بازسازی ساختمان

بازسازی دیوار و سقف ساختمان

میزان اهمیت و تاثیرگذاری دیوارها و سقف، را به تصمیم گیری شما  تعیین می کند. اگر تمایل دارید که فضای بازسازی ساختمان اتاق شما خلوت و کم جمع و جور  به نظر برسد، فضاهای خالی را با رنگ‌های قوی و قدرتمند  پر کنید و به طراحی و نقش دکوراسیون داخلی  که تا حدی ساده و در اصطلاح امروز ی، مینی مالیست از کار درآمده است، گرما و انرژی ببخشید، اگر هم تمایل دارید رنگ دیوارها و سقف در پس زمینه محو شوند تا نورهای متمرکز (لکه‌ای ) بر اجزای مبلمان بتابد و موجب جلوۀ بیشتر آنها شود و برجستگی ایجاد کند، از رنگ‌های خنثی و نقش‌های ظریف و محو در دیوار و سقف استفاده کنید و به این فضاها لطافت ببخشید، بدون اینکه نور بر دیوار چیره شود. با کار کردن روی دیوار و سقف می‌توانید حال و هوای دلخواه خود را حاکم سازید. برای ایجاد حال و هوایی سنگین‌، می‌توانید  پوششی سنتی برای دیوارها در نظر بگیرید. با الهام از ترکیب رنگ‌های «کارائیبی» می‌توانید بر دیوارها رنگ‌های زنده و درخشان بزنید تا همیشه و در هر حال آفتاب‌گیر به نظر آید. همچنین اگر می‌خواهید کتابخانه یا اتاق کوچک و خصوصی شما دنج و آرام به نظر آید،  قرمزهای تیره (عنابی)  یا طلایی- قهوه‌ای ملایم فا رااز گرمای آرامش‌بخش خود سرشار می‌کنند.

بنابراین مراقب باشید که اگر تصمیم به طراحی داخلی فست فود یا رستوران خود گرفته‌اید، ساده از کنار آن عبور نکنید و آن را به افراد مجرب و کاردان که در این حرفه نامی هستند و دستی بر آتش دارند بسپارید. یک دیزاین خوب می‌تواند در پیشرفت و رونق بازسازی ساختمان رستوران شما و جذب مشتری بسیار تاثیرگذار باشد. بدانید که جدا از کیفیت خوب غذاها، دکوراسیون منطقی و مناسب،‌یکی از بزرگ ترین عوامل رشد و رونق کاری شماست. همان‌طور برعکس، اگر معماری داخلی فضای شما شما مناسب،‌هماهنگ و برازنده نباشد،‌شما با شکست مواجه خواهید شد، ایجاد یک فضای گرم و صمیمی برای حضور افراد بسته به نوع رستوران (سنتی، مدرن) می‌تواند عاملی در جذب افراد برای کنار هم قرار گرفتن در آن میحط باشد. یکی از عناصر مهم در رونق و جاذبه دکوراسیون رستوران شما، توجه به المان‌های رفع نیاز اولیه مشتریان است. حتما می‌توانید در فضای خود، از ظرف و وسایلی هم رنگ و متقارن با بهره گیرید. اگر سنگ  یا چوب یا نمای ساده است، مشکب است، راه‌راه است، دو رنگ است یا رنگارنگ ، این کمک می‌کند رستوران شما منحصر باشد و افراد برای آمدن به آن شور و اشتیاق داشته باشند. همچنین نور پردازی صحیح و منطقی در خاص شدن رستوران شما نقش اساسی و عمده ای ایفا می کنند . نورپردازی در این فضا نباید تند و زیاد باشد چراکه آرمش را سلب می کند و فضای آرام برای به آرامش رسیدن را برهم می زند . البته در نظر داشته باشید که نور زیاد یا کم هم بسته به توع نقاشی ساختمان رستوران و فضای داخلی آن متغیر است . در رستوران خود از گیاهان طبیعی غافل نشوید . گیاهان رابطه مستقیمی با واکنش های  سیستم روحی دارند و به شدت بر سیستم عصبی تاثیرگذارند . یک تفکر صحیح و منطقی می تواند شما را خاص و متفاوت کند.

در قسمت قبل درخصوص کف‌پوشی به نام پارکت و انواع آن از قبیل چوب بلوط، زبان گنجشک و کاج، توضیحاتی دادیم. در این بخش به توضیح دو گونه دیگر از انواع پارکت‌ها و خصوصیاتشان می‌پردازیم:
پارکت چوب بامبو:
این نوع پارکت یکی از بهترین پارکت‌ها برای کف‌پوش دکوراسیون داخلی به شمار می‌آید این نوع پارکت برای دکوراسیون داخلی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. چوب قابل استفاده این درخت به وسیله خیساندن ریشه‌های این چوب و قرار دادن آن تحت فشار بسیار بالا به دست می‌آید. بعد از این فرایند، چوب به صورت یک تخته سفت و محکم قابل استفاده است. مقاومت و استحکام این چوب، بی‌نظیر است. این چوب نیز در خود لکه‌ها و رگه‌هایی دارد که به نسبت چوب‌های توضیح داده شده در مطلب قبل ، بسیار کم‌تر و به شکلی محوگونه است. این پارکت‌ها به شدت طبیعی به نظر می‌رسند و چوب‌های طبیعی برای خانه‌هایی با دکوراسیون کلاسیک بسیار مناسبند، اما این چوب برخلاف ظاهر طبیعی‌اش به منزل شما رنگ و بوی مدرن می‌بخشند؛ اما در نظر داشته باشید که این چوب با توجه به حسن‌هایی که در مقاومت، پایداری و زیبایی دارد، عیبی نیز دارد و آن این است که نسبت به تغییرات آب و هوایی، حساس است و تغییر شکل می‌دهد.

بازسازی ساختمان

پارکت چوب کاج: این نوع پارکت‌ها نسبت به پارکت‌های چوب بلوط و زبان گنجشک، از مقاومت و سرسختی کمتری برخوردارند. مقاومت و سرسختی این نوع چوب در میان چوب‌های درخت خود کاج نیز متفاوت است، به همین علت اگر این نوع پارکت را انتخاب پتینه می‌کنید باید خانه یا محل نصب این نوع پارکت را بسنجید و چوبی را انتخاب کنید که برای آن قسمت مقاومت مورد نظر را داشته باشد. این نوع پارکت یکی از پرطرفدارترین پارکت‌ها در طراحی داخلی است. رنگ این پارکت‌ها در دو رنگ روشن و تیره است.
رونگ روشن با رگه‌های تیره یا رنگ تیره با رگه‌های تیره‌تر. همین رگه‌ها و رنگ طبیعی این چوب سبب جذابیت و پرطرفداری این چوب شده است. هنگام نصب، به تقویت احتیاج دارد.
رنگ های هم پرده: رنگ های هم پرده به این معنا نیست که حتما رنگ ها از یک خانواده و در یک دایره رنگی هستند، اما به این معناست که قطعا میزان به کار رفته از یک رنگ در یک پرده، مساوی است و به یک میزان می باشد، مانند زرد پررنگ یا آبی پررنگ که هر طیف به یک اندازه تیرگی یا روشنی دارند. این رنگ ها، هیچ یک از لحاظ گرمی یا سردی بر یکدیگر تقدم و غلبه ندارند. از این رنگ برای رفع یکنواختی و بی روحی در دکوراسیون و طراحی داخلی استفاده می شود.
رنگ های مکمل: این رنگ ها مقابل یکدیگر قرار دارند، یعنی در مقابل با یکدیگر معنا می یابند، جالب است بدانید که این رنگ ها هنگامی که در یکدیگر تلفیق می شوند و با یکدیگر هم نشینی دارند، معنا و مفهوم می یابند. این رنگ ها با کنار هم قرا رگرفتن، نمایی متعادل، دل انگیز و مسحورکننده خلق می کنند. این رنگ ها هرگز در یک خانواده قرار نمی گیرند و با یکدیگر بسیار متفاوتند. نمونه بارزی از این هم نشینی، قرارگیری رنگ زرد تیره در کنار رنگ آبی است. این هم نشینی برای مکان هایی که باید دارای انرژی و گرما باشند بسیار مناسب است. این رنگ ها مکمل همدیگرند و پتینه فضایی جذاب و پرانرژی ایجاد می کنند.

بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران
بازسازی ساختمان داتیک عمران http://www.xn----ymcababs5a6abjd1vpa61r.com