بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان و نقش پنجره

سمت باز و بزرگ نشیمن بسیار روشن، ملایم و راحت است. این فضا با پنجره های متعدد بازسازی ساختمان و چشم‌اندازهای دیدنی‌ای که دارد درواقع بهترین مکان برای لمیدن و خوشی کردن با دوستان است. در این فضا هم می توان در روزهای گرم بهره برد و هم در روزهای سرد. در روزهای تابستان، پنجره‌ها هوای خنک را وارد محیط می کنند و در ماه‌های سرد سال، شومینه‌ی سنگی، محیط را گرم می‌نماید.
پیچ و تاب‌ها و چرخش‌های جالب و سرگرم کننده در دیزاین داخلی این مکان جذاب بسیار به چشم می خورد.  پله‌ها به مکان دنجی منتهی می‌شوند که نشیمن راحت و تاکیدات ملایمی دارد. این فضای عجیب و جالب با متریال‌های دیگری چون فلز و شیشه که شکل بی عیب و نقصی تکمیل کننده‌ی سنگ کف، دیوارها و سقف است، همراه می باشد. طیف رنگی که در اثر هنری روی دیوار و صندلی‌ها گردان دیده می شود بعد دیگری به معماری داخلی این محیط می‌دهد.

یک اتاق خواب ساده را می‌توان با انفجار یک سری چشم‌نواز به روی دیوار به همراه نمایی تماشایی از دنیای بیرون به یک اتاق چشمگیر تبدیل نمود. هیچ چیز به اندازه‌ی طبیعت ساده طبع این اتاق تنها با اشاراتی از افراطی‌گری، نمی‌تواند بیانگر این فضا باشد. حمامی که برای این اتاق تعبیه شده است حس ظرافت و لطافت بیش‌تری را به این محیط می‌بخشد. محیطی که می‌توانست این‌قدر دلپذیر نباشد.

محیط اتاق نشیمن دارای یک حس ساختار شکنانه است. طرح‌های رنگی متنوع و نامتعارف از طریق مبلمان کاملا سفید، نقاط تاکیدی و متریال‌های مختلفی چون چرم و سنگ مرمر یکدیگر را کامل می‌کنند.

از اینکه به میز «ناهارخوری» تنها به چشم میز ناهارخوری بنگرید، بگذرید و به فراسوی آن بیندیشید. میز یعنی سطح وسیعی برای انواع و اقسام فعالیت‌ها. صندلی که برای نشستن دارید، با اضافه کردن یکی دو چیز دیگر به اتاق ناهارخوری امکانی تازه به آن ببخشید. زیر پنجره نیمکتی بگذارید و با قراردادن قفسه کتاب در جوار نیمکت، کنجی برای مطالعه بسازید. در عین حال همین قفسه می‌تواند حکم بوفه را برای کاربرد ناهارخوری داشته باشد. نیمکت  عتیقه‌ای را که در گوشه اتاقی جا دارد می‌توان به دو صورت به کار برد: برای نشستن در یک گوشه دنج در طول روز و جای خواب مهمان، هنگام شب. بدون داشتن اتاق ناهارخوری واقعی باز هم می‌توانید در مکان‌های نامتعارف، فضایی برای پذیرایی ایجاد کنید. اتاق پذیرایی، پناهگاه خانوادگی، آفتاب خانه ، گذرگاه اصلی خانه بازسازی ساختمان یا حتی سرسرا، هر کدام را می‌شود برای این منظور آماده کرد. صندلی‌های ناهارخوری در مواقع غیر خورد و خوراک می‌توانند در اتاق‌های دیگر به کار روند. اگر برای گذاشتن میز جا ندارید، از میزهای گنجه مانند تاشو یا میزهایی که رویه تاشو دارند و به دیوار می‌چسبند و جلب توجه نمی‌کنند، استفاده کنید. این‌گونه ترتیبات نیاز به تخیل و اندیشه درست درباره اصول کار دارد. در بین وعده‌های غذا، میز را به کوچک‌ترین اندازه ممکن آن درآورید، تا حدی که تنها برای بازی و به جای میز کار قابل استفاده باشد. در یک گوشه L شکل اتاق پذیرایی می‌توانید از یک پارتیشن کوتاه در دکوراسیون اتاق غذاخوری استفاده کنید که هم حکم گنجه‌ای با در کشویی را دارد و هم دارای سطحی است که می‌تواند به صورت بوفه به کار برود. در نظر داشته باشید به کمک کمی تخیل و ابتکار می توانید از آپارتمانی کوچک، کاخی رویایی بسازی.

در مورد تورفتگی‌ها، شلاک چسبی می‌تواند تورفتگی‌های کوچک را با موفقیت پر کند. در غیر این صورت، با استفاده از یک سوزن در قسمت تو رفته، سوراخ‌هایی ایجاد کنید. با چند قطره آب، تو رفتگی را مرطوب کنید. پس از این که چوب باد کرد با روغن و سنگ آهک نرم و گردی که مخصوص پرداخت فلزات و چوب است آن را آرام بمالید. اگر تو رفتگی شدید نیست و الیاف چوب نشکسته‌اند این کار را روی قطعه‌ای که می‌خواهید دوباره جلاکاری انجام دهید . یک پارچه مرطوب را که چند بار تا کرده‌اید روی سطح آسیب‌دیده قرار دهید. به مدت چند دقیقه یک اتوی داغ روی پارچه بگذارید . در بیشتر موارد، بخار آب، الیاف چوب را متورم می‌کند و آنها را به حالت اولیه بازمی‌گرداند، بخار آب، دانه‌های اطراف تورفتگی را نیز بلند می‌کند و لذا شما مجبور خواهید بود قبل از جلاکاری، برای صیقلی کردن سطح، سمباده کاری اضافی انجام دهید.
-در مورد ترک‌ها: ترک‌ها را با بتونه چوبی که مرغوب است پر کنید، این کار را با دقت و با استفاده از کاردک بتونه یا یک کارد که تیغه آن نازک باشد انجام دهید. با یک کهنه یا کاغذ سمباده ریز دانه، بتونه اضافی را بردارید. برای پر کردن خراش‌های پهن یا عمیق، از شلاک استفاده کنید.
-در مورد شکاف‌ها: اگر شکاف زیاد جدی نیست آن را با پشم فولادی ظریف بمالید و بعد با موم چسبی پرداخت‌کاری کنید. اگر شکاف، شدید باشد لازم است دوباره پرداخت‌کاری کنید.

بازسازی ساختمان

دکوراسیون داخلی را می توانید به کمی تدبیر به شیوه دلخواه و مقرون به صرفه آذین کنید و فضای دلپذیری خلق نمایید.

اگر در نظر دارید در دکوراسیون داخلی خود تغییراتی دهید و  قسمتی از مبلمان خود یا همه آن را نقاشی کنید ، حتما لازم نیست در ابتدا ، رنگ و جلای قبلی آن را پاک کنید، اگر رویه ی مبلمان شما تا حد منطقی و قابل قبولی صاف و سالم است،  آن را با تربانتین یا الکل‌های معدنی بشویید ،  سپس سطح مبل را با کاغذ سمباده شماره ۲۰۰ صاف و صیقلی کنید. در مورد نقاط تراش‌دار، به لبه‌های زبر کاغذ ، سمباده شماره ۸۰ بزنید. در طراحی داخلی منزل خود، برای نقاشی کردن مبلمان می توانید از رنگ پلی‌بورتان نیز استفاده کنید.

این رنگ به اندازه جلای پولی‌بورتان استحکام دارد. رنگ لعابی الکید با پایه روغنی نیز پوشش خوبی دارد و خواسته شما  را برای ایجاد تغییر در دکوراسیون داخلی برآورده می سازد و یک پرداخت سخت و مقاوم در برابر فرسایش ایجاد می‌کند. این تصور که رنگ لاتکس یا رنگ دیوار و خانه ، بهترین و دلبخواه ترین نتیجه را به شما می دهد ، اشتباه است و از انجام این کار ، حذر کنید.  برای رنگ کردن مبلمان از  قلم مو یا پیستوله استفاده کنید. در صورت استفاده از قلم مو، رنگ را تکان دهید و خوب به هم بزنید. موهای قلم مو را حدودا تا یک سوم به رنگ وارد کنید. نقاشی کردن رویه مبلمان بازسازی ساختمان به طور تزیینی، می‌تواند مبلمان ساده را لوکس کند و به  دکوراسیون منزل تان نمایی شیک و متفاوت ببخشد. در نظر داشته باشید با بازسازی ساختمان کمی تغییر می توانید به دکوراسیون خانه خود جلوه ای متفاوت ببخشید.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com