بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان و پیمانکار ساختمانی

اگر در طرح بازسازی ساختمان شما تعیین شده که در یک نقطه ای از خانه حباب نور نصب شود، اما بالای این نقطه یک تیغه ساختاری مستقیم وجود داشته باشد، این کار غیرممکن می شود. اگر پیمانکار تهویه هوا قرار است کانالی برای هود جدید در آشپزخانه ایجاد کند اما فضای خالی شیروانی برای ساخت کانال وجود نداشته باشد، باید به فکر راه های جایگزین باشید.
مانع دیگری که عمومیت ندارد اما همچنان قابل توجه است، وجود لوازم مکانیکی قبلی است. هرگونه لوله کشی، سیم کشی یا تهویه هوایی که خراب، خطرناک یا ناهماهنگ با استانداردهای ساخت و ساز شهرسازی باشد، باید اصلاح و تعمیر شود.
و اما از بازرسی ها. اگر کار بازسازی منزل شما با مجوز لازم انجام شود، در این مرحله سر بازسازی ساختمان و کله بازرس های مراحل مکانیکی کار از راه می رسند. بازرس های شهرسازی و شهرداری بسیار دقیق و ریزبین هستند. اگر همه موارد و نکات به خوبی و بدون نقص انجام نشده باشد، این بازرسان بلافاصله کار را متوقف و پیمانکار را مجبور به ترمیم یا تعمیر مشکل و نقص موجود می کنند، البته این مانع محسوب نمی شود چون به فکر امنیت شما هستند.
و در آخر، فراموش نکنید که با طراح بازسازی خانه قدیمی خود در ارتباط باشید. اگر در زمینه کارهای مکانیکی ابهامی وجود دارد (که بسیار معمول است) از مسئول پروژه بپرسید. اگر درباره مکان لوله ها یا سیم کشی نگرانی دارید آن را مطرح کنید. اگر آخرین گزارش وضعیت پروژه را می خواهید، اعلام کنید. می دانم که ممکن است وسوسه شوید از همسایه خود که سال پیش خانه خود را بازسازی کرده پیشنهاد و نصیحت بخواهید، یا دوستتان که مهندس معمار است سوال بپرسید، اما به شما اطمینان می دهم تنها کسی که بیشترین اطلاعات را درباره بازسازی خانه های قدیمی دارد، پیمانکار پروژه های ساختمانی است. اگر می توانید در جلسات هفتگی پیمانکار پروژه شرکت کنید. شاید کمک کند بحران این مرحله کاهش یابد.

ورودی خانه فضای منحصر بفری محسوب می شود. این محل پر رفت و آمد است  و برای بازسازی ساختمان بهبود زندگی روزانه باید بسیار منظم و کارآمد طراحی شود.همچنین این مکان باید دلچسب و پذیرای میهمانان ما نیز باشد. این محل اواین جایی است که میهمان بعد از ورود به منزل به آن پا می گذارد و ما میخواهیم که بر روی یک میهمان تازه وارد تاثیرات خوبی داشته باشد. تمام ورودی ها به شکل یکسان ساخته نمی شوند، بعضی از خانه ها ورودی های کوچک و برخی دیگر ورودی های دلباز و بزرگ دارند. ورودی بعضی خانه ها سریعا به یک اتاق مثل نشیمن ختم می شوند.باید ارزیابی کنید که چگونه دیزاین و یا طراحی را برای فضای ورودی خود متصور هستید. این مکان باید متناسب با روحیه و شرایط خانواده شما طراحی شود. بدون توجه به کوچکی و یا بزرگی فضا رعایت کردن این راهکارها می تواند ورودی خانه شما را به محیطی دلپذیر بدل نماید:

۱٫    یک ورودی خیالی در خانه در نظر بگیرید:
اگر خانه شما دارای فضای معین ورودی نیست،برای ساخت یک فضای خیالی با وسایل و اسباب مورد نظر اقدام نمایید. انداختن یک پادری ویا  ایجاد تغییراتی در کف می تواند این مکان را به شکلی واقعی برای شما ایجاد نماید.شما می توانید با چیدمان خاص وسایل نیز این فضا را برای خود ایجاد نمایید.به خاطر داشته باشید که شما یک مکان ورودی با انباشتی از اسباب خانه نمی خواهید.یک کتابخانه دو طرفه و یا یک مبل کم ارتفاع برای این فضا کافی به نظر می آید. به طور مثال اگر ورودی به روی یک نشیمن باز و بزرگ ختم می شود پشت مبل را به سمت ورودی قرار داده و یک میز کنار بازسازی ساختمان مبلی در امتداد ورودی قرار دهید.این کار باعث جدا شدن فضاهای خانه از دیگر می شود. این مکان را می توان با گذاشتن وسایل دکوری نیز تزیین نمود.
۲٫    آلودگی را به دام بیاندازید
مهم نیست که در چه منطقه ای زندگی می کنید، به دلیل رفت و آمد زیاد درورودی این محل از خانه شما همیشه پر از آلودگی، گِل و گرد و خاک است. از قالیچه با دوامی برای این قسمت استفاده کرده و از انواعی آن را انتخاب کنید که به راحتی قابل جاروبرقی کشیدن و یا تکاندن باشد.
برای طراحی ورودی خانه ازکاشی های قابل شستشو و تعویض استفاده نمایید که قابل تعمیر و بازیابی نیز می باشند.اگر در منطقه ای زندگی می کنید که گرد و خاک زیادی دارد یک یک پادری سنگین در جلوی در ورودی انداخته و در قسمت ورودی قالیچه دیگری را پهن نمایید.

بازسازی ساختمان

به چندین دلیل باید نورپردازی مناسب را برای طراحی ورودی خانه در نظر بگیرید. مهم ترین دلیل مسائل امنیتی است. به محض این که قدم به ورودی خانه می گذارید باید درون خانه را ببینید.دلیل دوم نورپردازی در این مکان این است که شما باید اشیا و وسایل موجود را ببینید،مخصوصا اگر در تاریکی و قبل از طلوع آفتاب خانه را ترک می کنید. نورپردازی کمک می کند تا فضا بزرگ تر به نظر بیاید.اگر لامپ سقفی نصب نکردید می توانید از چراغ های رومیزی استفاده نمایید. از حباب برای لامپ های خانه استفاده کنید تا بهبود کارایی انرژی صورت دهد و لامپ ها طول عمر بیشتری داشته بازسازی ساختمان باشند.
۸٫    مکانی برای نشستن ایجاد کنید
همه ورودی ها فضای کافی برای قرار دادن صندلی و یا نیمکت ندارند. اما اگر شما در این محل فضای کافی در اختیار دارید می توانید نیمکت و یا صندلی برای نشستن و استراحت قراربدهید. یک نیمکت با قفسه همراه و یا کشوی زیرین می تواند فضایی اضافه برای نگهداری وسایل و نظم دادن به آن ها استفاده شود. در یک خانه شلوغ و پر سر و صدا، باید یک نقطه خلوت و شخصی داشته باشید که دقایقی در آن با افکار خود تنها باشید و به آرامش برسید. این تنهایی انرژی شما را از نو تامین می کند و آمادگی رویارویی با زندگی و دنیا را به شما می دهد. اگر یک اتاق خالی و کامل برای این کار ندارید، از یک گوشه دنج و خلوت استفاده کنید. در این تصویر می بینید که کاناپه جلوی شومینه قرار گرفته و با کمک آباژور زاویه دار میز کناری محیطی عالی برای مطالعه فراهم کرده. اگر یک سرگرمی خاص مثل قلاب بافی یا نقاشی دارید، فضای مخصوصی به آن اختصاص بدهید. یک فضا برای نگهداری وسایلتان تدارک ببینید که هر زمان که خواستید به راحتی آن ها را بیرون بیاورید.
بسیاری از ما، با برقراری ارتباط با دیگران راضی و خوشحال می شویم. ایجاد یک رابطه صمیمی و دوستانه با همسایه تان، باعث می شود هر زمان که خانه هستید به این ارتباطات ادامه بدهید. وقتی آن ها را می بینید سر صحبت را باز کنید، پیشنهاد کنید پتینه وقتی که به سفر می روند گلدان هایشان را آب بدهید، آن ها را به یک فنجان چای دعوت کنید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com