بازسازی ساختمان

وسایل دکوری در ساختمان

مطمئن باشید هرگز از داشتن نور طبیعی زیاد در خانه یا بزرگ کردن پنجره ها پشیمان بازسازی ساختمان نمی شوید. اما حتما به تغییرات دمایی که با پنجره های بزرگ همراه است را در نظر داشته باشید. برای جلوگیری از ورود گرمای زیاد در تابستان یا خروج گرما در زمستان پنجره ها را با پرده بپوشانید. همچنین دریچه های گرمایش و سرمایشی را نزدیک به پنجره ها تعبیه کنید تا دمای هوا بهتر کنترل شود.
اگر در خرید وسایل مارک دار و مد روز زیاده روی نکنید و فقط ۱ یا ۲ وسیله چشمگیر در دکوراسیون داخلی منزل خود به کار ببرید، به احتمال زیاد از انتخاب های خود پشیمان نمی شوید. اگر وسیله شما منحصر به فرد باشد و با دقت و ملاحظه خریداری شده باشد، وسیله ای دوست داشتنی خواهد بود.
برای استفاده از رنگ های تند و پر رنگ در دیزاین منزل خود، وسایل تزئینی و دکوری با این رنگ ها بخرید. تجربیات طراحان نشان داده که اگر افراد فقط وسایل دکوری و هنری با رنگ های تند و آتشین در خانه داشته باشند، میزان تحملشان نسبت به این رنگ بیشتر می شود. طراحی کل خانه با یک پالت رنگ روشن و ملایم باعث می شود این وسایل ریز و تزئینی به شدت به چشم بیایند. تعویض این وسایل دکوری کوچک بسیار ارزان تر از نقاشی دوباره دیوارها و تعویض کل وسایل و لوازم خانه بعد از گذشت چند سال است.

اگر دکوراسیون منزل خود را به تازگی شروع کردید، هزینه مبلمان و مبله کردن آن خیلی نجومی بالا می رود به خصوص اگر فضای خالی و بی استفاده در خانه زیاد باشد. زندگی در یک آپارتمان یا خانه کوچک که متراژ بالایی ندارد به این معنی است به جای بازسازی ساختمان اینکه بودجه خود را هدر بدهید و در هر اتاق یک وسیله بگذارید تا پر شود، می توانید وسایل مورد علاقه خود را خریداری کنید.
آیا چشم شما یک اجاق گاز خاص یا رویه کابینت زیبا و مرغوب را گرفته؟ هزینه خرید این گونه وسایل در خانه های بزرگ بسیار زیاد است. اما در یک آشپزخانه کوچک می توانید به راحتی لوازم و وسایل شیک و گران قیمت مورد علاقه خود را بخرید چون فضای خالی زیادی برای پر کردن وجود ندارد.

یکی دیگر از اشکالی که می توانید ایجاد کنید دایره وار است، درست مثل هرم اما با محوری دایره ای (معمولا یک آینه هنری) که در مرکز نصب شده و دیگر اجسام اطراف آن چیده می شوند. می توانید اجسام بلند را لبه محور و کوتاه ها را در وسط قرار دهید، اجسام لایه بندی شده می توانند با لبه تماس داشته باشند یا تا نزدیکی آن بیایند. توجه داشته باشید که نیازی به ایجاد یک دایره کامل و بی نقص نیست، فقط کافیست یک انحنا و خمیدگی ایجاد شود با ظاهری موزون که ترتیب و نظم دید را رعایت می کند.
اگر ایده ای کاملا متفاوت می خواهید، روشی وجود دارد به نام کلاژ معاصر، آثار هنری را به نحوی آویزان و نصب می کنید که کاملا اتفاقی به نظر بیایند. شاید در برخی موارد لبه ها با هم برخورد و تضاد داشته باشند تا هنری و شلخته به نظر بیاید اما نباید کاملا به هم ریخته باشد. برای هر قاب پایه های بزرگ و ایستاده از کاغذ درست کنید، و قبل از سوراخ کردن دیوار، آن ها را بچسبانید و ترکیب و شکل مورد علاقه خود را پیدا کنید. همه قطعات را تا جای ممکن صاف کنار هم بچینید، سپس بعضی از آن ها را چند سانتیمتر جابجا کنید.
در طراحی داخلی برخی خانه ها، طاق شومینه پایین قرار گرفته به جای بالای شومینه. در این صورت سعی کنید از این ارتفاع پایین نهایت استفاده را ببرید، ارتفاع لوازم تزئینی که استفاده می کنید نباید از روی شومینه فراتر برود. این کار تمرکز دید را روی ارتفاع پایین نقاشی ساختمان و زمین نگه می دارد، برای محیط دنج و لم دادنی مناسب است.
یکی از بهترین روش های دکوراسیون داخلی منزل، چیدن وسایل تزئینی با شکل، طرح و سبک های مختلف روی طاق شومینه است. اگر لوازم قاب شده را با وسایل کلکسیونی، مجسمه و اینطور اجسام ترکیب کنید، تنوع و عمقی به دکوراسیون خود می دهید که کمی هم سبک و سیاق شخصی دارد. برخی از این وسایل عبارت هستند از : سرامیک (بشقاب و دیگر ظروف چینی)، گلدان شیشه ای، گل های تازه، مدرک و مجوزات، پلاک افتخار، جایزه و نشان افتخار، مجسمه، شمع، ظروف شیشه ای، جاکتابی، هیزم شومینه (یک تکه زیبا از انبار جدا کنید)، سنگ، ابزار شومینه و چراغ.

مهم ترین توصیه برای استفاده از رنگ سفید و رنگ های روشن، رنگ کردن فضاها و سطوح کوچک است. اگر دیوار و لبه ها همرنگ باشند، چشم به سقف معطوف می شود. اما از رنگ های تیره هم می شود استفاده کرد مثل سبز ارتشی یا ذغالی، که یک محیط کوچک را صمیمی جلوه می دهند. برای ایجاد عمق و روشنایی بیشتر اتاق، دیوار تیره را با المان های روشن ترکیب کنید. مثلا یک کاناپه روشن را به یک دیوار تیره تکیه بدهید. باقی دیزاین خانه را با مبلمان رنگ روشن، وسایل تزئینی پر زرق و برق و یک قالی کمرنگ تمام کنید. می توانید یک دیوار را با خطوط راه راه رنگی بازسازی ساختمان تزئین کنید، فرقی ندارید خطوط عمودی باشد یا افقی، در هر صورت دیوار را پهن تر و عریض تر نشان می دهد.

بازسازی ساختمان

چندکاره باشید.
وقتی در یک خانه کوچک زندگی می کنید این سوال را از خود بپرسید که آیا می توانید از یک محیط یا وسیله انتظارات متعددی داشته باشید؟ اگر وسایل اصلی چندکاره نصب کنید همه نیازهای شما در اتاق نشیمن برطرف می شود. مثلا یک میز کنسولی، کشوی دیواری و میز کار، یا مبل تخت خواب شو. یکی دیگر از مشخصات مهم در هر خانه کوچکی، محل نگهداری وسایل است. به جای صندلی غذاخوری از نیمکت هایی استفاده کنید که داخل آن ها نقش گنجه را ایفا می کند. به جای قفسه آویز، از کشوهای آویز استفاده کنید. با حفظ هدف اصلی، فضای اضافه ای برای نگهداری بازسازی ساختمان لوازم ضروری ارائه می کند. روی یک صندلی زیرپایی عثمانی یک سینی بگذارید تا همزمان نقش میز قهوه خوری داشته باشد.

از قالی بزرگ استفاده کنید.
شاید به نظر اشتباه بیاید، اما استفاده از یک قالی بزرگ در اتاق نشیمن که از پشت مبل و کاناپه ها و میز عسلی بیرون بیاید، پهنای دید را افزایش می دهد و محیط را بزرگ تر جلوه می دهد. اما یک قالی کوچک تر که فقط کمی از میز پتینه عسلی بزرگ تر باشد، بیشتر شبیه به پادری جلوی حمام می شود و ابعاد اتاق را فراتر از وسعت محدودش نشان نمی دهد.

 

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com