بازسازی ساختمان

رنگ فروشی و رنگ مناسب ساختمان

اول از همه سراغ مغازه رنگ فروشی نروید. در این آشپزخانه دامنه نقاشی ساختمان گسترده ای از وسایل و اجناس مختلف پتینه وجود دارد. رویه کابینت آشپزخانه تخته چندلای چسبیده است، رویه کابینت های دور تا دور سنگ گرانیت است. کاشی های دیوار بالای اجاق گار که به دلیل نورپردازی در عکس به نظر طوسی و اخرایی می آید، درواقع طوسی شیشه ای مرواریدی است. برای رنگ آمیزی دیوار این آشپزخانه باید رنگی انتخاب می شده که هارمونی تمام وسایل رعایت بشود پس طراح دکوراسیون به سمت روش ترکیب و مخلوط کردن رفته. در این نوع پروژه ها همیشه یک منبع و مرجع برای الهام گرفتن رنگ وجود دارد. رویه کابینت میانی قهوه ای چوب گردوی خوشرنگی است که سایه هایی از قرمز نشان می دهد پس رنگ دیوارها نباید با قرمز ناهماهنگ باشد. در سنگ های کابینت ها رنگ ماسه ای ملایمی دیده می شود پس رنگ دیوارها را قهوه ای- طوسی انتخاب کرد که رفلکسس از رنگ شن و ماسه ای روی کابینت ها است.
در انتخاب رنگ آشپزخانه ها نباید با قوانین و مقررات جلو رفت، هر پروژه ای ویژگی های خودش را دارد. توصیه طراح دکوراسیون آشپزخانه این است که هیچوقت وسایل را تک تک و جداگانه نبینیم، قبل از اتمام هر قسمت همه اجسام را کلی و از دور نگاه کنید، فقط در این صورت می توانید رنگ مناسب را انتخاب کنید.

در این عکس آشپزخانه ای می بینید که کاشی بالای اجاق گاز آن از سفید، قهوه ای، سبز و کرم تشکیل شده. با توجه به اینکه کاشی دیوارها ۲ نوع سبز متفاوت هستند، کابینت های فوقانی طوسی- سبز، و کابینت های پایین طوسی- قهوه ای بازسازی ساختمان هستند، به نظر شما چه رنگی برای دیوارها مناسب است؟ اگر فقط به کاشی بالای اجاق گاز نگاه کنیم شاید رنگ مناسب دیوارها سفید یا قهوه ای یا سبز باشد. اگر سبز را انتخاب کنیم کنتراست کمتری با کابینت ها خواهد داشت و آشپزخانه ای با فضای مونوکروم به وجود می آید. رنگ قهوه ای یا سفید کنتراست را افزایش می دهد. در این نمونه، طراح از سایه قهوه ای استفاده کرده که هم با کاشی بالای اجاق گاز و هم با تناژ قرمز کفپوش قهوه ای هماهنگی دارد. طراح دکوراسیون آشپزخانه ای که در تصویر می بینید توصیه کرده وقتی پالت رنگ یک آشپزخانه از رنگ های خنثی تشکیل شده، رنگ دیوارها به سلیقه فرد بستگی دارد. او می گوید در آشپزخانه ای که از ۲ رنگ شکلاتی و طوسی استفاده شده، فرقی ندارد دیوارها را شکلاتی کنید و کابینت ها رو طوسی یا بالعکس. فقط باید درک کنید که ظواهر متفاوتی دارند. آشپزخانه ای با دیوارهای تیره و کابینت های روشن فضایی بسیار سنگین تر و به هم ریخته تر دارد نسبت به آشپزخانه ای با دیوارهای روشن و کابینت های تیره.

افرادی که سال هاست در آپارتمان زندگی می کنند، راز و رمز ایجاد و خلق یک خانه زیبا و فضایی رویایی را آموخته اند. اجبار در ساخت خانه‌های کوچک ، امروزه سبب شده‌ طراحان به شیوه زندگی آپارتمانی نگاه موشکافانه تری بیفکنند. در دکوراسیون خانه های کوچک ،اغلب امکان ایجاد اتاق ناهارخوری مجزا وجود ندارد؛ اما این دلیل خوبی برای چشم پوشی کردن از این مکان در دکوراسیون منزل نیست؛ برای مثال، اگر بازسازی ساختمان بخواهید برای دکوراسیون اتاق نشیمن خود میز ناهارخوری تهیه کنید، می توانید از  انواع مختلف میزهای ناهارخوری که به شیوه ای جادویی برای شما فضا ایجاد می کنند، استفاده کنید؛ برای مثال، میزهایی که در پایان صرف غذا می‌تواند به ابعاد کوچک تری تبدیل شود  و کمترین جا را بگیرد یا حتی کاملا از دیده پنهان شود. کنسول‌های  چوبی زیبایی وجود دارد که میز کشویی به آنها متصل است و به آسانی می‌تواند برای چند نفر فضا ایجاد کند. و یا میزهایی که رویه تاشو دارند و می‌توانند دو برابر شوند. با یک انتخاب مناسب می توانید هر قسمت از خانه خود را به  اتاق ناهارخوری تبدیل کنید. در خصوص صندلی برای دکوراسیون اتاق غذاخوری می توان به صندلی تاشو یا صندلی‌هایی که روی هم سوار می‌شوند فکر کرد. اگر اتاق ناهارخوری شما در فاصله مهمانی‌های شام بی مصرف واقع می شود یا اگر دلتان می‌خواهد جایی برای ناهارخوری داشته باشید و فضایی ندارید، در کاربرد مکان مورد نظرتان و طراحی داخلی آن تامل بیشتری کنید.  در نظر گرفتن یک نقش دوگانه برای یک اتاق، قابلیت زندگی را در کل خانه تغییر و افزایش می‌دهد و مشکل فضاهای تک کاربردی یا کم استفاده را در زندگی شما حل می کند.

تعمیرات در دکوراسیون داخلی به قصد صرفه‌جویی در خرید دوباره و  حفظ یک نقاشی ساختمان قطعه از مبلمان صوررت می‌گیرد. آگاه بودن به چند ترفند ساده در مورد نوسازی و تعمیر مبلمان می‌تواند مبلی را که باید پشت در ساختمان قرار گیرد به یک اکسسوری ارزشمند و پر جلوه در دکوراسیون منزل شما تغییر دهد . به نکات زیر توجه کنید:

بازسازی ساختمان

تعمیر صندلی‌هایی که لقی دارند :
صندلی هایی که لق هستند، تنها یک قدم با فاجعه فاصله دارند. تا وقتی این خرابی را درست نکرده‌اید، از آن استفاده نکنید. لرزش پایه ، یکی از نشانه های لقی صندلی و مبل است . علت این لرزش اصولا بزرگ شدن سوراخی است که پایه در آن قرار گرفته است. ابتدا پایه یا پایه های مشکل دار را جدا کنید ، به آن چسب چوب قوی بزنید ، سپس آن را به هم بچسبانید و اجازه دهید کاملا خشک شود. می توانید از میخ هم برای اتصال و محکم کردن در محل مورد نظر استفاده کنید.
صندلی هایی با اسکلت ضعیف
وقتی پیکره و اسکلت یک میز یا صندلی روکش‌دار لرزش دارد، یعنی باید محل اتصال‌ گوشه‌های آن را نگاهی بیندازید. معمولا با استفاده از بست‌های فلزی می‌توانید به آن استحکام ببخشید.

سست شدن لایه نازک و چوبی روکش
هنگامی که  قسمت کوچکی از روکش چوبی لق شده است ، این گونه  عمل کنید:  لبه شل را بلند کنید و با آب دزدک مقداری چسب سفید بزنید. با تیغه نازک کارد، چسب را پخش کنید و سپس روی قسمت چسب خورده کاغذ مومی و یک تکه تخته روی آن بگذارید. آن را با یک گیره دستی محکم کنید یا به کمک چند کتاب به پایین فشار دهید. اگر قسمت بزرگی از روکش چوبی سست رنگ فروشی شده است یا قصد دارید بخشی از روکش را تعویض کنید از چسب فوری که بلافاصله می‌چسبد استفاده کنید. این چسب را هم به روکش و هم به سطح قسمت زیرین بزنید و برای این کار از یک قلم موی کوچک بازسازی ساختمان استفاده کنید. بگذارید حداقل نیم‌ساعت بگذرد تا چسب خشک شود. روکش را با دقت سر جای خود بگذارید خیلی دقت کنید زیرا شما شانس دوم ندارید. با یک غلطک لاستیکی پایین غلطان، روی قسمتی که روکش زده‌اید بمالید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com