بازسازی ساختمان

بازسازی داخلی کافی شاپ

زمان استفاده شده برای این چیدمان: حدود ۸ هفته برای طراحی داخلی کافی شاپ مورد نیاز است به علاوه سه هفته ای که برای بازسازی ساختمان زمان صرف شده است.
بودجه موردنیاز: حدود ۳۰۰۰۰ دلار اس
ترالیا در اختیار بوده که برای سیستم سرمایش،یخچال،کف کافی شاپ استفاده شده است.
مراحل اولیه: ابتدا یک لوگو برای کافی شاپ طراحی شده است.طراحی این لوگو به نحوی بوده که به مشتریان احساس آرامش و دلخواه بودن فضا را القا می نماید. این لوگو می بایست تاثیر گذاری زیادی روی مشتری داشته تا بتوان در آینده به تبدیل آن به یک برند جهانی امیدوار بود.
چون هزینه در این طراحی داخلی یک عامل محدود کننده بود پس باید از راه حل های بازسازی ساختمان هوشمندانه در دیزاین کافی شاپ بهره می بردیم تا میزان تاثیر گذاری و جلب نظر مشتری ها بالا برود. استفاده از کاشی های رنگ روشن ونورپردازی به این موضوع کمک می کند. استفاده از وسایل بازیافتی و دور ریختنی با این که زمان انجام کار را افزایش داد اما در هزینه ها صرفه جویی قابل توجهی را به همراه داشت.در زیر عکس هایی از این کافی شاپ می بینید:

از مدل های قدیمی تر استفاده کنید. فرقی ندارد بخواهید مبلمان، لوازم جانبی یا تجهیزات اتصالی بخرید، اگر از انواع و مدل های قدیمی استفاده کنید و از سبک های جدید و مدرن دوری کنید، محیط خانه شما خیلی دیرتر فضایی کهنه و تکراری می گیرد. کلاسیک شدن برخی وسایل و لوازم دلیل دارد، و این دلیل مخفی بودن هنری داخل آن هاست که همه نسل ها به آن علاقه مند می شوند اما مارک و برندهای جدید و متنوع خیلی زود افراد را دلزده می کنند.
کاربردی بودن طراحی داخلی جدید را هدف خود قرار دهید. از داشتن فضای کافی مطمئن شوید، هیچکس تا به حال از داشتن فضای خالی زیادی شکایت نکرده. گردش دایره وار و خلوت بودن محیط خانه را حفظ کنید، یعنی خانه را از مبلمان و وسایل چوبی پر نکنید. وجود سد و مانع در وسط خانه روز به روز اعصاب شما را ضعیف تر می کند، بدون اینکه متوجه باشید چه چیزی شما را آزار می دهد.

خرید یک خانه نه چندان بزرگ موجب می شود بودجه خود را برای کارهای مهم دیگری مثل سفر، سرمایه گذاری کاری یا آب نما صرف کنید. قبل از اتخاذ تصمیم قطعی برای مساحت خانه مورد نظر، به این فکر کنید که با چند متر مکعب صرفه جویی، چه کارهایی می توان کرد.
زمان مورد نیاز برای نظافت خانه کوچک بسیار ناچیز است. هیچ راهی وجود ندارد که بازسازی ساختمان بتوانید از زیر بار نظافت خانه شانه خالی کنید، اما با داشتن یک ویلای کوچک، این پروژه را خیلی سریع تر و راحت تر پیش ببرید. با کاهش مدت زمان لازم برای نظافت هفتگی خانه خود، وقت اضافه خود را صرف کارهای دیگری بکنید، مثلا یک گوشه بنشینید و از خانه زیبای خود لذت ببرید.
خانه کوچک برای محیط زیست مفید است. با استفاده کمتر از آب، برق و دیگر منابع، خانه کوچک شما اثر مخرب کمتری روی محیط زیست می گذارد. این اقدامات محیط زیستی را می توان با استفاده از لوازم کم مصرف، پنل های خورشیدی، بشکه های جمع آوری آب باران و سطل کمپوست در باغچه افزایش داد.

از راه رفت و آمد اتومبیل گرفته تا سقف، همه این بخش های مختلف در خانه کوچک تر نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری دارند تا یک خانه بزرگ. در طولانی مدت تاثیر سوددهی این موارد در زمان، پول و انرژی خودتان را خواهید دید.

اگر تابلوی هنری به قدری کوچک است که حتی نصف فضای بالای شومینه را هم پوشش نمی دهد، آن را به صورت نامتقارن یک طرف طاق بگذارید. این ظاهر موزون، باعث می شود به جای نمایش یک اثر هنری بسیار کوچک، اندازه آن عمدی به نظر بیاید. این نوع دکوراسیون داخلی با دیوار آجری یا سنگی بسیار زیبا می شود. فضای خالی که توسط تابلو پوشیده نشده، توجه را به طرف جنس دیوار جلب می کند. انگار که این دیوار خودش بخشی از تابلوی هنری نصب شده بالای شومینه است. این ایده با وجود مدرن بودن، در فضاهایی با معماری داخلی سنتی هم هماهنگ است. چند وسیله تزئینی کوچک را یک طرف طاق بچینید به طوری که چهار پنجم فضا را پر کند، و چشم ها ناخودآگاه به مرکز کشیده می شود. مطمئن شوید که رویه طاق شومینه به قدری جذاب هست که خالی بماند. اگر اثر هنری که به روش نامتقارن روی طاق می گذارید بزرگ است، بهترین کار این است که طرف دیگر طاق را هم با یک تکه متضاد بازسازی ساختمان پر کنید تا کج و عجیب به نظر نیاید. یک تابلوی هنری قاب شده (یا آینه) و یک گلدان پر از گل یا شاخه های خشک شده، ترکیبی کلاسیک و راحت است.

شما تنها کسی نیستید که در چیدمان منزل ، جای یک مبل حجیم یا کنسول صوتی تصویری بزرگ را ندارید. اغلب کسانی که در آپارتمان یا در محدوده شهری زندگی می کنند، با مشکل کمبود جا روبرو هستند. اگر شما هم چنین مشکلی دارید، می توانید به فضای محدود زندگی خود به چشم یک فرصت برای استفاده از خلاقیت های خود در دکوراسیون داخلی خانه نگاه کنید. راز یک زندگی راحت و مرفه در محیط کوچک یافتن یک راه حل است که در استفاده از فضا صرفه جویی کند و چندکاره عمل کند و مهم تر از همه سلیقه و سبک شخصی شما را نمایش بدهد. تصمیمات هوشمندانه فضای مورد نیاز شما را تامین می کنند و محیط را صمیمی و منحصر به فرد می سازند. با این راهکارهای دکوراسیون منزل به شما کمک می کنیم از اتاق نشیمن خود بیشترین استفاده را ببرید.
بازسازی ساختمان

نشیمن را به دیگر اتاق ها وصل کنید.
در دیزاین خانه، به خصوص خانه ای که فضای محدودی دارد، بهتر است دکوراسیون اتاق نشیمن را به یک فضای روان و قابل تردد تبدیل کنید و اگر ممکن است، چهارچوب یا دیوارهایی ایجاد کنید که اتاق های مجاور با آن یکی و ادغام شوند. اگر دیوارهای جداکننده را بردارید، یک اتاق نشیمن می تواند ترکیبی از آشپزخانه، اتاق غذاخوری و پذیرایی باشد. اگر چهارچوب ها را عریض تر کنید و به سقف متصل کنید فضا دلبازتر می شود. اگر تغییرات اساسی در معماری داخلی ممکن نیست، فقط درهای بین اتاق های مرتبط را بردارید. این کار نه تنها روشنایی و چشم انداز را توسعه بازسازی ساختمان می دهد بلکه تردد را نیز آسان می کند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com