بازسازی ساختمان

دیوارها در بازسازی ساختمان

نقاشی ساختمان برای دیوارها رنگی ملایم و لطیف انتخاب کنید. سلایق ما در طول زمان تغییر می کند. این قانون شامل رنگ مورد علاقه ما هم می شود. اما اگر در چیدمان منزل و طراحی خانه خود از رنگ های آرامش بخش استفاده کنید، مدت زمان بیشتری از آن ها لذت می برید. رنگ های شاد و تند هم مفرح و هیجان انگیز هستند اما براساس تجربیات مشخص شده افراد به سرعت از آن ها خسته می شوند. این نکته را به یاد داشته باشید که بسیاری از رنگ ها روی پالت انتخابی روشن تر از چیزی هستند که روی دیوار خواهید دید. قبل از رنگ کردن کامل اتاق، یک تکه از دیوار را با رنگ امتحان کنید. اگر تندی آن زیاد است اما از پایه رنگ راضی هستید، نصف رنگ را با سفید مخلوط کنید.

اگر همیشه آرزوی داشتن یک باغ زیبا یا یک محوطه تفریحی اطراف خانه داشتید، با زندگی در خانه ای با طراحی پلان کوچک تر، به آرزوی دیرینه خود برای طراحی فضای سبز و محوطه سازی برسید. در این شرایط با استفاده کمتر از محوطه و فضای خالی اطراف خانه، از همسایه ها دور می شوید و خلوت خود را حفظ می کنید.
با یک فرمول ساده ریاضی توصیح می دهیم : هرچه مترمکعب مساحت خانه شما بیشتر بازسازی ساختمان باشد، حفظ دمای مناسب در خانه هزینه بیشتری می برد. ویلا های کوچک به راحتی و با هزینه کمتر سرد و گرم می شوند، اگر در منطقه ای با تغییر دمای فصلی متناوبی زندگی می کنید این مزیتی به شمار می رود.

نصب تلویزیون صفحه تخت بزرگ بالای شومینه یکی از محبوب ترین انتخاب ها در دکوراسیون داخلی خانه است. این روش می تواند بسیار جذاب و چشمگیر باشد اما معایب خود را هم دارد که جنجال و بحث های زیادی در پی دارد. نصب تلویزیون بالای شومینه، آن را در ارتفاعی تنظیم می کند که مناسب دید چشم نیست پس برای تماشای زیاد تلویزیون جالب نیست اما برای تماشا از فاصله ای نزدیک تر مثل آشپزخانه مناسب است. از آنجا که خطر آسیب تلویزیون در اثر حرارت شومینه وجود دارد، طاق باید به قدری عمق داشته باشد که از تلویزیون محافظت کرده و فاصله کم را جبران بکند. اگر تلویزیون را در یک طرف شومینه نصب کنید می توانید ارتفاع آن را پایین تر تنظیم کنید و به دلیل بالا نگه داشتن سر به گردن خود آسیب نزنید. اگر روی دیوار مربوطه بازسازی ساختمان فضای خالی به قدر کافی نیست، یک دیوار کامل دیگر را استفاده کنید.
داشتن یک دستورالعمل یا ساختار برای چیدمان لوازم تزئینی کوچک متعدد روی طاق شومینه، راهنمای خوبی است. یکی از این ایده ها ایجاد یک مثلث یا هرم است. اگر بلندترین وسیله را وسط بگذارید و دیگر اجسام کوچک را دور تا دور آن بچینید، حتی اگر این لوازم دقیقا قرینه نباشند، باز هم حسی متقارن ایجاد می کنند. چیدن وسایل جلوی همدیگر به صورت لایه ای یک هرم درست می کند و انرژی متغیری به این ترکیب می دهد. اجسام را بچینید و جابجا کنید، تا جایی که حس کنید عالی شده، اما خیلی وسواس به خرج ندهید، تقارن به معنی تناسب کامل نیست. این روش به راه های مختلفی موفقیت به وجود می آورد، راه هایی که شاید در ابتدا نمی بینیم.

در صورت امکان مبلمان را طوری بچینید که بین فضاهای کاربردی فاصله بیافتد، در این صورت کاربردهای متفاوت در یک اتاق مشخص می شود. برای مثال هنگام چیدمان منزل، برای کار یا مدل یک میز کار پشت کاناپه قرار بدهید. یا صندلی ها را طوری بچینید که دکوراسیون نشیمن و محل غذاخوری از هم جدا باشد. اگر بخواهید این فاصله و تفاوت فضاها بیشتر معلوم باشد، می توانید در هر فضا یک لامپ جداگانه قرار بدهید. به طور مثال در اتاق نشیمن چراغی نصب کنید که روی سقف نصب شود، و در اتاق مجاور که محل غذاخوری است یک چراغ آویز سقفی نصب کنید که تا نزدیکی بازسازی ساختمان میز غذاخوری پایین می آید.
بگذارید نور آفتاب وارد خانه شود.
در دکوراسیون داخلی خانه از نورهای طبیعی استفاده کنید تا اتاق روشنایی بیشتری داشته باشد. یک محیطی که با نور خورشید روشن شده دلبازتر است و با سایه هایی که محیط را گرفته و کوچک تر می کند روبرو نیست. بهترین راه استفاده از نور طبیعی خورشید قرار دادن یک آینه در نقطه ای است که نور از پنجره روی آن می تابد. نه تنها نور را بازتاب می دهد بلکه عمق بیشتری به ابعاد محیط می دهد. در صورت امکان قدیمی ترین کاناپه خانه یا مبل محبوب خود را در این محل بگذارید تا از بیرون نما داشته باشد. اگر نور خورشید به داخل نمی رسد یک سیستم چراغ متحرک نصب کنید که از موقعیت های مختلف نور را می تاباند. فضای ارزشمند میز یا زمین را اشغال نمی کند، روشنایی مناسب و ریل متحرک و منعطف آن جایگزین ایده آلی برای نور خورشید است.

در گذشته افراد تصور می کردند همه وسایل منزل مثل وسایل چوبی، فلزی و رویه کابینت ها باید با هم هماهنگ باشند اما امروزه می توانیم یک جنس رویه کابینت برای فضای دور تا دور آشپزخانه و یک جنس متفاوت برای کابینت وسط آشپزخانه استفاده کنیم. می توانیم یک رنگ برای کابینت های فوقانی و رنگ دیگری برای کابینت های پایینی آشپزخانه انتخاب کنیم. می توانیم فلزات، تناژهای رنگ چوب، نورپردازی و پرداخت ها را مخلوط کنیم. البته این آزادی انتخاب لذت بخش هست ولی همه این ترکیبات می تواند گیج کننده هم باشد. بعد از انتخاب ابزار مختلف پرداخت گری، چه رنگی بازسازی ساختمان را انتخاب کنیم که همه این موارد را به هم متصل کند. در نمونه های زیر ببینید که چطور برخی طراحان معماری داخلی این چالش را با موفقیت به پایان رساندند.

بازسازی ساختمان

یکی از طراحان دکوراسیون معروف آمریکایی استراتژی خاصی برای انتخاب رنگ دیوار آشپزخانه دارد. اولین نکته این است که همه موارد را خنثی نگه دارید و بگذارید هر پرداخت گری رویه خودش را پیش ببرد و با بقیه هماهنگی پیدا کند. راه دوم این است که یک رنگ خنثی قوی و عمیق پیدا کنید. در این تصویری که می بینید از روش دوم استفاده شده. کابینت های دور تا دور آشپزخانه سفید هستند با رویه مشکی، کابینت وسط آشپزخانه دقیقا برعکس این ترکیب را دارد. همه این ترکیبات به وسیله رنگ طوسی دیوارها به چشم می آیند.

با انتخاب یک رنگ تند و قوی در آشپزخانه ای با وسایل متفاوت و گوناگون، می توان پتینه حس انسجام خلق کرد. یک مثال از این روش کف چوبی روشن، کابینت های سفید با رویه های مشکی است.
قبل از اینکه تصمیم بگیرید رنگ تند استفاده کنید یا رنگ خنثی، فضای خالی قابل رنگ کردن دیوارها را در نظر بگیرید. اگر یک فضای وسیع و پهن خالی روی دیوار دارید، از نظر معماری و دکوراسیون عاقلانه است که روی یک رنگ تمرکز کنید اما اگر فضای خالی بازسازی ساختمان شما یک نوار باریک بین یک کابینت و در ورودی است، این کار نتیجه جالبی ندارد.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com