انجام می شود که لوازم برقی جدید اضافه می شود). در این مرحله برقکارها کاری می کنند که همه وسایل برقی شما به این تابلوها دسترسی داشته باشند و با استانداردهای ساخت و ساز شهرسازی منطقه هماهنگی داشته باشد.
لوله کشی :

همانند برق کشی، در مرحله لوله کشی همه لوازم جانبی، اسباب خانه و دیگر لوازم متصل به آب به لوله کشی آب و گاز وصل می شوند. احتمالا لوله ها جابجا شده یا لوله های جدید نصب می شوند، کفه حمام نصب و بازرسی می شود، شاید لوله کشی های گاز هم جابجا، بلندتر یا حتی اضافه شوند.
گرمایشی، دودکش و تهویه هوا :

برعکس ۲ مورد قبلی، این تنها کاری است که تقریبا همه مراحل آن در بخش دوم بازسازی خانه های قدیمی انجام می شود. راه های جدید دودکش (هواکش حمام یا هود آشپزخانه) مشخص و هواکش های جدید نصب می شوند. شاید دستگاه های تهویه هوا تعویض شوند. دریچه های ورود و خروج هوا به داخل خانه در نقاط مناسب نصب می شوند.

اگر ورودی خانه شما هال دارد سعی کنید که فضاهای عمودی آن را افزایش دهید.آویزان کردن وسایل، نقاشی ها وعکس ها نه تنها باعث می شود که فضا منظم تر به نظر بیاید بلکه محیط را بزرگ تر نشان می دهد.تزیین دیوار سریع ترین راه افزودن حس به محیط و دادن استایل به ورودی خانه  است.
۶٫    افزودن فضای بیرون به ورودی خانه
اگر ورودی کوچکی دارید ممکن است بخواهید آن را بزرگ تر کنید.یک ایوان سرپوشیده بازسازی ساختمان مکان مناسبی برای نگهداری از وسایلی ست که برای آن در خانه فضا ندارید.سه پایه چتر،پادری های ورودی و یا وسایل تزیینی را می توانید در این فضا قرار دهید.بعضی از خانه ها ورودی دوگانه دارند که در آن تمام وسایلی که فرد در بدو ورود به خانه لازم دارد را پیش روی او قرار می دهد.این نوع از ورودی در مناطقی با دمای کم مثل در دو لایه دمای درون خانه را متعادل نگه می دارد و این بسیار عالی ایست.

بازسازی ساختمان

در طراحی این کافی شاپ کوچک از لوازم و اشیا دکوراتیو زیادی استفاده شده است. محوطه این بنا بسیار کوچک است و کمتر از ۱۰۰ متر مربع می باشد. فضایی کوچک اما زیبا که با بودجه ای مناسب ساخته شده است. در زیر عکس هایی از قبل و بعد دکوراسیون کافی شاپ خواهیم دید. استفاده از متریال خلاقانه در طراحی و چیدمان این کافه بسیار جالب توجه است و باید گفت که این سبک چیدمان کسب و کارهای کوچک را به یک تجارت جهانی تبدیل خواهد کرد.
کافه ای که در عکس ها خواهید دید یک مغازه کوچک است که نمای ساختمان آن بازسازی ساختمان بسیار کم عرض است و طراحان باید با هزینه ای متناسب آن را به مکانی شیک و دلخواه برای افراد مختلف با ذائقه های متفاوت تبدیل کنند. در طراحی این مکان از وسایل بازیافتی و قفسه های کتاب که به رنگ مسی در آمده اند استفاده شده تا فضا را تبدیل به محیطی سرشار از رمز و راز تبدیل نماید.

نور آفتاب را به خانه راه دهید. هیچ چیز مثل نور خورشیدی که از پنجره داخل خانه می تابد، به محیط انرژی نمی دهد. برای حداکثر استفاده از اشعه های خورشید، شیشه ها را تمیز و عاری از جای دست نگه دارید. برای پاک کردن شیشه ها از بیرون بهتر است از افراد متخصص در این کار استفاده کنید، اما تمیز کردن شیشه ها کار خودتان است. با فرچه خاک قاب پنجره و گوشه و کنار آن را بگیرید، با آب و صابون و اسفنج شیشه را کفی کنید. برای پاک کردن آب از روی شیشه، دست خود را به شکل S روی آن بکشید و پایین بیاید. حداقل سالی ۲ بار باید شیشه و پنجره ها پتینه را پاک کنید. اگر فکر می کنید شیشه های خانه شما کثیف نیستند، یک بار این کار را انجام بدهید و تفاوت آن را می بینید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com