بازسازی ساختمان

سبک زندگی در بازسازی ساختمان

ورودی خانه بهترین محل برای نشان دادن استایل و سبک زندگی شماست. وقتی که بازسازی ساختمان از میهمانان پذیرایی می کنیم می خواهیم که احساس خانه و خودمان سریعا به آن ها انتقال یابد. این محل می تواند به فضایی پر از رنگ های مورد علاقه ما ،وسایل و چیزهایی که دوست داریم تبدیل شود.هر چیزی را که در این محل قرار می دهید بستگی شدیدی به فضای در اختیار شما دارد.در بعضی خانه ها تنها به آویز کردن تعدادی عکس و یا تابلو بسنده می شود.باید اطمینان داشته باشید که دیزاین این مکان با سایر قسمت های خانه هماهنگی دارد.
۱۰٫     آینه باشد و یا نباشد!
این که آینه در این محل باشد یا نه بسیار قابل بحث است.اگر خانه شما دیزاین کلاسیک اروپایی و یا آمریکایی دارد قرار دادن آینه می تواند نور فضای داخلی خانه را به ورودی انعکاس داده و ورودی را به محلی تبدیل کند که بتوانید به هنگام خروج از خانه در آن به بررسی ظاهر خود بپردازید.اگر بیشتر از نقطه نظر شرقی به طراحی داخلی خانه خود نگاه می کنید باید بدانید که قرار دادن آینه که رو به روی در ورودی باشد باعث اختلال در انتقال انرژی شده و فنگ شویی را با مشکل مواجه می کند.

دور تا دور خانه را از وسایلی پر کنید که شما را به یاد دوستان، افراد فامیل و خانواده و سفرها و گردش هایی که رفته اید بیاندازد. سوغاتی های مختلفی در معرض دید بگذارید که شما را به یاد آن سفر خاص بیاندازند و همچنین فراموش نکنید که برنامه های گردشی جدیدی بچینید. این روزها همه ما صدها عکس در دوربین های دیجیتال و پیشرفته مان داریم اما خیلی کم اتفاق می افتد که آن ها را چاپ کنیم. یک روز را به این کار اختصاص بدهید، کلکسیونی از عکس های مختلف خود انتخاب و آن ها را چاپ کنید، به روشی خلاقانه آن ها را در گوشه ای از خانه نمایش بدهید. دیوار سفید بازسازی ساختمان رنگی که در این آشپزخانه می بینید، یک کلاژ کامل از عکس ها را نمایش می دهد که واقعا حال و هوای آشپزخانه را زنده می کند.

اگر به دنبال راهی برای فرار از استرس روز طولانی و سخت خود هستید، نشستن روی یک کاناپه و نوازش حیوان خانگی روشی موثر و مناسب است. مطالعات نشان داده که بغل کردن حیوانات و نزدیک بودن به آن ها باعث ترشح هورمون اکسی توسین می شود، که انسان را آرام می کند. البته این تنها مزیت داشتن حیوان خانگی نیست. با داشتن حیوان فرصتی به دست می آورید که با یک موجود دیگر ارتباط برقرار کنید که شادابی و نوازش های بسیاری در پی دارد.
تعمیرات کوچک و ریزی که در خانه باید انجام شود مثل شیر آبی که چکه می کند یا دستگیره شکسته در اتاق را به تعویق نیاندازید. هر بار که با این ایرادات روبرو شوید روی اعصاب شما تاثیر می گذارد. پس به جای پشت گوش انداختن آن ها، بلافاصله دست به کار شوید. با کمی تلاش و زحمت، خانه ای گرم و صمیمی بدون هیچ کار و تعمیر دست و پا گیر خواهید داشت و حس موفقیت و پیروزی به شما دست بازسازی ساختمان می دهد.

داشتن طراحی دکوراسیون داخلی مداوم و پایدار، به این معنی نیست که نمی تواند هیجان انگیز باشد. اغلب افراد در لحظات آخر تصمیم گیری نظر خود را عوض می کنند و یک سبک ساده و ثابت شده انتخاب می کنند. اعتماد به غریزه خود اهمیت زیادی دارد. به احتمال زیاد از ته دل می دانید چه سبک و مدلی دوست دارید، و این علاقه به طور ناگهانی عوض نمی شود. مزیت مهم طراحی داخلی منزل این است که موقتی و قابل تغییر است. شاید به مرور زمان سلیقه شما تغییر کند، پس خبر خوب این است که همیشه می توانید بازسازی کنید یا دکوراسیون داخلی را تغییر بدهید.

بازسازی ساختمان

کلمه کوچک شاید بی ارتباط نباشد، اما هر تعریفی از آن داشته باشید، یک خانه بازسازی ساختمان نه چندان بزرگ مزایای بسیاری دارد. از ریخت و پاش کمتر و سریع تمیز شدن گرفته تا صرفه جویی برای خرید وسایل گران قیمتی که همیشه می خواستید. این مزایای زندگی در یک خانه تقریبا کوچک است.
خانه کوچک، دنج و صمیمی است. وقتی به یک خانه گرم و نرم فکر می کنید، مسلما یک فضای وسیع و پهناور را تصور نمی کنید. به این دلیل که در فضای کوچک تر، افراد به طور طبیعی و ناخودآگاه دور هم جمع می شوند. خانه کوچک، موجب گرمی و صمیمیت خانواده ها می شود.
کوچک بودن طراحی پلان و نقشه ساختمان به این معنی نیست که خانه از داخل هم کوچک و کم جا به نظر می آید. یک خانه کوچک با طراحی پلان مناسب و صحیح، اگر بیشتر نه، حداقل به اندازه یک خانه بزرگ با نقشه غیرمناسب بزرگ به نظر می آید.

یک طاق شومینه خالی و تزئین نشده انگار شما را صدا می کند و چیزی می خواهد … اما چی؟ طاق شومینه نقطه ای زیبا برای نمایش سلیقه و سبک دکوراسیون شما است، اما اگر هر بار که یک قاب عکس جدید یا خرت و پرت جدیدی می خرید به بازسازی ساختمان آن اضافه کنید، کم کم تبدیل به یک شلخته بازار غیرقابل تحمل می شود. با استفاده از این راهکارها، به روشی مدرن و شیک طاق شومینه خود را تزئین کنید.
اگر یک تابلوی هنری که عرض آن دقیقا با عرض شومینه یکی است را بالای طاق آویزان کنید، شومینه شما ظاهری حرفه ای و هوشمندانه می گیرد. اما اگر این شومینه و تابلوی هنری سفارشی به منظور این کار ساخته نشده باشند، هماهنگی جالبی نخواهند داشت. اثر هنری که حتی یک ذره غیریکسان باشد، نظم و ترتیب را به هم می زند. موقع انتخاب اثر هنری بزرگ، نوعی را گزینش کنید که ۶۵ الی ۸۰ درصد عرض طاق را در بر بگیرد تا ظاهری شیک با اندازه های دقیق داشته باشد. طول تابلو می تواند مختلف باشد اما بهتر است چند سانتیمتر فضای خالی داشته باشید. یک تابلوی بلند را باید وسط فاصله بین شومینه و سقف آویزان کنید، یا خیلی ساده روی طاق بگذارید و به دیوار تکیه بدهید. یک اثر هنری با ارتفاع کم را با فاصله پتینه ۱۰ سانتیمتر از شومینه آویزان کنید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com