بازسازی ساختمان

دیوارهای آشپزخانه در بازسازی ساختمان

یکی از طراحان دکوراسیون داخلی منزل در مورد رنگ کردن دیوارهای آشپزخانه با وسایل گوناگون بازسازی ساختمان و مختلف می گوید اگر سطح وسیعی از دیوار بالای اجاق گاز و سطوح کابینت و رنگ های مختلف داشته باشید، بسیاری از آن ها رنگ خنثی غالبی خواهند داشت. به طور مثال رویه های سنگ مرمر ممکن است از رنگ های سفید و طوسی، سبز و مشکی، برنزی، طلایی و قهوه ای سوخته تشکیل شده باشد. اگر به این ترکیبات از بالا نگاه کنید یک رنگ خنثی بیش از بقیه چشم شما را می گیرد، همان رنگ را برای دیوارها انتخاب کنید.
کابینت های این آشپزخانه طوسی رنگ هستند، رویه آن ها سفید با رگه هایی از طوسی است. شما کدام یک را برای دیوارها انتخاب می کنید، سفید یا طوسی؟ طراح دکوراسیون آشپزخانه رنگ سفید را انتخاب کرده که کابینت ها را چشمگیر کرده.

راه حل بسیاری از مشکلات و معضلات دیوارها ، پوشش دیواری مناسب است. اگر سطح دیوارها صدمه دیده‌اند و باید آثار آسیب ها پنهان  شود، یا اینکه می‌خواهید اتاقی را از بی روحی و کسالت‌باری بیرون آورید و فضا ، دلنشین و جالب به چشم بیاید، لازم است کانونی را طراحی و به اکسسوری های اتاق اضافه کنید که توجه و تمرکز به آن معطوف شود. اگر می‌خواهید خطوط  یا بافت‌های خشن یا نامتعارف عناصر معماری اتاق را نرم ، ملایم و عادی جلوه دهید، اگر درمانده‌اید که با حریم بی روح و  بی‌هویت خود چه کنید تا آرایشی منحصر و چشم نواز داشته باشد، پوشش دیواری بهترین نسخه شفابخش برای درمان این مشکل هاست. از نقش‌های گلدار ظریف تا نقش‌های بی‌پروای هندسی، از سادگی راه‌راه تا طرح‌های هنری با پرداخت‌هایی که مقلد طرح و جنس و بافت ویژه‌ای است، امکانات و گزینه‌هایی را در اختیار شما قرار می دهد تا فضای خیال انگیز خود را طراحی کنید ؛ بنابراین این مشکلات ، بدون راه حل نیست و می توان گفت ، برای شما معضل و مشکلی به شمار نمی آید ، بلکه موضوعی که ممکن است برای شما ایجاد دغدغه کند این است که در میان دریای نقش ها و طرح ها چه انتخابی باید داشته باشید تا شما را به هدف و مقصودتان برساند. توجه کنید که در ابتدا به معیارها و علاقه شخصی تان توجه کنید و همچنین تاثیر رنگ انتخابی را در فضا و دکوراسیون منزل خود در نظر بگیرید.

در دکوراسیون منزل در خصوص مبلمان هایی که ناتمام هستند یا مبلمان هایی که رنگ و جلای قبلی آن به تازگی برداشته شده و از بین رفته است، چند گزینه مربوط به رنگ پیش روی خود دارید که می توانید آن ها را به کار ببرید:

در  مبل ها می‌توانید به رنگ طبیعی آنها کاری نداشته باشید و اجازه بدهید رنگ طبیعی شان بازسازی ساختمان باقی بماند و روی آن رنگ جدیدی بزنید، یا با جلای دوباره، ظاهر آن را تغییر دهید.

برای رنگ کردن و تیره نمودن مبلمان هایی که از چوب ساخته شده اند ، از رنگ استفاده کنید. الیاف چوب ، رنگ را به درون خود جذب کرده و رنگ به الیاف چوب نفوذ می‌کند. رنگ به درون قسمت های سخت و نرم دانه‌ها با سختی و مشقت جذب می شود و طرح دانه‌ها مشخص‌ و مشهودتر می‌شود؛ اما رنگریزه، علاوه بر اینکه در چوب نفوذ می‌کند ، سطح آن را نیز می‌پوشاند و دانه را ترکیب و نامشخص می‌کند.

رنگ‌زدا، چوب را درخشان و براق می‌کند و لک‌ها را از بین می‌برد. برای رنگ‌زدایی با مایع رنگ‌زدایی لباسشویی، محلول رنگ‌زدا و آب را به آن بریزید یا از یک رنگ‌زدای خیلی قوی استفاده کنید. هر مقدار از رنگ‌زدا را که در دانه‌ها مانده باشد به وسیله شستن با مخلوط آمونیاک یا سرکه سفید و آب (به نسبت آب دو برابر آمونیاک) خنثی کنید. در محیطی کار کنید که تهویه خوب و مناسبی دارد. برای این که چوب، درخشان تر شود، از رنگ‌زدای دو بخشی تجاری چوب استفاده کنید. با یک برس، ماده شیمیایی بزنید. مدتی تامل کنید و بعد، ماده دیگر را با برس دیگر بزنید.

دکوراسیون داخلی مبحثی است که علاقه بسیاری از افراد را به خود جذب کرده است . امروزه افراد تمایل دارند چیدمان داخلی مناسب و هماهنگی داشته باشند. دکوراسیون فست‌فود می‌تواند در جذب مشتری و رونق و شکوفایی فست‌فود بسیار حائز اهمیت باشد. هر مکانی بسته به نوع خدمات ارائه دهنده و شرایط آن، نیاز به دکوراسیون و چیدمانی خاص دارد. دکوراسیون داخلی فست‌فود باید به گونه‌ای باشد که لحظاتی بازسازی ساختمان آرامش‌بخش و دلنشین برای مشتریان رقم بزند. توجه به المان‌های داخلی نیز بسیار حائز اهمیت است. انتخاب نوع کفپوش، رنگ‌ها، دیوارپوش، نور و نورپردازی، اکسسوری‌ها و غیره بسته به فضای داخلی و مقیاس فست‌فودتان  است . رنگ دیوارها و رنگ دکوراسیون را منطقی انتخاب کنید.

بازسازی ساختمان

یکی از مهم‌ترین عوامل در طراحی داخلی رستوران این است که مشخص شود چه نوع غذایی قرار است در رستوران شما سرو شود و چه خدماتی ارائه می‌کنید. نوع غذا، اولین قدم برای طراحی دکوراسیون رستوران شماست. یکی دیگر از مهم ترین المان ها در طراحی داخلی فضای شما  نوع رستوران و سبک ساخت آن به شکل های ساده ، سنتی ، کلاسیک و سنتی مدرن  است . با توجه به نوع ساخت و فرم رستوران  می توانید برای دکوراسیون سنتی خود به بهترین شیوه تصمیم بگیرید . همچنین نوع غذای طبخ شده در رستوران به شما کمک می‌کند که نام رستوران، لوگوی رستوران و رنگ آن، مشخص شود؛ برای مثال اگر رستوران شما غذای ایرانی، اروپایی، آسیایی، شرقی یا هر نوع غذای دیگری طبخ و سرو می‌کند، این به چیدمان منطقی در دکوراسیون شما کمک می‌کند. داشتن این موارد موجب می‌شود که رستوران شما به یک برند و نام معتبر و خاص بین افراد معروف شود و با توجه به نوع رستوران شما می‌توانید نمای بیرونی ساختمان را نیز هماهنگ و متقارن با نمای درونی کنید. عناصری که می‌تواند رستوران شما را منحصرکننده به نظر رساند،  نوع رنگ‌آمیزی و هماهنگی آن با محیط درون، نوع میز و صندلی‌ها، کف‌پوش، دیوارکوب‌ها (مدرن، سنتی، کلاسیک) و نور و نورپردازی است و استفاده از پنجره‌های رو به فضای سبز نیز غوغا می‌کند، چراکه سبزی روح سرکش را آرام می‌کند و استرس و هیجان را کاهش می‌دهد.

در طراحی دکوراسیون رستوران های سنتی سعی بر این است افراد، فارغ از دغدغه‌های روزانه در آن جمع می‌شوند و لحظاتی با آرامش را سپری می‌کنند. معماری سنتی، سبکی ایرانی است که از معماری خاصی پیروی می‌کند. فرم پوشش، شکل، رنگ، نوع و دکوراسیونی متفاوت و خاص که منحصر به معماری ایرانی است. سبک‌های سنتی دارای بخش‌هایی مانند ایوان‌های بزرگ، ستون‌های بلند، طاق‌های گنبدی بازسازی ساختمان و شکل خاصی است که در عین سادگی، معرف شکوه عظیم معماری ایرانی است.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com